Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

w zasadzie trudnego nic, chciałem tylko podpatrzeć jak sa rozmieszczone aby uzyskać jak najmniejsze opory na linkach w szczególności do tylnej przerzutki. pozdrawiam!

Musisz kupić docięte w sklepie i stąd te obawy? 

Napisano

Dotnę sam, tylko korzystając z doświadczenia innych chciałem ustalić sobie jak będzie najlepiej je poprowadzić, pamiętam że kiedyś końcówki pancerzy były zaprasowywane teraz z tego co widzę można je nałożyć, wiec problemu i konieczności wizyt w sklepie niema.

Napisano

 

 

chodzi o to ze rame PEAK 29 mam z przypadku. wymienili mi peknieta rame od author dexter na accent peak - stad mam 180mm tarcze wszedzie 

producent wyraźnie napisał na ramie z tyłu ...max 160mm i wkładając tam 180 ryzykujesz że któregoś dnia zacisk zostanie wyrwany z ramy ...szczególnie jak jeździsz agresywnie, szybko i hamujesz mocno :D ...Twój wybór.

 

kup pancerz, końcówki i zobaczysz że zrobisz to szybciej niż poświęciłeś czasu na opisywanie swojego problemu ;)

 

Napisano

 

 

producent wyraźnie napisał na ramie z tyłu ...max 160mm i wkładając tam 180 ryzykujesz że któregoś dnia zacisk zostanie wyrwany z ramy ...szczególnie jak jeździsz agresywnie, szybko i hamujesz mocno ...Twój wybór.
tak samo bylo z dexterem. a jakos dali adaptery i tarcze 180mm ;)

ale juz mam 160mm z tylu ;)

 

 

Napisano

Dotnę sam, tylko korzystając z doświadczenia innych chciałem ustalić sobie jak będzie najlepiej je poprowadzić, pamiętam że kiedyś końcówki pancerzy były zaprasowywane teraz z tego co widzę można je nałożyć, wiec problemu i konieczności wizyt w sklepie niema.

Koncówki na kablach przerzutkowych sa w większości plastikowe.

 

producent wyraźnie napisał na ramie z tyłu ...max 160mm i wkładając tam 180 ryzykujesz że któregoś dnia zacisk zostanie wyrwany z ramy ...szczególnie jak jeździsz agresywnie, szybko i hamujesz mocno :D ...Twój wybór.

 

kup pancerz, końcówki i zobaczysz że zrobisz to szybciej niż poświęciłeś czasu na opisywanie swojego problemu ;)

Wydaje mi sie ze taki głupi kaganiec nakłada na swoje produkty tylko Accent. Trochę śmieszne, nie potrafić (albo) nie chcieć zrobić mocnego mocowania by zniosło większa tarcze.

Napisano

 

 

Czy dla osoby mającej 185 cm wzrostu lepszy będzie rozmiar L czy M do zastosowań maraton/XC ?

Koniecznie Lka.

Przy 178cm wzrostu i 82cm nogi mam Lkę (19"), 20mm podkładek pod mostkiem, mostek 100mm -8st, kierownica 680mm prosta z backsweepem 9st, prosta sztyca i mam optymalną pozycję.

 

W twoim przypadku Lka to jedyna optymalna opcja, bo Mka będzie sporo za mała, a XL to duża kobyłka.

Napisano
mógłbym Was prosić o zdjęcie węzła podsiodłowego a dokładnie o przedstawienie jak macie ułożone pancerze linek przerzutki przedniej i tylnej?

 

żeby nie było żem cham i zdjęcia nie chce pokazać ;)

20150328_131407.jpg

 

20150328_131426.jpg

  • 2 tygodnie później...
Napisano

A ja mam pytanie jak wy mierzycie wzrost i przekrok? W butach czy bez?

Zastanawiam się nad wyborem ramy M/L.  Moje wymiary;

wzrost
w butach 181
bez butów 178

przekrok
w butach 82
bez butów 79

 

Jak bez butów to wybrałbym chyba M jak w butach L no i tu jest dylemat. Choć na rowerze to niby w butach się jeździ ;)

Napisano

Na twoim miejscu chyba skłaniałbym się ku Mce. Na Lce możesz mieć nabiał blisko górnej rury.

Najlepiej jakbyś się przymierzył. Wiem, że zawodnik Colexu ma Peaka, ale niestety nie wiem jaki rozmiar.

Napisano (edytowane)
A ja mam pytanie jak wy mierzycie wzrost i przekrok? W butach czy bez?

mierzy sie bez butów i popieram poprzednika dla Ciebie M, chyba że będziesz jeździł asfaltem i utwardzonymi drogami to bierz L 

Edytowane przez rodszyld69
Napisano

Rower do XC i maratony i w zasadzie byłem pewny że M ale jak poczytałem forum to się zacząłem zastanawiać. Właśnie choćby po wypowiedzi  (i wymiarach) MokryxD. A twoje wymiary Piotr są bez butów tu podawane?

 

Napisano (edytowane)

Tak, moje wymiary są bez butów. 178cm wzrostu, 82cm przekrok.

Mi się dobrze jeździ na Lce. Ostatnio na XC nie miałem żadnych problemów, ale trasa nie była specjalnie trudna.

Jak będziesz na BMie w Miękini to mogę dać ci do przymiarki.

 

Żeby było klarowniej to mam ustawienie:

- mostek 100mm -8st, 20mm podkładek pod nim

- kierownica 680mm prosta, gięcie wsteczne 9st

- sztyca prosta 350mm,

- siodełko ustawione 0st pochylenia, prawie maksymalnie do tyłu

 

Odległość oś suportu-góra siodła 747mm.

Edytowane przez MokryxD
Napisano

tak na rozluźnienie...mój Peak przeszedł wczoraj w pierszą nadświetlną ;)

Geb stworzył idealne asfaltowe warunki a Zefir muskał mój kark...więc przyśpieszyłem bo i tak miałem RK nabite po 3 bary...bo na asfalt :)

Zastanawia mnie ile mógłbym zyskać przechodząc na opony np Shwable marathon ...  chciałbym się zbliżyć na tym segmencie do kolarek gdzie osiągają prawie 70km/h...kiedyś to jeszcze sprawdze jak kupie koła na dojazdy do pracy

pozdro

strava.JPG

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...