Leniu Napisano 14 Marca 2017 Udostępnij Napisano 14 Marca 2017 (edytowane) Jak widać z powyższego, to zmieniając 36 na 32 na maraton każe się, że pozbędziesz się prawie dwóch biegów (ząbków koronek). Przemyśl to sobie i przetestuj dokładnie. Tak masz rację. Chodziło mi bardziej o to że największa wadą napędów 1x jest to że trzeba dopasować zębatkę do profilu terenu. Można wiele zyskać i też wiele stracić. co do 42 chodziło mi o kasete. Zębatki narrow-wide pod standardowe BCD 104 ? korb shimano są do 38z tylko. Co do moich kół... Jest mały błąd. Według katologowych wag: Obręczy,nypli,szprych i piast wychodzi 1493,2g......... Obręcze 755g są są 42...tylko jeszcze nie w polsce ... LINK ale tak jak pisałem...to raczej do gravela. Koła masz fajne ale które w końcu masz obręcze? Jak z wytrzymałością? Wew. szerokość: 18 mm. Waga: 355 g +/- 5%. Wew. szerokość: 20 mm. Waga: 400g +/- 5%. Sztyce już zamówiłem carbonową ale to raczej ze względu na komfort niż na wagę - internety piszą że lepiej tłumi drgania...zobaczymy Edytowane 14 Marca 2017 przez Leniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
llancer Napisano 14 Marca 2017 Udostępnij Napisano 14 Marca 2017 (edytowane) Obręcze kupiłem tanio. 300zł na olx a kosztowały 450 na allegro. Doszła oczywiscie jedna z napisem białym który mi kompletnie nie pasował. Pojechałem wymienic,były pewne problemy ale gosc dal z szarym. Po powrocie do domu wydaje mi sie wąska, mierze i faktycznie... 1mm węższa I tak dołozyłem do interesu. Próbowałem coś wykombinować,sprzedać jedną/komplet ale nic z tego przez 3 miesiace. Nawet za 100zl wystawialem. A dokładać teraz 200zł.. no nie mam. Przeżyje te 1mm mniej. Takze mam szersza(pojdzie na tył gdzie jednak tego bardziej potrzeba) a węższa na przód. Myślę ,że będzie ok Takie życie w Polsce gdzie ludzie szukaja okazji na zarobku poprzez oszustwo. Kolejny zakup na OLX który skończył się niemiło, aczkolwiek nie bardziej niż zakup opon 26 nowych kiedys, a doszly 29 zajechane. Jak na mój budżet to i tak koła za 1000zł to dużo, bardzo. Tymbardziej ,że nie mam żadnych dochodów. Nie wiem jak to wyjdzie, ale może tragedi nie będzie. To nie góry ,że potrzebuje obręczy bardzo szerokiej. Oponke założy się mniejszą troszke i będzie ok. To tylko mazowsze. Po za tym obecne koła po 3 latach bez centrowania są ok. jedynie w tyle piasta już dostała. Bieżnia kulek już nie jest w najlepszym stanie. Novateci maja maszyny. Będzie ok. Ps. jak ktoś nie wyczytwał, 3 miesiace kombinowałem z obręczą etc. No i zbierałem pieniądze. Pozostało mi tylko kupić szprychy,już mam niby wyliczone, i oddać do składania. Mam tylko dylemat co do grubości szprych. 2.0-1.6 czy 2.0 1-8. Lekkość czy wytrzymałość i +50g Co do zębatki. Ja wiem ,że na Ali Jest wszystko Tylko ciekawe jak z wytrzymałością. Mój dartmoor ma już 2 lata w styczniu bodajże. Do tej pory nowy łańcuch przyjmuje. Orginalna zębatka 38z poszła z pare miesięcy, i łańcuch przeskakuje. Także polecam, przez problemy firmy urlopy i swieta dostałem ją zamiast za 170zl to za 120zł. A więc przednia zębatka która działa ponad 2 lata i jest jak nowa za 120zł to mało. Edytowane 14 Marca 2017 przez llancer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Arni220 Napisano 15 Marca 2017 Udostępnij Napisano 15 Marca 2017 Mam tylko dylemat co do grubości szprych. 2.0-1.6 czy 2.0 1-8. Lekkość czy wytrzymałość i +50g Zależy od twojej wagi, ilości oraz sposobu użytkowania roweru. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paul997 Napisano 15 Marca 2017 Udostępnij Napisano 15 Marca 2017 Zmiana siodełka,sztycy i dodatkowe urwanie 100g i rower 10kg. Trzeba będzie ten cel osiagnąć. Wybrałem się dziś fotke zrobić ale pochłonął mnie test amorka na nowym ciśnieniu. Czasami na allegro pojawia się kierownica alu Koba 700mm prosta od lemon bike. Kupiłem taką na jesieni - waga 185g, cena 170 zł z wysyłką. Miałbyś 100g urwane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
