Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam, mam problem- po przejechaniu 300km moim peakiem zauważyłem to wgniecenie. Myślałem, że może to być spowodowane zakończeniem sztycy, ale ona kończy sie nieco wcześniej. Co z tym zrobić? Odsyłać na gwarancję, czy jeździć z nadzieją, że nic więcej nie strzeli?

 

Ps: tak sztyca dobrej średnicy + ogranicznik maksymalnego wyciągnięcia 4 cm poniżej zacisku podsiodłowego.

 

1cdc81ef76ead3ebd412b688a700b9e4.jpg

Napisano

 

 

Wygląda jak wgniot od oparcia roweru o ostrą krawędź. Gwarancje raczej schowaj do szuflady.

zgadzam się z kolegą...

jeżeli jest tylko z jednej strony to by sugerowało że została w tym miejscu uderzona... gdyby jeszcze z drugiej to już raczej rama...

Napisano

Dodaję forkę w lepszej jakości. Widać na niej (nad i pod głównym wgnieceniem) "harmonijke" poziomych wgnieceń, sa owiele płytrze niż główny wgniot. Poza tym o uderzenie w tym miejscu było by naprawdę ciężko i bylby jakiś ślad na lakierze. 1fc968acb499447cd7385882056472d2.jpg

Napisano

Wg. mnie ta rura się zwyczajnie gnie, zawsze jest taki efekt gięcia rury bez stosowania specjalnych technologii z wypełnieniem rury w środku. Nie jesteś aby za ciężki na tę ramę?

  • Mod Team
Napisano (edytowane)

Ta rura fabrycznie jest prosta czy wygięta w łuk?

Bo jeżeli gięta to te pofalowanie to efekt niechlujnego kształtowania.

Edytowane przez michuuu
  • Mod Team
Napisano (edytowane)

Byłeś szybszy, popatrz na post wyżej.

 

Niby tak być nie powinno ale nasuwa się - budżetowa rama to i koszty obróbki przycięte.

Edytowane przez michuuu
Napisano

Wiec możliwe, że rura w mojej ramie była źle wygięta? I poprostu pod wplywem naprężeń i obciążenia uległa defektowi? Bo jestem w 100% pewien, że nie było żadnego uderzenia, czy silnego oparcia.

  • Mod Team
Napisano

 

 

I poprostu pod wplywem naprężeń i obciążenia uległa defektowi?

Nie sądzę że to pogłębiający się efekt gięcia rury.

Ze zdjęcia widać, że to inny rodzaj defektu.

Napisano

ta rura podsiodłowa jest przeciągnięta, wg mnie wada ramy i należy to reklamować, uszkodzenie powstało zapewne w procesie cieniowania rury, nówka sztuka polakierowana nie dała znaku o tym uszkodzeniu a wskutek użytkowania zwyczajnie w tym osłabionym miejscu zaczęła się wyginać - taka moja teoria i rada -  reklamuj, to że coś kosztuje 600plnów to nie znaczy że masz się godzić na źle wspawane główki ramy i wyginające się rury. pozdrawiam!

 

Napisano

Stery Octane One mają minimalny luz na łożysku (po 1,5 roku użytkowania) i czasami tak charakterystycznie klikają, jak się skręca kierownicą. Szczególnie jak nie ma na rowerze obciążenia, lub przy bardzo niskiej prędkości.

Napisano (edytowane)
Ma ktoś problem ze sterami Accent HSI-SPRO

 

ja mam, już kilka razy zdarzyło się że zaczynały strzelać po popuszczeniu i ponownej regulacji ok do czasu mycia roweru i tak w kółko. Tak czułem że te stery to pis of szit i nie wiem co mnie podkusiło - chyba cena. po sezonie je wywalę i zapoluje na coś w tym stylu

 

http://www.vpcomponents.com/newen/product_detail.php?id=200

Edytowane przez Marcys998

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...