kudizc Napisano 4 Sierpnia 2015 Napisano 4 Sierpnia 2015 Witam, mam problem- po przejechaniu 300km moim peakiem zauważyłem to wgniecenie. Myślałem, że może to być spowodowane zakończeniem sztycy, ale ona kończy sie nieco wcześniej. Co z tym zrobić? Odsyłać na gwarancję, czy jeździć z nadzieją, że nic więcej nie strzeli? Ps: tak sztyca dobrej średnicy + ogranicznik maksymalnego wyciągnięcia 4 cm poniżej zacisku podsiodłowego. Cytuj
kudizc Napisano 4 Sierpnia 2015 Napisano 4 Sierpnia 2015 nie było, a jestem pewien, że zrobiło się samoistnie. Cytuj
Mod Team michuuu Napisano 5 Sierpnia 2015 Mod Team Napisano 5 Sierpnia 2015 Wygląda jak wgniot od oparcia roweru o ostrą krawędź. Gwarancje raczej schowaj do szuflady. Cytuj
Mateusz30 Napisano 5 Sierpnia 2015 Napisano 5 Sierpnia 2015 To wgniecenie wygląda zupełnie jak u mnie. Jechałem przez pole i ktoś rzucił we mnie broną, trafił w rower... Cytuj
motiks Napisano 5 Sierpnia 2015 Napisano 5 Sierpnia 2015 Wygląda jak wgniot od oparcia roweru o ostrą krawędź. Gwarancje raczej schowaj do szuflady. zgadzam się z kolegą... jeżeli jest tylko z jednej strony to by sugerowało że została w tym miejscu uderzona... gdyby jeszcze z drugiej to już raczej rama... Cytuj
kudizc Napisano 5 Sierpnia 2015 Napisano 5 Sierpnia 2015 Dodaję forkę w lepszej jakości. Widać na niej (nad i pod głównym wgnieceniem) "harmonijke" poziomych wgnieceń, sa owiele płytrze niż główny wgniot. Poza tym o uderzenie w tym miejscu było by naprawdę ciężko i bylby jakiś ślad na lakierze. Cytuj
frobek Napisano 5 Sierpnia 2015 Napisano 5 Sierpnia 2015 Wg. mnie ta rura się zwyczajnie gnie, zawsze jest taki efekt gięcia rury bez stosowania specjalnych technologii z wypełnieniem rury w środku. Nie jesteś aby za ciężki na tę ramę? Cytuj
Mod Team michuuu Napisano 5 Sierpnia 2015 Mod Team Napisano 5 Sierpnia 2015 (edytowane) Ta rura fabrycznie jest prosta czy wygięta w łuk? Bo jeżeli gięta to te pofalowanie to efekt niechlujnego kształtowania. Edytowane 5 Sierpnia 2015 przez michuuu Cytuj
Mod Team michuuu Napisano 5 Sierpnia 2015 Mod Team Napisano 5 Sierpnia 2015 (edytowane) Byłeś szybszy, popatrz na post wyżej. Niby tak być nie powinno ale nasuwa się - budżetowa rama to i koszty obróbki przycięte. Edytowane 5 Sierpnia 2015 przez michuuu Cytuj
kudizc Napisano 5 Sierpnia 2015 Napisano 5 Sierpnia 2015 Wiec możliwe, że rura w mojej ramie była źle wygięta? I poprostu pod wplywem naprężeń i obciążenia uległa defektowi? Bo jestem w 100% pewien, że nie było żadnego uderzenia, czy silnego oparcia. Cytuj
Mod Team michuuu Napisano 5 Sierpnia 2015 Mod Team Napisano 5 Sierpnia 2015 I poprostu pod wplywem naprężeń i obciążenia uległa defektowi? Nie sądzę że to pogłębiający się efekt gięcia rury. Ze zdjęcia widać, że to inny rodzaj defektu. Cytuj
kudizc Napisano 5 Sierpnia 2015 Napisano 5 Sierpnia 2015 Ciężko to ocenić, bo jest dość głęboko. No ale wygląda na zgniecenie. Cytuj
Marcys998 Napisano 7 Sierpnia 2015 Napisano 7 Sierpnia 2015 ta rura podsiodłowa jest przeciągnięta, wg mnie wada ramy i należy to reklamować, uszkodzenie powstało zapewne w procesie cieniowania rury, nówka sztuka polakierowana nie dała znaku o tym uszkodzeniu a wskutek użytkowania zwyczajnie w tym osłabionym miejscu zaczęła się wyginać - taka moja teoria i rada - reklamuj, to że coś kosztuje 600plnów to nie znaczy że masz się godzić na źle wspawane główki ramy i wyginające się rury. pozdrawiam! Cytuj
kudizc Napisano 13 Sierpnia 2015 Napisano 13 Sierpnia 2015 Sytuacja rozwiązana: rama w ramch gwarancji wymieniona na nową sztukę. Cytuj
cr4zylucky Napisano 14 Sierpnia 2015 Napisano 14 Sierpnia 2015 Nie mieli wyjścia widać od razu, że to wada materiału, a nie uderzenie. Plus dla nich za podejście. Cytuj
MokryxD Napisano 16 Sierpnia 2015 Napisano 16 Sierpnia 2015 Ma ktoś problem ze sterami Accent HSI-SPRO, że mimo maksymalne skręcenia jest lekki luz? Cytuj
grzechu2410 Napisano 17 Sierpnia 2015 Napisano 17 Sierpnia 2015 No właśnie chyba mam, pisze chyba bo przeprowadzam test ostateczny. Jeśli znowu się zluzuja to rama leci do planowania i wkładam nowe stery heee. Cytuj
UniqueReflection Napisano 17 Sierpnia 2015 Napisano 17 Sierpnia 2015 Czy ma ktoś inną propozycję co do sterów dla Peaka 2015? Cytuj
kudizc Napisano 17 Sierpnia 2015 Napisano 17 Sierpnia 2015 Kupiłem stery Octane One Warp 1 Taper ZS 44/56 2015, dzisiaj powinny u mnie być. Jak je wbije i porobie testy to dam znać. Cytuj
UniqueReflection Napisano 17 Sierpnia 2015 Napisano 17 Sierpnia 2015 Również dzięki za info a z firm jak FSA, Ritchey itd na pewno nic co? Cytuj
jogi109 Napisano 17 Sierpnia 2015 Napisano 17 Sierpnia 2015 Stery Octane One mają minimalny luz na łożysku (po 1,5 roku użytkowania) i czasami tak charakterystycznie klikają, jak się skręca kierownicą. Szczególnie jak nie ma na rowerze obciążenia, lub przy bardzo niskiej prędkości. Cytuj
Marcys998 Napisano 17 Sierpnia 2015 Napisano 17 Sierpnia 2015 (edytowane) Ma ktoś problem ze sterami Accent HSI-SPRO ja mam, już kilka razy zdarzyło się że zaczynały strzelać po popuszczeniu i ponownej regulacji ok do czasu mycia roweru i tak w kółko. Tak czułem że te stery to pis of szit i nie wiem co mnie podkusiło - chyba cena. po sezonie je wywalę i zapoluje na coś w tym stylu http://www.vpcomponents.com/newen/product_detail.php?id=200 Edytowane 17 Sierpnia 2015 przez Marcys998 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.