Skocz do zawartości

[rama] Accent Peak29


wapid

Rekomendowane odpowiedzi

2 tygodnie temu słyszałem w okolicy suportu stukanie. Na pierwszy rzut poszły gwinty w pedałach. Sztycza, siodło, stery, szprychy. Okazał sie poluzowany zacisk przedniego koła. Przenoszenie dźwięków na rowerze nigdy nie przestaną zadziwiać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na 80% to stery, w moim peak'u jest taki problem, że rama rozwala górne łożysko. Wymieniałem to już 2 razy. Po około 500km zaczyna się strzelanie, potem wchodzi luz i łożysko do wyrzucenia. Wydaje mi się, że to wina górnej części główki w ramie,coś musi być niesymetycznie pospawane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też miałem w zeszłym sezonie problem z trzaskami i cykaniem. Rozkręciłem dosłownie cały rower i to samo cykanie podczas pedałowania. Przypadkiem sprawdziłem hak w ramie do przerzutki, odkręciłem całkowicie i założyłem cykanie zniknęło na jakieś 2 miesiące, po czym znów to samo, znów odkręciłem przesmarowałem  smarem miedzy rama a hakiem skręciłem i od tej pory spokój. Dodam że wydawało się że dźwięk wydobywa się z główki ramy bądź okolic suportu. 

Edytowane przez Fester1506
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Na 80% to stery, w moim peak'u jest taki problem, że rama rozwala górne łożysko. Wymieniałem to już 2 razy. Po około 500km zaczyna się strzelanie, potem wchodzi luz i łożysko do wyrzucenia. Wydaje mi się, że to wina górnej części główki w ramie,coś musi być niesymetycznie pospawane.

 

Dosłownie przed minutą nurkowałem w necie szukający info o naprawianiu gwintów suportu w aluminium i trafiłem na taką stronę zakładu z Krakowa na której gość opisuje dokładnie to zjawisko o którym mówisz: przyspieszone zużycie sterów. Wynika to ze zniekształcania się materiału po spawaniu, wymaga frezowania. Sprawdź czy to Twoja historia: http://narty-rowery-snowboard-skitoury-serwisoweporady-krakow.net/technologie-rowery.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

A ja nie mam powodów narzekać. Nic nie jest krzywe, nic nie poprawiałem, nie planowałem suportu. Ramę dostałem w ramach gwarancji od Velo. Pękł inny rower. Drugi rok niemiłosiernego tłuczenia. 8 tysięcy km znosi moje 83kg i prawie 2m wzrostu. 14 maratonów, gdzie nie raz zaliczył loty kilkumetrowe. Nie mam lekkiej nogi i z góry jeżdżę szybko. Treningi przez cały rok. Nie ma do czego się przyczepić. Może poza tym, że

malowanie brzydkie jak noc. Kiedy nim jadę, to tego nie widać na szczęście.

Świetnie się prowadzi. Wystarczająco zwrotny. Stabilnie podjeżdża.

Widelec Maniek Pro oś 15mm

Koła Piasty DT350 Obręcze XM401 Szprychy Pilar

Zmieniarki X7

reszta Shimano deore/xt

Nie widzę konkurencji dla tej ramy. Kupowanie dla zasady czegoś 6 razy droższego, co i tak pęknie po sezonie dwóch. Nie dziękuję.

13403860_1030052107072637_17106685762200

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

A ja mam pytanie z innej beczki. 

Za ile mógłbym wycenić powyższą ramę? Mam mozliwość przesiadki w Carbon, za nienajdroższe pieniądze, ale ciężko mi określić, za jaką kwote mógłbym pogonić mojego Peak'a. 
Użytkowana 2 sezony, 4 wyścigi, jeden zlot FR.org oraz normalna jazda (jakieś ostre zjazdy czy eskapady nie miały w ogóle miejsca). 

I nie żebym narzekał na ramę, wręcz przeciwnie - mimo wielu różnych opinii - nie zawiodłem się ani razu, brak odkształceń, fabrycznych wgnieceń czy innych dziw. Po prostu jest okazja i rozpatruję za i przeciw ewentualnej przesiadki w nową ramę ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

A ja mam pytanie z innej beczki. 

 

Za ile mógłbym wycenić powyższą ramę? Mam mozliwość przesiadki w Carbon, za nienajdroższe pieniądze, ale ciężko mi określić, za jaką kwote mógłbym pogonić mojego Peak'a. 

Użytkowana 2 sezony, 4 wyścigi, jeden zlot FR.org oraz normalna jazda (jakieś ostre zjazdy czy eskapady nie miały w ogóle miejsca). 

 

I nie żebym narzekał na ramę, wręcz przeciwnie - mimo wielu różnych opinii - nie zawiodłem się ani razu, brak odkształceń, fabrycznych wgnieceń czy innych dziw. Po prostu jest okazja i rozpatruję za i przeciw ewentualnej przesiadki w nową ramę ;)

Nowa w granicach 600zł, czyli pewnie jakieś 300-350zł można za nią zawołać i zobaczyć jak z odzewem.

Ja na mojego Peaka 2015 też nie narzekam, w zeszłym roku zarobił cegłą w dolną rurę, aż zrobił się całkiem spory wgniot. Po roku jazdy nic się z tym nie dzieje, nawet lakier nie ucieka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • Mod Team

Widzieliście?

Carbon, w rozmiarze M 1.16kg  :w00t:

Zaczynam na poważnie myśleć o powrocie do HT, ale na kołąch 29", ta rama wygląda przecudnie na fotkach. Szkoda tylko, że geo nie jest idealne dla mnie (tak jak w ramach aluk, kąt główki to aż 72 st.), aczkolwiek to ponoć dopiero prototyp i wszystko może sie jeszcze zmienić :D

https://www.facebook.com/accentbikes/posts/1143706655693859

13765766_1143695982361593_73347790959929

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...