popio Napisano 23 Lutego 2017 Napisano 23 Lutego 2017 dzieki gtb , a cos tanszego , ze tak powiem zawsze po sezonie wymieniam stery na nowe Cytuj
gtb Napisano 23 Lutego 2017 Napisano 23 Lutego 2017 http://allegro.pl/stery-accent-hsi-b08-polzintegrowane-taper-i5780908252.html Cytuj
popio Napisano 23 Lutego 2017 Napisano 23 Lutego 2017 te tez sie nadadza ? http://biostern.abstore.pl/stery-i-podkladki-stery-accent-hsi-spro-niebieskie,c75,p458,pl.html Cytuj
WonszRzeczny Napisano 26 Lutego 2017 Napisano 26 Lutego 2017 jako że nie chce zakładać nowego tematu to mam do szanownego państwa pytanie dzisiaj po krótkiej przejażdżce zauważyłem takie o to coś na tylnych widełkach i teraz pytanie czy to pęknięcie dziadowskiego lakieru czy coś grubszego ? przebieg roweru 8 kilometrów xD Cytuj
MokryxD Napisano 26 Lutego 2017 Napisano 26 Lutego 2017 Mojemu znajomemu w tym miejscu pękła rama i obstawiam, że w krótkim czasie ta rysa się powiększy Cytuj
WonszRzeczny Napisano 26 Lutego 2017 Napisano 26 Lutego 2017 Mojemu znajomemu w tym miejscu pękła rama i obstawiam, że w krótkim czasie ta rysa się powiększy no cóż mogę to podsumować tylko tym jutro przejadę trochę lakier papierem i zobaczę ale coś czuje że się najeździłem Cytuj
Arni220 Napisano 26 Lutego 2017 Napisano 26 Lutego 2017 ze tak powiem zawsze po sezonie wymieniam stery na nowe To wymieniaj same łożyska, wyjdzie połowę taniej, a jeszcze lepiej to zaglądaj po prostu częściej do środka, czyść i dosmarowuj. Szczególnie dbaj o dolne łożysko, tam dodaj może smaru morskiego, który chyba najwolniej się wypłukuje. To nie jest normalne, by po sezonie wymieniać całe stery Cytuj
MokryxD Napisano 26 Lutego 2017 Napisano 26 Lutego 2017 no cóż mogę to podsumować tylko tym jutro przejadę trochę lakier papierem i zobaczę ale coś czuje że się najeździłem Nie szlifuj, bo mogą być problemy z gwarancją. Zrób kilka bunny hopów, powinna się rysa powiększyć, albo pęknie całkiem. Wtedy będziesz wiedział czy pękła czy tylko rysa. Ale wg mnie 99.99%, że w tym miejscu to jest pęknięcie. Cytuj
WonszRzeczny Napisano 26 Lutego 2017 Napisano 26 Lutego 2017 no dobra to jutro trochę poskacze w miejscu i dam znać co i jak Cytuj
WonszRzeczny Napisano 27 Lutego 2017 Napisano 27 Lutego 2017 ok, dzisiaj sobie trochę poszalałem, poskakałem, po schodach pozjeżdżałem i pękniecie czy cokolwiek się tam zrobiło jest takie jak było ale z pewnością będę trzymał rękę na pulsie Cytuj
Mateusz30 Napisano 3 Marca 2017 Napisano 3 Marca 2017 Odnośnie sterów. Maszyny przeżyją większość ram. Wystarczy z głową użytkować. Kiedy pojawia się lekki luz, kasujesz. Kiedy coś zaczyna trzeszczeć (zwykle po kilku sezonach), to oznacza prawie zawsze brak smaru i lekką korozję kulek. Rozbierasz, czyścisz i jeździsz kolejne kilka lat. Cytuj
derwisz Napisano 3 Marca 2017 Napisano 3 Marca 2017 To co piszesz działa w przypadku jazdy sportowo-rekreacyjnej. Stery katowane w każdych warunkach potrafią wymagac serwisi nawet killa razy do roku, zwlaszcza te tansze, slabiej uszczelnione. A mozesz mi wierzyć, ze nie jeżdżę na najtanszych i używam bardzo dobregp smaru Cytuj
Arni220 Napisano 3 Marca 2017 Napisano 3 Marca 2017 Po kilku sezonach? O panie, po kilku sezonach to jeździć rowerem by się nie dało. Tak jak kolega wyżej, tylko ja zawęził bym to tylko do jazdy rekreacyjnej. Cytuj
Celir Napisano 4 Marca 2017 Napisano 4 Marca 2017 Witam. Mam accent 29 rocznik 2015 i do tego dobrałem stery accent HSI-SPRO czy ktoś ma takie połączenie? Stery bardzo ciężko wchodzą w poprzednim rowerze mogłem je wcisnąć ręka. czy jest to normalne w tym zestawieniu? Cytuj
MokryxD Napisano 4 Marca 2017 Napisano 4 Marca 2017 Mam takie stery i wszystko działa poprawnie. Nie wiem jak wchodziły, bo nabicie sterów zostawiłem serwisowi. Na pewno zwróć uwagę na ich serwis, bo są mocno średnio uszczelnione. Cytuj
