Skocz do zawartości

[rama] Accent Peak29


wapid

Rekomendowane odpowiedzi

 

 

ze tak powiem zawsze po sezonie wymieniam stery na nowe

To wymieniaj same łożyska, wyjdzie połowę taniej, a jeszcze lepiej to zaglądaj po prostu częściej do środka, czyść i dosmarowuj. Szczególnie dbaj o dolne łożysko, tam dodaj może smaru morskiego, który chyba najwolniej się wypłukuje. To nie jest normalne, by po sezonie wymieniać całe stery

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no cóż mogę to podsumować tylko tym

 

 

jutro przejadę trochę lakier papierem i zobaczę ale coś czuje że się najeździłem :D

Nie szlifuj, bo mogą być problemy z gwarancją. Zrób kilka bunny hopów, powinna się rysa powiększyć, albo pęknie całkiem. Wtedy będziesz wiedział czy pękła czy tylko rysa.

Ale wg mnie 99.99%, że w tym miejscu to jest pęknięcie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnie sterów.

 

Maszyny przeżyją większość ram. Wystarczy z głową użytkować.

 

Kiedy pojawia się lekki luz, kasujesz.

 

Kiedy coś zaczyna trzeszczeć (zwykle po kilku sezonach), to oznacza prawie zawsze brak smaru i lekką korozję kulek.

Rozbierasz, czyścisz i jeździsz kolejne kilka lat.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To co piszesz działa w przypadku jazdy sportowo-rekreacyjnej. Stery katowane w każdych warunkach potrafią wymagac serwisi nawet killa razy do roku, zwlaszcza te tansze, slabiej uszczelnione. A mozesz mi wierzyć, ze nie jeżdżę na najtanszych i używam bardzo dobregp smaru

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam accent 29 rocznik 2015 i do tego dobrałem stery accent HSI-SPRO czy ktoś ma takie połączenie? Stery bardzo ciężko wchodzą w poprzednim rowerze mogłem je wcisnąć ręka. czy jest to normalne w tym zestawieniu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wrzuć wiecej fotek. Fajny build, chociaż cienkie oponki troche za cienkie wizualnie. Jak Ci sie jeździ na sztywnym widelcu? Czy po zmianie odczułeś np. szybszy zryw?

Niestety ale nie mam więcej fotek bo bardziej byłem podniecony testowaniem niż cykaniem :)

Koła są przeznaczone dla przyszłego gravela także muszą być cienkie oponki...choć te takie cienkie nie są - 33c

Ten zestaw będzie służyć na dojazdy do pracy a i zamysł jest taki aby koła były wspólne dla gravela i peaka.

 

Widelec jak i koła to nowość i mało co moge powiedzieć. Niestety nie miałem okazji przejechać się na "terenowych kołach" i sztywnym widelcu z przyczyn odemnie niezależnych - opona padła i ma straszne bicie. Także, zacząłem od razu od dwóch zmian i nie wiem do końca czy to zasługa kół, czy widelca, czy ogólnie wagi ale przyśpiesza to teraz niesamowicie. Jadąc pod górke aż się chce przyśpieszać :) Myślę że dużą robotę robią tutaj koła i mała masa rotowana...opony tez lekkie.

 

Co do widelca mało mogę powiedzieć. Jechałem po asfalcie a później zrobiłem mała, wolną,  rundkę CX w błocie i nie odczułem nic dziwnego. Żadnych odczuć w stulu "Boże jak to trzepie" ;)

Edytowane przez Leniu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...