llancer Napisano 15 Marca 2017 Udostępnij Napisano 15 Marca 2017 (edytowane) Mam kierownice Accen Execute 700mm Waży 290. Ale podoba mi się z wyglądu, ma tylko logo które na matowej kierownicy jest z połuskującym czarnym. Więc praktycznie nie widać go i mi to sie podoba. Za kierownice dalem z 70-80zł i nie zamierzam jej zmieniać. 200g na siodełku i sztycy urwe spokojnie wg katalogowych. Reszte mam zamiar na np. korbie zmiana z deore na slx/xt które są puste w środki i są lżejsze. 30g na mostku moze kiedys. Ale wydawanie prawie 200zl zeby zyskac 100g to nie dla mnie. WIęc wymienie jak obecne będą już na wykończeniu. Edytowane 15 Marca 2017 przez llancer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paul997 Napisano 15 Marca 2017 Udostępnij Napisano 15 Marca 2017 (edytowane) Sztycę jak masz 300g, to nie widzę możliwości w normalnych pieniądzach urwania kolejnych 100g. Wg mnie najbardziej optymalna jest ta: http://www.goodbike.com.pl/p/69/869/gubbike-wspornik-siodla-ultralight-31-6mm-4-kolory-2014--sztyce-.html Trzyma wagę katalogową, w garażu już mam dwie sztyce od nich. Edytowane 15 Marca 2017 przez paul997 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
llancer Napisano 15 Marca 2017 Udostępnij Napisano 15 Marca 2017 http://republic.pl/product-pol-754-Sztyca-wspornik-siodelka-Accent-Execute-Pro-400mm.html Prawie złotówka za gram. A sztyce i tak zmieniać będę i zastanawiałem sie nad tą http://republic.pl/product-pol-755-Sztyca-wspornik-siodelka-Accent-Execute-400mm.html Nie tylko waga mnie interesuje. Bardziej wygląd i wytrzymałość. Dorzucam Wam Pare fotek z dzisiaj, i fotke zębatki przedniej i kasety. Zębatka ma ponad 2 lata, a kaseta ponad rok jazdy w terenie i asfalcie tylko na jednym łańcuchu XT.... Nie wiem ile to km ma zrobione,bo ostatnio licznika nie uzywam, a nie chce mi sie na endo sprawdzac. Ale sporo. w same wakacje zrobilem koło 2000km praktycznie tylko po lasach.(brudne wiem, ale kaseta była czyszczona przedwczoraj,olej z łańcucha musiał ją ubrudzic,musze ten olej zmienic. https://www.dropbox.com/sh/oyr468tmzrcfjtb/AABZcFCaWFx-U5c-7uLXLC-8a?dl=0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WonszRzeczny Napisano 15 Marca 2017 Udostępnij Napisano 15 Marca 2017 Jak wygląda u Was powłoka lakiernicza? mam dwa peaki i ten nowszy wygląda o wiele gorzej jeśli chodzi o wygląd i ryski na lakierze a jeszcze nigdzie nim za bardzo nie byłem , mam wrażenie że on się rysuje od samego patrzenia na niego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
llancer Napisano 15 Marca 2017 Udostępnij Napisano 15 Marca 2017 Co do lakieru- w wersji 2014 miałem tylko ryske jak blokiem od spd o górną rurę zaczepiłem(nie pytajcie jak) W obecnym po przynajmniej pol roku nic sie nie stało. Tu gdzie linka styka sie z ramą jest podklejona czarna izolacja zeby linki nie wycierały i to wszystko. Reszta jest jak nowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WonszRzeczny Napisano 15 Marca 2017 Udostępnij Napisano 15 Marca 2017 wersja 2015 którą posiadam jest również praktycznie bez skazy, ale ta nowa no cóż jakiś pijany lakiernik malował moją sztukę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Arni220 Napisano 15 Marca 2017 Udostępnij Napisano 15 Marca 2017 A tam pijany lakiernik, malowanie Peaka jest warte tyle co cała rama. Prawidłowo powinna być pociągnięta jeszcze lakierem bezbarwnym, a tak nie jest. Czuć wyraźnie pod palcami przejście jednego koloru w drugi czyli tak, jak po odklejeniu taśmy zabezpieczającej pierwszą warstwę. Wg mnie najbardziej optymalna jest ta: GUBbike-Wspornik siodła ULTRALIGHT-31,6mm 4 kolory (2014) - Sztyce Trzyma wagę katalogową, w garażu już mam dwie sztyce od nich. Typowa chińska robota, ale jak daje radę to spoko. Kask kupiłem GUB, może się nie zabijemy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
popio Napisano 17 Marca 2017 Udostępnij Napisano 17 Marca 2017 jak powinno wyglądać prowadzenie linek w peaku29 hodzi mi o linke od przerzutki , tj czy ona w niektorych miejscach jest ''goła'' bez pancerza? ps złożyłem swojego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 17 Marca 2017 Udostępnij Napisano 17 Marca 2017 No standardowe rozwiązanie, pancerz ( na tył) podzielony na 3 segmenty. Możesz puścić pełny pancerz ale nie zrobisz tego na standardowych przelotkach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
