sandinista Napisano 26 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2017 Ok dzięki, działamy wiec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gtb Napisano 26 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2017 Może się jeszcze okazać ,ze przewód tylnego hamulca będzie za krótki . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
llancer Napisano 26 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2017 Ja mam podobną wysokość i rama M 19" przy sztycy 350mm Idealna. Polecam M i sztyce 400 dla bezpieczeństwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
voodoo21 Napisano 27 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2017 (edytowane) Mam pytanie do osób które ostatnio kupiły ten zestaw Peak 29 na SLX. Co było w zestawie a czego nie ? Ani w opisie ani zdjęciach na stronie nie było pedałów. Więc mogę sobie je za bony kupić. Fotka mojego Peaka ,która dostałem ze sklepu a brałem na odległośc to były po prostu jakies demonstracyjne nałożone ?Żadnych no name raczej nie dorzucali,bo by było w opise. Chociaż odblasków nie było a mam A drugie pytanie czy Reba nie powinna mieć jakieś blokady skoku na kierownicy coś ala Poplock ? Czy w sklepie oprócz pedałów co były na zdjęciach wymontowali coś więcej ;p. Czy nie ma po prostu w tej Rebie blokady skoku z kierownicy? Chociaż w opisie na stronie widelec Rock Shox Reba z manetką blokady skokuWcześniej miałem Rock Shox XC 32 i tam miałem Poplocka. Jednak w nowszym amorach Poplocka zastąpili innym. Czy to również trzeba sobie dokupić jak pedały :DD Edytowane 27 Kwietnia 2017 przez voodoo21 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gtb Napisano 27 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2017 A drugie pytanie czy Reba nie powinna mieć jakieś blokady skoku na kierownicy coś ala Poplock ? Reba może (ale nie musi) mieć manetkę na kierownicy bo występuje również z blokadą na goleni. Jeżeli jest to wersja pod manetkę na kierownicę to ta powinna być w zestawie a jeśli z blokadą na goleni (na stronie Velo jest foto takiej wersji) to zakup maneki nic nie da bo pod nią wymiany wymagałby jeszcze tłumik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
llancer Napisano 27 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2017 Accent Bikes Że sztywna oś to już pewne. Także trzeba poczekać do następnego modelu. Peak alu z sztywną osią. O ile będzie w podobnej cenie jak obecne modele to zmieniam na 100% Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kudizc Napisano 27 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2017 sama oś to koszt około 100zł. do tego przydało by się poprawienie malowania i hak DM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cervandes Napisano 28 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2017 Co to jest "hak DM"? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gtb Napisano 28 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2017 Umożliwia montaż tylnej przerzutki shadow bez adaptera Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 28 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2017 I co to tak naprawdę daje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kudizc Napisano 28 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2017 Nic nie daje, tak jak boost'y czy tapetedy, ale za jakiś czas pewnie stanie się nowym standardem. Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcinwro Napisano 28 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2017 akurat tapered cos tam daje, tylko wciaz nie rozumiem czemu sterowki sa takie grube i nie sa cieniowane. boost tez daje, tylko pytanie czemu to sie stalo nowym standardem (tzn odpowiedz jest prosta - kasa), zamiast np zaadoptowac gotowy standard z rowerów DH. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
me.wa Napisano 29 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2017 boost tez daje, tylko pytanie czemu to sie stalo nowym standardem (tzn odpowiedz jest prosta - kasa), zamiast np zaadoptowac gotowy standard z rowerów DH. to jest zupełnie co innego. Linia łańcucha w rowerach dh z osią 12x150 wynosiła jakieś 57-58mm, co znacząco wpływa na q-factor korby. Boost umożliwił zwiększenie ilości miejsca na oponę/skrócenie chainstaya/zwiększenie sztywności ramy przy linii łańcucha 52mm, i bez zmiany q-factor i muf suportu. W dh q-f nie ma wielkiego znaczenia, w XC ma już bardzo. Paradoksalnie, jednym z największych beneficjentów wprowadzenia boosta są sztywne karbonowe ramy dedykowane do XC/XCM. Przy standardowej linii łańcucha 49mm i kole 29" nie rzadkie były przypadki pękania ram w okolicach suportu. Było tam po prostu bardzo ciasno, i było to miejsce w którym dochodziło do spiętrzania naprężeń. Wprowadzenie boosta dało więcej swobody w projektowaniu sztywniejszych/lżejszych (tak, też)/trwalszych ram. Także nie jest to żaden spisek, po prostu rozwiązanie dopasowane do konkretnych potrzeb. akurat tapered cos tam daje, tylko wciaz nie rozumiem czemu sterowki sa takie grube i nie sa cieniowane. Kasa. Taki accent to budżetówka, ma być jak najtaniej (a marża jak największa), dlatego są proste profile bez polotu. Większość klientów i tak to zleje bo cena detaliczna jest dobra. Abstrahując: większość klientów mówi że w rowerze najważniejsza jest rama, a później kupuje rower patrząc tylko na osprzęt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 29 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2017 Abstrahując: większość klientów mówi że w rowerze najważniejsza jest rama, a później kupuje rower patrząc tylko na osprzęt Podobno święta prawda. Rozmawiałem kilka razy w zaprzyjaźnionym sklepie: rower przeceniony o kilka tysięcy, karbonowa rama a ludzie kręcili nosem "bo SLX a nie XT czy XTR w takiej cenie", gdzie sama rama w detalu to był wydatek około 4k. