DIYaudioPawelS Napisano 25 Marca 2015 Napisano 25 Marca 2015 co do tarczy to na tył większa niż 160 potrzebna? chodzi o to ze rame PEAK 29 mam z przypadku. wymienili mi peknieta rame od author dexter na accent peak - stad mam 180mm tarcze wszedzie Cytuj
tobo Napisano 25 Marca 2015 Napisano 25 Marca 2015 w zasadzie trudnego nic, chciałem tylko podpatrzeć jak sa rozmieszczone aby uzyskać jak najmniejsze opory na linkach w szczególności do tylnej przerzutki. pozdrawiam! Musisz kupić docięte w sklepie i stąd te obawy? Cytuj
Marcys998 Napisano 25 Marca 2015 Napisano 25 Marca 2015 Dotnę sam, tylko korzystając z doświadczenia innych chciałem ustalić sobie jak będzie najlepiej je poprowadzić, pamiętam że kiedyś końcówki pancerzy były zaprasowywane teraz z tego co widzę można je nałożyć, wiec problemu i konieczności wizyt w sklepie niema. Cytuj
Leniu Napisano 26 Marca 2015 Napisano 26 Marca 2015 chodzi o to ze rame PEAK 29 mam z przypadku. wymienili mi peknieta rame od author dexter na accent peak - stad mam 180mm tarcze wszedzie producent wyraźnie napisał na ramie z tyłu ...max 160mm i wkładając tam 180 ryzykujesz że któregoś dnia zacisk zostanie wyrwany z ramy ...szczególnie jak jeździsz agresywnie, szybko i hamujesz mocno ...Twój wybór. kup pancerz, końcówki i zobaczysz że zrobisz to szybciej niż poświęciłeś czasu na opisywanie swojego problemu Cytuj
DIYaudioPawelS Napisano 26 Marca 2015 Napisano 26 Marca 2015 producent wyraźnie napisał na ramie z tyłu ...max 160mm i wkładając tam 180 ryzykujesz że któregoś dnia zacisk zostanie wyrwany z ramy ...szczególnie jak jeździsz agresywnie, szybko i hamujesz mocno ...Twój wybór. tak samo bylo z dexterem. a jakos dali adaptery i tarcze 180mm ale juz mam 160mm z tylu Cytuj
Grand231 Napisano 26 Marca 2015 Napisano 26 Marca 2015 Czy dla osoby mającej 185 cm wzrostu lepszy będzie rozmiar L czy M do zastosowań maraton/XC ? Cytuj
tobo Napisano 26 Marca 2015 Napisano 26 Marca 2015 Dotnę sam, tylko korzystając z doświadczenia innych chciałem ustalić sobie jak będzie najlepiej je poprowadzić, pamiętam że kiedyś końcówki pancerzy były zaprasowywane teraz z tego co widzę można je nałożyć, wiec problemu i konieczności wizyt w sklepie niema. Koncówki na kablach przerzutkowych sa w większości plastikowe. producent wyraźnie napisał na ramie z tyłu ...max 160mm i wkładając tam 180 ryzykujesz że któregoś dnia zacisk zostanie wyrwany z ramy ...szczególnie jak jeździsz agresywnie, szybko i hamujesz mocno ...Twój wybór. kup pancerz, końcówki i zobaczysz że zrobisz to szybciej niż poświęciłeś czasu na opisywanie swojego problemu Wydaje mi sie ze taki głupi kaganiec nakłada na swoje produkty tylko Accent. Trochę śmieszne, nie potrafić (albo) nie chcieć zrobić mocnego mocowania by zniosło większa tarcze. Cytuj
MokryxD Napisano 26 Marca 2015 Napisano 26 Marca 2015 Czy dla osoby mającej 185 cm wzrostu lepszy będzie rozmiar L czy M do zastosowań maraton/XC ? Koniecznie Lka. Przy 178cm wzrostu i 82cm nogi mam Lkę (19"), 20mm podkładek pod mostkiem, mostek 100mm -8st, kierownica 680mm prosta z backsweepem 9st, prosta sztyca i mam optymalną pozycję. W twoim przypadku Lka to jedyna optymalna opcja, bo Mka będzie sporo za mała, a XL to duża kobyłka. Cytuj
Colonel Napisano 30 Marca 2015 Napisano 30 Marca 2015 Mam do Was pytanie jak sprawdza się ta w rama w codziennym użytkowaniu (dojazdy do pracy itp.) bo zastanawiam się nad jej zakupem ? Cytuj
MokryxD Napisano 30 Marca 2015 Napisano 30 Marca 2015 Jeżeli nie zamontujesz długiego mostka, żeby pochylić pozycję to nie ma żadnych przeciwwskazań. Cytuj
Colonel Napisano 30 Marca 2015 Napisano 30 Marca 2015 Mam 190cm i planowałem zakup XL - jaki mostek do tego doradzacie ? Cytuj