popio Napisano 17 Marca 2017 Udostępnij Napisano 17 Marca 2017 no wlasnie , a jak lepiej pelny czy podzielony ? przedniej przerzutki brak bo jezdze 1x10 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Arni220 Napisano 17 Marca 2017 Udostępnij Napisano 17 Marca 2017 (edytowane) Możesz puścić pełny pancerz ale nie zrobisz tego na standardowych przelotkach. \ Zrobisz, o ile pamiętam to wystarczy dwie przelotki przy górnej rurze rozpiłować delikatnie okrągłym iglakiem. Dokładnie tak mam zrobione Popio, dawaj po całości, zaopatrz się jednak w końcówkę szczelną z takim cienkim wężykiem: i bodaj dwa mocowania do pancerza na tylny trójkąt: Edytowane 17 Marca 2017 przez Arni220 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
popio Napisano 17 Marca 2017 Udostępnij Napisano 17 Marca 2017 hehe ale misja i badz tu madry Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Arni220 Napisano 17 Marca 2017 Udostępnij Napisano 17 Marca 2017 Jaka misja, 10 minut roboty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Leniu Napisano 17 Marca 2017 Udostępnij Napisano 17 Marca 2017 Ja nic nie pilowalem. Użyłem końcówek z wezykiem i koszulki termokurczliwej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
popio Napisano 17 Marca 2017 Udostępnij Napisano 17 Marca 2017 to nie mozliwe ze nic nie przerabiales bo poprostu pancerz nie wejdzie w przelotke Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
llancer Napisano 17 Marca 2017 Udostępnij Napisano 17 Marca 2017 Powiem wam,że miałem pełny pancerz i szczerze ? Moim zdaniem nic to nie daje. Obecną linke mam od roku i jest ,,odkryta'' i jest wszystko ok. Jak się kupi dobrą linkę i dba się o czystosć roweru to nie ma problemu. ,,Pełny pancerz'' Powoduje tylko większe tarcie linki i gorszą zmiane biegów i często wolniejszą,mniej prezyzyjną etc. Ale jak kto woli. Jak szkoda kilku złotych na rok na nową linkę..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Leniu Napisano 17 Marca 2017 Udostępnij Napisano 17 Marca 2017 to nie mozliwe ze nic nie przerabiales bo poprostu pancerz nie wejdzie w przelotkeMożliwe, możliwe...Tylko tak jak napisałem mam pancerz i koszulkę. To się chyba kiedyś nazywało getto pełny pancerz heheh Wysłane z mojego Lenovo TAB 2 A8-50L przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Arni220 Napisano 17 Marca 2017 Udostępnij Napisano 17 Marca 2017 Pełny pancerz tworzy się tylko na odcinkach prostych czyli wzdłuż górnej rury i na rurce tylnego trójkąta. Wszelakie zgięcia i tak są w pancerzu, a to właśnie na zgięciach tworzą się największe opory tarcia, a nie na prostych odcinkach. Pewnie, że ma to znaczenie, ale nie przesadzajmy, przy dobrej lince szlifowanej i dobrym pancerzu dodatkowe opory będą wręcz pomijalne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 17 Marca 2017 Udostępnij Napisano 17 Marca 2017 Zrobisz, o ile pamiętam to wystarczy dwie przelotki przy górnej rurze rozpiłować delikatnie okrągłym iglakiem. Dokładnie tak mam zrobione Rozpiłować nową ramę? Dziękuję, postoje To już wolałbym podczepić pancerz pod przewód hydrauliczny i złapać obydwa opaskami zaciskowymi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Leniu Napisano 17 Marca 2017 Udostępnij Napisano 17 Marca 2017 (edytowane) Zrob tak i masz spokój... http://bikepress.pl/2015/03/zrob-to-sam-pancerze-uszczelniane/ Edytowane 17 Marca 2017 przez Leniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Arni220 Napisano 17 Marca 2017 Udostępnij Napisano 17 Marca 2017 Rozpiłować nową ramę? Dziękuję, postoje To już wolałbym podczepić pancerz pod przewód hydrauliczny i złapać obydwa opaskami zaciskowymi. Twoja rama, twój wybór. Z pewnością rozpiłowany otwór przelotki nie osłabi w żaden sposób ramy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.