Arni220 Napisano 13 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2015 No widzisz kolego, jak złamiesz ramę w kominku to też zaczniesz przejmować się problemami z pozoru błahymi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin_P. Napisano 13 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2015 Anri, złamałeś ją? Czy tylko gdybasz... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Arni220 Napisano 13 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2015 (edytowane) Złamałem 2 tygodnie temu, ale akurat nie Peaka. W zamian Peaka kupiłem i teraz chucham na zimne, bo są różne opinie na temat przyczyny ;D Edytowane 13 Listopada 2015 przez Arni220 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Arni220 Napisano 13 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2015 Pewnie tak zrobię, dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
venom2000 Napisano 14 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2015 Gdybym miał tak gdybać co będzie to nigdy bym na rowerze nie jeździł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin_P. Napisano 14 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2015 Dlatego pytam, bo jeszcze nic się nie stało, ale może za 10 lat się stanie i co wtedy ?! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Arni220 Napisano 14 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2015 (edytowane) Kup tą sztyce pro lt 31,6mm i problem znika. Czy zniknie to się okaże po miesiącu/roku/5 latach ;-) Świat rowerowy niestety wygląda inaczej z perspektywy jeźdźca 100kg i tego lajtowego 70kg - i nie chodzi wcale o ich możliwości fizyczne. PS. ładny komplecik PRO LT zamówiony, zobaczymy co wart, a w razie zmoki stawiacie piwo PS2. Wiecie może ile faktycznie waży ta sztyca w rozm. 31.6/400? PS3. Jak sprawuje wam się jarzmo tzn. czy daje się dokładnie regulować jak w systemach z dwoma śrubami? Chyba ostatnio zmienili linię na staroświecko wyglądający system i taki zamówiłem własnie: Edytowane 14 Listopada 2015 przez Arni220 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HerrMann Napisano 19 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2015 Sam jestem ciekaw stabilności konstrukcji tego jarzma. Może się ktoś wypowiedzieć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
burdziuk Napisano 30 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 30 Listopada 2015 Witam, śledzę ten wątek od samego początku i wkońcu zamierzam złożyć rower na tej ramie. I jak już postanowiłem to trafiła mi się rama felta o podobnej geometrii ( chyba bo sie niestety na tym nie znam). I teraz mam zagwostkę bo rama z wyglądu mi się podoba i rower na niej zbudowany tworzyłby piękny duet z moją białą szosówką Felt Z5. I teraz do Was drodzy użytkownicy Peaka 29 proszę zobaczcie na geo tej ramy czy będzie się nadawała do ambitniejszego jeżdzenia ( może nawet ścigania ) bo w takim celu chcę złożyć rowerek. Będę bardzo wdzięczny za sugestię i doradzenie bo jak to rama turystyczna to biorę świetnego ściganta z tego tematu . Pozdrawiam. A rozmiar ramy 18. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
burdziuk Napisano 1 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2015 Nikt nie pomoże? Plsss Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
venom2000 Napisano 1 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2015 Chcesz ambitniej weź Peaka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
burdziuk Napisano 1 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2015 A jakie parametry geometrii przemawiają za Peakiem bo jak dla laika to są bardzo zbliżone. Te parę milimetrów robi taką różnice. Czyli ta geometria Felta typowo turystyczna? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adriansocho Napisano 1 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2015 Moim zdaniem ramy są prawie identyczne a różnice słabo wyczuwalne / z możliwością skorygowania choćby siodełkiem. Za wyborem Peaka powinna stać gwarancja, a za wyborem Felta większa renoma marki i tyle. Może jeszcze średnice sztyc mogą mieć znaczenie, ale nie ma co dyskutować o różnicach kąta główki rzędu 0,5 stopnia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
burdziuk Napisano 1 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2015 Dla mnie właśnie z porównania różnice wyglądają na subtelne ale ja się nie znam. Dziękuję bardzo za poświęcony czas i pomoc w wyborze. Wezmę chyba ramę Felta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Arni220 Napisano 8 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2015 Czy też mieliście krzywe haki przerzutki w nowych ramach Peaka? Zdziwiłem się bardzo jak zobaczyłem co się stało z moja przerzutką po zamontowaniu, wózek wychylony na zewnątrz chyba o 10st co powodowało złe nachodzenie dolnego kółka przerzutki na łańcuch w konfiguracji największa koronka - blat 36 od korby 36/22. Masakra. Najpierw podprostowałem "na oko", a teraz tylko kosmetyczna poprawka metodą kolegi rambolbambol. Teraz jest super, no ale żeby w nowej ramie już takie babole? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