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Arni220 Napisano 30 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 30 Kwietnia 2017 Bo jak stajesz na linii startu w takim lokalnym maratonie lub na podwórku z kolegami, to pierwsze w oczy rzucają się znaczki. Kto patrzy do jakiej ramy jest to przykręcone lub jaka nogą dysponuje zawodnik? Trek jak Trek, Flyxii jak Flixii, Canyon jak Canyon, co za różnica? A wieść lokalna niesie, że to znaczki same jadą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GTZaskar1991 Napisano 30 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 30 Kwietnia 2017 Carbon teraz to żaden bling, tytanowy Van Nicholas to już co innego. Albo może lepiej zapi***** tarczę kapitanowi ameryce i przetopić na ramę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
voodoo21 Napisano 4 Maja 2017 Udostępnij Napisano 4 Maja 2017 Orientuje się ktoś czy da się w tym zestawie Peak SLX zrobić tubeless ? Gdzieś czytałem ,że chyba tam jest tubeless ready . Więc jeśli ready to tylko mleczko dokupić ?Czy więcej rzeczy trzeba dokupić? Jakąś specjalną dętkę czy tylko jakaś nakładkę na wentyl presto na czas wlewania mleczka? OBRĘCZE: Kompletne koła ACCENT RACE OPONY: VITTORIA MEZCAL 29''x2.1'' Dętka na Wentyl Presta ale jaka nie wiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MokryxD Napisano 4 Maja 2017 Udostępnij Napisano 4 Maja 2017 Musisz kupić wentyle, taśmę i mleko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Arni220 Napisano 4 Maja 2017 Udostępnij Napisano 4 Maja 2017 Lub wentyle wyciąć ze starej dętki, a jako taśmę dać izolacyjną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
llancer Napisano 4 Maja 2017 Udostępnij Napisano 4 Maja 2017 Najważniejsze by opona i obręcz się spasowały, i ,żeby opona była przystosowana, bo inaczej może być kiepsko. Jak mam race kinga 29x2.2 zwijke zwykla, to 100ml poszlo zeby mleko polepiło całą opone w szczególności boki które są jak siatka. No i Rant tej opony jakoś słabo łapał. Niby koło się uszczelniało,ale jak nie jezdzilem pare dni,powietrze schodzilo. Teraz notubes bede robil dopiero jak kupie nowe oponki pod notubes Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MokryxD Napisano 4 Maja 2017 Udostępnij Napisano 4 Maja 2017 @Ilancer Spokojnie, Vittoria robi mięsiste boki, może parę kropelek bokiem pójdzie w zwykłej zwijce. TNT siedzi bez mleka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KonradCK Napisano 6 Maja 2017 Udostępnij Napisano 6 Maja 2017 (edytowane) Szybkie pytanie, bo z pewnością jest tu wielu użytkowników ramy Accent Peak model 2016 lub 2017, przymierzam się do zakupu tej ramy ze względu na jej wagę i cenę ale mam pytanie co do geometrii. (Niestety ramy oglądałem tylko w internecie, w sklepach stacjonarnych w mojej okolicy takich nie ma.) Czy to tylko efekt zdjęcia czy rama czarno czerwona ma inną geometrię niż pozostałe - np. biało czerwona czy czarno zielona? Tyle ile widziałem zdjęć w sklepach internetowych, stronach z recenzjami czy po prostu w google mam wrażenie że górna rura jest mocniej nachylona/ niższa. Załączam też prosty obrazek w z painta, - czy między połączeniem tylnych widełek i górnej rury jest inny kąt? Czy wersje kolorystyczne różnią się geometrią czy to tylko efekt zdjęcia? Dla przykładu ta stronka: https://www.rybczynski-bikes.pl/hard/14447-rama-accent-peak-29-2017.html#/kolor-czarno_czerwony/rozmiar-l Bardzo dziękuję za pomoc. Edytowane 6 Maja 2017 przez KonradCK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Arni220 Napisano 6 Maja 2017 Udostępnij Napisano 6 Maja 2017 Zdjęcia najprawdopodobniej przedstawiają różne rozmiary, stąd efekt mocniejszego nachylenia górnej rury w mniejszym rozmiarze. Spokojnie, geometria alu Peaka nie zmieniła się od 3 czy 4 lat, jedynie symbolika (M, L, XL) uległa zmianie, ale nadal 19" to 19" itd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
voodoo21 Napisano 6 Maja 2017 Udostępnij Napisano 6 Maja 2017 Czym zniwelować dźwięki dochodzące ,ze sztycy w ramie jak się siedzi na siodełku podczas jazdy ? Zanim włożyłem sztyce w ramę pokryłem teflonem i spoko nic nie hałasowało. Jednak po paru dniach jazdy pojawiły się odgłosy ,takie jakby tarcie sztycy o ramę .Występują nie zawsze ale występują .Wszystko od strony siodełka dobrze dokręcone nigdzie luzów nie ma . Wiem,że sztyca i rama pracuje no i że świeże elementy to się dociera wszystko .Jednak można coś tam doradzić.Czy jedynie znowu teflonem przesmarować i czekać aż się wszystko dotrze ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Arni220 Napisano 6 Maja 2017 Udostępnij Napisano 6 Maja 2017 Szmatką najlepiej, odkręć zacisk, wyjmij sztycę, wytrzyj ją i rurę w środku, zmontuj ponownie. Jak sztyca ALU to żadnych teflonów dla lepszego poślizgu nie potrzebuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.