Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Na twoim miejscu bym cierpliwie polował na jakieś fajne amorki z taperem i QR15 :) 
Osobiście wyczaiłem w moim mieście Recona Gold QR15 Taper za 850zł, a była to praktycznie nówka bo używana raz w tranażeru ( czy jak to sie tam odmienia )
 

Napisano

Nabylem rame accent peak, i kola oparta na novatecach 811QR15 i 812 i teraz problem z amortyzatorem znaleźć amortyzator: taperowany, do 29er pod QR15 w niskiej cenie (okolo 800pln) jest niemozliwe, zastanawiam sie nad dwoma wyjsciami:

 

- wywalam piaste QR15 i montuje na 9mm zacisk i kupuje taperowany amortyzator np. Suntour Raidon XC RL-R (650zl)

- zostawiam piaste QR15 i kupuje amortyzator ze sztywna osia ale pod stery 1 1/8" np. Suntour Epicon RL-R (980zl) - tylko jezeli amortyzator bedzie mial waska glowke to bedzie to chyba glupio wygladac

Nie będzie. To tak samo "głupie" jak podkowa z tyłu :) Kwestia przyzwyczajenia w 5 minut. 

Napisano

Jeżeli pytanie już było to przepraszam, staram się śledzić wątek, ale może coś mi umknęło.

Czy ma ktoś już Peaka z wypustu 2014? Jeśli tak to jak wygląda jakość powłoki lakierniczej? Można prosić o jakieś zdjęcia?

Napisano

A powiedzcie mi panowie czy z mojego author tractiona 29 rama 19 przeloze wszystko plug and play do tej ramy ? Na mojej 19 jezdzi mi sie idealnie. Ale ta jest ladniejsza. Chodzi mi najbardziej o amortyzator i napęd z kolami. Jakies sztyce i hamulce tj dlugosc przewodów to sobie opanuje. Mam 184 cm wzrostu.

 

Alleluja alleluja

 

Tapatlknięte z Galaktycznej es czwórki

 

 

Napisano

Jeżeli pytanie już było to przepraszam, staram się śledzić wątek, ale może coś mi umknęło.

Czy ma ktoś już Peaka z wypustu 2014? Jeśli tak to jak wygląda jakość powłoki lakierniczej? Można prosić o jakieś zdjęcia?

to kiepsko śledzisz w takim razie :P, stronę wcześniej (58) pisałem o lakierze z 2014

Napisano (edytowane)

Mój Peak jeszcze nie złożony, ale lakier sprawia wrażenie mocnego. Potwierdzam to co pisał majkelpee. U mnie jest to załamanie między białym a niebieskim lakierem. Mogę tylko dodać, że takie załamanie NIE występuje w napisach (tym dużym na dolnej rurze także). Dodatkowo jak widać na zdjęciach kolor niebieski w niektórych miejscach jest troszkę niedokładny, ale w końcu to jedna z tańszych ram pod 29.

 

Stery można ogarnąć za 90zł.

 

Pozdrawiam.

post-119585-0-89802000-1397981629_thumb.jpg

post-119585-0-46250800-1397981657_thumb.jpg

Edytowane przez konrad555
Napisano

U mnie wygląda to tak jak u Konrada555 i jest do zaakceptowania za tą cenę. Pamiętajmy że lakier nie jeździ i nie ma takiego wpływu na prowadzenie jak np. niesymetrycznie zespawany tylni trójkąt czy luźno latająca sztyca co zdarzało się w przednich rocznikach. Myślę że wyeliminowanie tych problemów należy uznać za główny sukces accent'a i chwała im za to :). Co do lakieru jeszcze, na pewno nie odpada sam co czytając posty z 2013 było głównym mankamentem tej ramy pod kątem wizualnym.

 

na koniec moja maszynka: http://www.forumrowerowe.org/garage/vehicle/4918-accent-peak-29/ :)

Napisano

Tak naprawdę jedynym realnym mankamentem ram 2013 były krzywizny w lakierze na granicach kolorów. Reszta to jakieś bajki. Problem lakieru miała rozwiązać nowa lakiernia. Z tego co widzę na fotkach to nowi chnczycy zrobili to jeszcze gorzej :E

Napisano

Czołem!

 

Podłącze się do pytań o stery. Muszę wymienić w swoim peaku , bo kulki już praktycznie padły. Chciałbym kupić coś lepszego na maszynach. Rama z 2012 wiec klasyczna główka na 1 1/8. Polecicie jakiś konkretny model ? Myślałem o sterach accenta za ok 85 zł. Planuje wydać na to max 100 zeta.

 

Pozdrawiam i dzięki za wskazówki

  • 4 tygodnie później...
Napisano

jaki rozmiar ramy będzie odpowiedniejszy przy moim wzroście 193cm i długość nogi 92. według moich obliczeń długość rury podsiodłowej wynosi 53 cm czyli rozmiar xl , ale długość rury górnej wynosi 60 , patrząc na poprzednie posty gdzie pisaliście o tym że rozmiar L ma 600 mm długości tej rury powinienem brać L. Nie lubię być wyciągnięty na rowerze , ale też nie chciałbym bym brać kosmicznie długiej sztycy. lepiej wziąć większą ramę i krótszy mostek ,czy mniejszą ramę i dłuższą sztycę?

Napisano (edytowane)

Powiem ci , że to mało prawdopodobne. Ja mam M i mam te ~ 596 mm  (mierzone), więc niemożliwe , że L ma tyle samo , ktoś źle zmierzył , albo nie ten wymiar (chodzi o TTh). Opierałem się na tym co producent podaje i wszystko gra, jedynym wymiarem, który nie podaje Accent to przekrok ramy , można go znaleźć w tym wątku

Edytowane przez Iron79
Napisano

Mati93, nie wiem, co ty liczyłeś (wg moich obliczeń, rozwiń to ..) ? , ale ty nie możesz mieć przy 193 cm górnej rury 600 mm :o  , mi pasuje taka ale ja mam 180 cm. Dla Ciebie L też może być mała , więc stawiam na XL

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...