venom2000 Napisano 8 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2015 Tak bywa nawet u najlepszych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Arni220 Napisano 8 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2015 No słyszałem, że to norma nawet w mocno markowych, ale w przypadku Peaka nic takiego nie wyczytałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adriansocho Napisano 9 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2015 Jeśli w przykładowym Accencie Peaku (na koła 26") może jednocześnie wystąpić niewymiarowa główka, otwór sztycy, gwint suportu i chyba jeszcze był jakiś problem z mocowaniem tarczy, to lekko zgięty fakt nikogo nie dziwi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Arni220 Napisano 9 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2015 Otwór sztycy moim zdaniem też był za duży, bo ta wpadała bardzo luźno do środka. W żadnym rowerze tak nie miałem. Domniemam, że chodziło o jakieś 0,3 - 0,4mm, a to dość sporo. Poradziłem sobie blachą od piwa, ale tak nie powinno być, wyraźnie wychodzi chińska jakość. Dobrze chociaż, że cena jest dobra, a problemy do naprawy. Kół jeszcze nie zainstalowałem, ale próbne 26" działało raczej poprawnie i było w osi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
raptorex Napisano 12 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2015 Wersja na sezon 2016 pojawiła się na stronie VELO: http://velo.pl/czesci/ramy/accent/peak-29-1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Arni220 Napisano 12 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2015 (edytowane) Czyli od 3 lat to samo tylko inaczej malowane, no szkoda. Warto by było wypuścić już jakąś drugą wersję ekstra z grubą osią czy wewnętrznym prowadzeniem pancerzy. Generalnie ładne kolorki. Edytowane 12 Grudnia 2015 przez Arni220 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kenzie Napisano 12 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2015 Ciekaw jestem jak będzie z jakością na sezon 2016. Mimo, że tutaj raz po raz czyta się o jakichś bublach, ja osobiście z ramą problemów nie mam, a spore grono znajomych katuje swoje Peak'i i również brak problemmów. Ciekawe czy ktoś sobie tutaj zmontuje rower na nowym wypuście Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
llancer Napisano 12 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2015 Ja ze swoim 2014 nie mam problemów. Sztyca idealnie,główka to samo,ośki tak samo. Jedyny problem(moze i nie ) ? To w porównaniu do ram krossa które mialem (a2,a6,a8,b3) to w peaku suport strasznie ciężko sie wkręca,O ile sam wkręcałem,szło dość ciężko,to jak chcialem zmienic na nowy bo stary trzaskal i byl zajechany.To w serwisie faceci wymiękli,ja oparłem się o rame(bez reszty części bo akurat wyjezdzalem a rower byl rozebrany),ojciec(sporo siły) musiał sie na kluczu tak oprzec,ze nie wiedziałem co pierwsze pęknie(klucz czy rama - a nie jeden klucz mu pękł w rękach) xD Na szczęście puściło,i obyło sie bez strat,nowy suport wkręciłem,tez ciezko wchodził,ale poszlo.Gwint w bardzo dobrym stanie,wiec to nie przez to :/(3 suport w tej ramie,wiec to nie jego wina) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Arni220 Napisano 12 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2015 No a przez co jeśli nie przez gwint? Zwyczajnie któraś z części (a może obydwie?) miała go źle naciętego. Nie wiem w którym momencie nacina się gwinty ramy, ale jeśli przed spawaniem to mimo jego prawidłowego wykonania, spawanie, a potem obróbka cieplna spawu doprowadziła do mikronowych zmian średnicy. Jeśli byłeś w dobrym warsztacie, to fachmeni powinni ci przy okazji poprawić gwint gwintownikiem. Skoro tego nie zrobili wkręcając ponownie nowy wkład, to gratuluję wyboru majstrów. Ty mogłeś tego nie wiedzieć, ale oni powinni, że takie poprawienie gwintu jest wskazane, bo następnym razem jak miski się zapieką to faktycznie możecie coś połamać.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
raq Napisano 12 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2015 Czy dobrze widzę, że tylne widełki w wersji 2016 są dłuższe (445 mm) niż u poprzedników (442 mm) To raczej nie jest krok w przód, gdzie inni producenci starają się możliwie skrócić ten element. Tym bardziej brak wersji na sztywną oś nie rozwija tego projektu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.