Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Tak jak pisałem, robiłem to "testowo". Aktualnie czekam na nową sztycę i wtedy podejmę decyzję  :thumbsup:

Napisano (edytowane)

mam dwa peaki i ten sam problem ze zbyt luźną podsiodłówką :P w jednym mimo tego wszystko jest ok a w drugim poratowałem się blaszką z puszki po pewnym trunku tak ta sztyca mi zjeżdżała :thumbsup: przed tym dałem trochę pasty montażowej do carbonu i ludzie jak ta sztyca napi******a jakby zaraz rower miał pęknąć w pół  :sorcerer:  więc patent z blaszką polecam :P właściciel sklepu który prowadzi accenta sam mi mówił że on zna ten problem a Velo ma na stronie błąd i sugerował żeby zmienili średnicę na 31.8 bo tak wynikało z jego obliczeń :P ale jak widać nawet swoich partnerów mają gdzieś a co dopiero szarych ludzików :P

Edytowane przez WonszRzeczny
Napisano

31,8 byłoby zdecydowanie za ciasne, trzeba by było na siłę wciskać sztycę, a to też chyba niezbyt dobrze. 

Napisano

Miałem karbonową w rękach, na pierwszy rzut oka wyglądała całkiem ok. Tyle że to samo jest z aluminium  :thumbsup:

Napisano (edytowane)

Zaraz zaraz zaraz...jak 31.6 jest za ciasne...coś się zmieniło? Ja mam aluminiową i carbonową właśnie 31.6.

Pamiętam ze przy zakupie ramy w 2015 sprzedawca mnie informował o błędzie w specyfikacji...ale to już 3 lata temu

Edytowane przez Leniu
Napisano

Jak za ciasne, za luźne. Sztyce o wymiarze 31,6mm za luźno wchodzą do rury podsiodłowej, zamiast na bardzo delikatny wcisk wpadają z totalnym luzem. Potrzeba by sztycy 31,7 lub 31,8mm, a nie 31,6. Ale kto robi sztyce 31,8mm?

Napisano

No raczej nikt takich nie robi. Nawet nie wiem czy u mnie wpada czy też nie, bo wkładam i przykrecam heheh jak nie wydaje dźwięków to jest ok

Napisano

31,6 za luźna. 31,6 obklejona cieniutką tasiemką ( tasiemka ma 0,06-0,08 mm) z aluminium jest już lekko ciasna i pewnie gdybym obkleił całą a nie punktowo to by był problem z wsadzeniem. Czyli można strzelać że jest tam luz 0,1mm mniej wiecej.

 

Tutaj "real foto"

 

https://www.facebook.com/1147159152009703/photos/pcb.1429255197133429/1429254600466822/?type=3&theater

 

Dokładnie ten egzemplarz miałem w rękach.

Napisano

 

 

Tutaj "real foto"   https://www.facebook...?type=3   Dokładnie ten egzemplarz miałem w rękach.

No ja wiem jak wygląda rama karbonowa Peaka, ale czy malowanie było tak samo fatalne? Chodzi o to, że dobre ramy mają inaczej wykończony lakier, bo po nałożeniu tych kolorowych warstw idzie jeszcze na to lakier bezbarwny, dzięki czemu nie czuć pod palcami tego przejścia z koloru na kolor, bo tworzy się jednolita, gładka warstwa. W alu Peaku nie ma tego zewnętrznego wykończenia co przypomina zwykłą kalkomanię, a nie profesjonalne malowanie. 

Napisano

Niestety nie zwróciłem na to uwagi bo byłem akurat tego dnia "na szybko". Myślałem że mówisz raczej o "równym" malowaniu wzorów.

 

Ciekawa sprawa, bo ja mam wersję satynową i u mnie nie czuć "schodka" na lakierze. W starym Hexagonie też tego nie było raczej.

Napisano

Jedyne zabezpieczenie ramy to pasek izolacji czarne na główce ramy pod pancerz oraz na podsiodłówce również pasek czarnej izolacji pod pancerz. No i owinięta rurka pod łańcuchem również izolacją. Wogóle nie widaćtej izolacji na czarnym macie, i po ponad pół roku używania tego egzemplarza ramy,wielokrotnym myciu karcherem sie nie odkleiło nic.

Napisano

Folia z papierniczego najlepsza ( a próbowałem sporo folii). Tej dedykowanej do rowerów bym nie kupował, przepłacone. Jak nie masz 2 lewych rąk to sobie samemu dotniesz idealnie to co potrzebujesz.

Napisano

VP-196 są niezłe i bardzo lekkie, ale to chyba nie jest temat na takie pytania.

Napisano

Cześć! , jako że dopiero dziś się zarejestrowałem wypadałoby się przywitać wśród entuzjastów 2 kółek i od razu mam prośbę o mądrą radę. Otóż mam u siebie rower romet jolene29 er 2014 praktycznie nie używany. Problem w tym ,że gimnazjalista ,który nim jeździł wyrósł niemożebnie i domaga się czegoś większego. Czy można bezproblemowo i możliwie bezkosztowo przełożyć cały osprzęt na ramę accent Peak. Z tego co się zorientowałem inna jest szerokość suportu 68 i 73. Jak wygląda sprawa z pozostałymi komponentami?

Wzrost jeźdźca to 188 cm więc chyba wchodzi w grę rozmiar L. specyfikacja rometa : http://testy.bikeboard.pl/artykuly,pokaz,pgbll90ezb

jest to wersja z amortyzatorem rock shox 100mm. Proszę o poradę

pozdrawiam M.

Napisano

Na pewno nowe pancerze. Prawdę mówiąc to chyba tyle, nie przychodzi mi nic innego do głowy a sam ostatnio robiłem przekładkę ramy na Peak'a 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...