jeson Napisano 23 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 23 Lipca 2015 Czyli co do sztycy jednoznacznej odpowiedzi nie ma czy z ofsetem czy bez? Resztą gratów jakoś dobiorę tylko do tej sztycy mam dylemat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MokryxD Napisano 23 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 23 Lipca 2015 Wszystko zależy jaki mostek i kierownica będzie, oraz jakiej budowy jesteś. Żebyś miał większe pojęcie to podam swoją konfigurację. Wzrost 179cm, noga 84cm. Peak roz. L - 19" Mostek 100mm -8* Kierownica 680mm, prosta, gięcie wsteczne 8* 20mm podkładek pod mostkiem Sztyca 350mm prosta Siodełko Spec Phenom W takiej konfiguracji kolana wypada minimalnie przed osią pedału, ale siodełko mam cofnięte poza zakres. Kiedyś pewnie zmienię sztycę na taką z offsetem 20mm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
siejak1 Napisano 23 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 23 Lipca 2015 Ja przy 182cm noga 85cm mam konfiguracje: Rama L 19' Mostek: 90mm -6* Kierownica Prosta 680mm 15mm podkladek Sztyca 400mm prosta Siodło selle italia x1 Kolana idealnie z osią pedałów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
motiks Napisano 3 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2015 (edytowane) 185cm, rama L kierownica 700 mm mostek 70mm /-17, podkładki 20mm sztyca 400 z offsetem 20mm siodełko: selle italia Q-bik razem daje niezły komfort tyłkowi... Edytowane 3 Sierpnia 2015 przez motiks Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kudizc Napisano 4 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2015 Witam, mam problem- po przejechaniu 300km moim peakiem zauważyłem to wgniecenie. Myślałem, że może to być spowodowane zakończeniem sztycy, ale ona kończy sie nieco wcześniej. Co z tym zrobić? Odsyłać na gwarancję, czy jeździć z nadzieją, że nic więcej nie strzeli? Ps: tak sztyca dobrej średnicy + ogranicznik maksymalnego wyciągnięcia 4 cm poniżej zacisku podsiodłowego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
siejak1 Napisano 4 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2015 Wcześniej to wgniecenie było czy nie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kudizc Napisano 4 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2015 nie było, a jestem pewien, że zrobiło się samoistnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team michuuu Napisano 5 Sierpnia 2015 Mod Team Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2015 Wygląda jak wgniot od oparcia roweru o ostrą krawędź. Gwarancje raczej schowaj do szuflady. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mateusz30 Napisano 5 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2015 To wgniecenie wygląda zupełnie jak u mnie. Jechałem przez pole i ktoś rzucił we mnie broną, trafił w rower... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
motiks Napisano 5 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2015 Wygląda jak wgniot od oparcia roweru o ostrą krawędź. Gwarancje raczej schowaj do szuflady. zgadzam się z kolegą... jeżeli jest tylko z jednej strony to by sugerowało że została w tym miejscu uderzona... gdyby jeszcze z drugiej to już raczej rama... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kudizc Napisano 5 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2015 Dodaję forkę w lepszej jakości. Widać na niej (nad i pod głównym wgnieceniem) "harmonijke" poziomych wgnieceń, sa owiele płytrze niż główny wgniot. Poza tym o uderzenie w tym miejscu było by naprawdę ciężko i bylby jakiś ślad na lakierze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
frobek Napisano 5 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2015 Wg. mnie ta rura się zwyczajnie gnie, zawsze jest taki efekt gięcia rury bez stosowania specjalnych technologii z wypełnieniem rury w środku. Nie jesteś aby za ciężki na tę ramę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kudizc Napisano 5 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2015 82kg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team michuuu Napisano 5 Sierpnia 2015 Mod Team Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2015 (edytowane) Ta rura fabrycznie jest prosta czy wygięta w łuk? Bo jeżeli gięta to te pofalowanie to efekt niechlujnego kształtowania. Edytowane 5 Sierpnia 2015 przez michuuu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
siejak1 Napisano 5 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2015 Ta rura fabrycznie jest prosta czy wygięta w łuk? Wygięta w łuk. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team michuuu Napisano 5 Sierpnia 2015 Mod Team Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2015 (edytowane) Byłeś szybszy, popatrz na post wyżej. Niby tak być nie powinno ale nasuwa się - budżetowa rama to i koszty obróbki przycięte. Edytowane 5 Sierpnia 2015 przez michuuu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kudizc Napisano 5 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2015 Wiec możliwe, że rura w mojej ramie była źle wygięta? I poprostu pod wplywem naprężeń i obciążenia uległa defektowi? Bo jestem w 100% pewien, że nie było żadnego uderzenia, czy silnego oparcia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team michuuu Napisano 5 Sierpnia 2015 Mod Team Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2015 I poprostu pod wplywem naprężeń i obciążenia uległa defektowi? Nie sądzę że to pogłębiający się efekt gięcia rury. Ze zdjęcia widać, że to inny rodzaj defektu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
siejak1 Napisano 5 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2015 Wyciągnij sztyce i zobacz jak to wygląda od środka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kudizc Napisano 5 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2015 Ciężko to ocenić, bo jest dość głęboko. No ale wygląda na zgniecenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcys998 Napisano 7 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2015 ta rura podsiodłowa jest przeciągnięta, wg mnie wada ramy i należy to reklamować, uszkodzenie powstało zapewne w procesie cieniowania rury, nówka sztuka polakierowana nie dała znaku o tym uszkodzeniu a wskutek użytkowania zwyczajnie w tym osłabionym miejscu zaczęła się wyginać - taka moja teoria i rada - reklamuj, to że coś kosztuje 600plnów to nie znaczy że masz się godzić na źle wspawane główki ramy i wyginające się rury. pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kudizc Napisano 13 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2015 Sytuacja rozwiązana: rama w ramch gwarancji wymieniona na nową sztukę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cr4zylucky Napisano 14 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2015 Nie mieli wyjścia widać od razu, że to wada materiału, a nie uderzenie. Plus dla nich za podejście. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MokryxD Napisano 16 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2015 Ma ktoś problem ze sterami Accent HSI-SPRO, że mimo maksymalne skręcenia jest lekki luz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grzechu2410 Napisano 17 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 17 Sierpnia 2015 No właśnie chyba mam, pisze chyba bo przeprowadzam test ostateczny. Jeśli znowu się zluzuja to rama leci do planowania i wkładam nowe stery heee. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.