Leniu Napisano 4 Marca 2017 Napisano 4 Marca 2017 Ja mam stery neco w 29 i bez miała nie wchodziły to samo bylo z 26 i sterami od accenta. Po prostu trzeba użyć siły. Miała=imadła Cytuj
Leniu Napisano 9 Marca 2017 Napisano 9 Marca 2017 przedstawiam peaka w wersji gravel waga spadłą do 10kg Cytuj
PiPoLiNiO Napisano 10 Marca 2017 Napisano 10 Marca 2017 przedstawiam peaka w wersji gravel waga spadłą do 10kg Z wagą to chyba jednak Cię poniosło Cytuj
Leniu Napisano 10 Marca 2017 Napisano 10 Marca 2017 (edytowane) Z wagą to chyba jednak Cię poniosło Czemu? Edytowane 10 Marca 2017 przez Leniu Cytuj
BratDalton Napisano 10 Marca 2017 Napisano 10 Marca 2017 Wrzuć wiecej fotek. Fajny build, chociaż cienkie oponki troche za cienkie wizualnie. Jak Ci sie jeździ na sztywnym widelcu? Czy po zmianie odczułeś np. szybszy zryw? Cytuj
Leniu Napisano 10 Marca 2017 Napisano 10 Marca 2017 (edytowane) Wrzuć wiecej fotek. Fajny build, chociaż cienkie oponki troche za cienkie wizualnie. Jak Ci sie jeździ na sztywnym widelcu? Czy po zmianie odczułeś np. szybszy zryw? Niestety ale nie mam więcej fotek bo bardziej byłem podniecony testowaniem niż cykaniem Koła są przeznaczone dla przyszłego gravela także muszą być cienkie oponki...choć te takie cienkie nie są - 33c Ten zestaw będzie służyć na dojazdy do pracy a i zamysł jest taki aby koła były wspólne dla gravela i peaka. Widelec jak i koła to nowość i mało co moge powiedzieć. Niestety nie miałem okazji przejechać się na "terenowych kołach" i sztywnym widelcu z przyczyn odemnie niezależnych - opona padła i ma straszne bicie. Także, zacząłem od razu od dwóch zmian i nie wiem do końca czy to zasługa kół, czy widelca, czy ogólnie wagi ale przyśpiesza to teraz niesamowicie. Jadąc pod górke aż się chce przyśpieszać Myślę że dużą robotę robią tutaj koła i mała masa rotowana...opony tez lekkie. Co do widelca mało mogę powiedzieć. Jechałem po asfalcie a później zrobiłem mała, wolną, rundkę CX w błocie i nie odczułem nic dziwnego. Żadnych odczuć w stulu "Boże jak to trzepie" Edytowane 10 Marca 2017 przez Leniu Cytuj
Arni220 Napisano 10 Marca 2017 Napisano 10 Marca 2017 (edytowane) Moim zdanie ten rower nie wygląda zgrabnie teraz choć rozumiem, że to czasowe rozwiązanie. Do takiego manewru pasował by Peak 27,5 z kołem 622 i oponą właśnie 33mm. Wszystko powinno się zmieścić, a takie koła nabrały by tej samej średnicy co 584 z oponą 2.25. Tak jak jest teraz odnosi się wrażenie jakby zainstalowano w nim za małe koła od dziecięcego roweru. Za przyspieszenia odpowiada przede wszystkim właśnie masa rotowana. Dałeś bardzo lekkie opony, to i rozkręcić je łatwiej. Wyobraź sobie teraz jak łatwo rozkręcić koła typowo szosowe gdzie obręcze górskie ważą 350g, a szytka 250. To jest miazga dopiero. Edytowane 10 Marca 2017 przez Arni220 Cytuj
Leniu Napisano 10 Marca 2017 Napisano 10 Marca 2017 Moim zdanie ten rower nie wygląda zgrabnie teraz choć rozumiem, że to czasowe rozwiązanie Kwestia gustu...mi tam się podoba na tyle ze nie śpieszno mi już tak do gravela. p.s. widziałeś gianta anyroad? Moim zdanie ten rower nie wygląda zgrabnie teraz choć rozumiem, że to czasowe rozwiązanie. Do takiego manewru pasował by Peak 27,5 z kołem 622 i oponą właśnie 33mm. Wszystko powinno się zmieścić, a takie koła nabrały by tej samej średnicy co 584 z oponą 2.25. Gdybanie Jakbym miał 27,5 to pewnie byś napisał "Po co takie wielkie koła do 27,5" Wyobraź sobie teraz jak łatwo rozkręcić koła typowo szosowe gdzie obręcze górskie ważą 350g, a szytka 250. Szosowe z obreczami górskimi? Ten zestaw kół waży dokładnie 1550g + opony po 350 + tarcze, kaseta (które już tak nie wpływają na mase rotowaną)...myśle że róznica nie będzie już taka wielka jak po przejściu z "kół terenowych" Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.