Leniu Napisano 31 Marca 2015 Napisano 31 Marca 2015 mógłbym Was prosić o zdjęcie węzła podsiodłowego a dokładnie o przedstawienie jak macie ułożone pancerze linek przerzutki przedniej i tylnej? żeby nie było żem cham i zdjęcia nie chce pokazać Cytuj
DIYaudioPawelS Napisano 31 Marca 2015 Napisano 31 Marca 2015 obecnie mam tak samo, ale z powodu za krotkiego pancerza od tylnej przerzutki jak dostane nowe pancerze to puszcze go po drugiej stronie rury podsiodlowej Cytuj
llancer Napisano 31 Marca 2015 Napisano 31 Marca 2015 Ja mam od tylnej i od hamulca po lewej stronie ramy,przedniej przerzutki nie mam.Ps tez mam taki sam zacisk sztycy i kolor ramy xD Cytuj
farmer Napisano 13 Kwietnia 2015 Napisano 13 Kwietnia 2015 A ja mam pytanie jak wy mierzycie wzrost i przekrok? W butach czy bez? Zastanawiam się nad wyborem ramy M/L. Moje wymiary; wzrostw butach 181bez butów 178przekrokw butach 82bez butów 79 Jak bez butów to wybrałbym chyba M jak w butach L no i tu jest dylemat. Choć na rowerze to niby w butach się jeździ Cytuj
MokryxD Napisano 13 Kwietnia 2015 Napisano 13 Kwietnia 2015 Na twoim miejscu chyba skłaniałbym się ku Mce. Na Lce możesz mieć nabiał blisko górnej rury. Najlepiej jakbyś się przymierzył. Wiem, że zawodnik Colexu ma Peaka, ale niestety nie wiem jaki rozmiar. Cytuj
rodszyld69 Napisano 13 Kwietnia 2015 Napisano 13 Kwietnia 2015 (edytowane) A ja mam pytanie jak wy mierzycie wzrost i przekrok? W butach czy bez? mierzy sie bez butów i popieram poprzednika dla Ciebie M, chyba że będziesz jeździł asfaltem i utwardzonymi drogami to bierz L Edytowane 13 Kwietnia 2015 przez rodszyld69 Cytuj
farmer Napisano 13 Kwietnia 2015 Napisano 13 Kwietnia 2015 Rower do XC i maratony i w zasadzie byłem pewny że M ale jak poczytałem forum to się zacząłem zastanawiać. Właśnie choćby po wypowiedzi (i wymiarach) MokryxD. A twoje wymiary Piotr są bez butów tu podawane? Cytuj
MokryxD Napisano 13 Kwietnia 2015 Napisano 13 Kwietnia 2015 (edytowane) Tak, moje wymiary są bez butów. 178cm wzrostu, 82cm przekrok. Mi się dobrze jeździ na Lce. Ostatnio na XC nie miałem żadnych problemów, ale trasa nie była specjalnie trudna. Jak będziesz na BMie w Miękini to mogę dać ci do przymiarki. Żeby było klarowniej to mam ustawienie: - mostek 100mm -8st, 20mm podkładek pod nim - kierownica 680mm prosta, gięcie wsteczne 9st - sztyca prosta 350mm, - siodełko ustawione 0st pochylenia, prawie maksymalnie do tyłu Odległość oś suportu-góra siodła 747mm. Edytowane 13 Kwietnia 2015 przez MokryxD Cytuj
Leniu Napisano 14 Kwietnia 2015 Napisano 14 Kwietnia 2015 tak na rozluźnienie...mój Peak przeszedł wczoraj w pierszą nadświetlną Geb stworzył idealne asfaltowe warunki a Zefir muskał mój kark...więc przyśpieszyłem bo i tak miałem RK nabite po 3 bary...bo na asfalt Zastanawia mnie ile mógłbym zyskać przechodząc na opony np Shwable marathon ... chciałbym się zbliżyć na tym segmencie do kolarek gdzie osiągają prawie 70km/h...kiedyś to jeszcze sprawdze jak kupie koła na dojazdy do pracy pozdro Cytuj
farmer Napisano 14 Kwietnia 2015 Napisano 14 Kwietnia 2015 MokryxD Dzięki za propozycje przejażdżki ale na BMie mnie nie będzie. Twoja specyfikacja rozjaśniła mi temat. Cytuj
jogi109 Napisano 17 Kwietnia 2015 Napisano 17 Kwietnia 2015 Bry. Ktoś używa Peaka z 120 mm? Chciałbym tak zrobić, ale często jakiś skok (do 40 cm max) schody, bunnyhop i te sprawy sie trafi. Ramka to wyczymie? Cytuj
MokryxD Napisano 18 Kwietnia 2015 Napisano 18 Kwietnia 2015 Kąt główki trochę się wypłaszczy, suport ciut w górę. Nie powinno być zbytnich problemów. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.