jogi109 Napisano 18 Kwietnia 2014 Napisano 18 Kwietnia 2014 ja tak mam i główka nie wygląda źle. Jutro może podeślę zdjęcie. Cytuj
mikiprezes Napisano 18 Kwietnia 2014 Napisano 18 Kwietnia 2014 Na twoim miejscu bym cierpliwie polował na jakieś fajne amorki z taperem i QR15 Osobiście wyczaiłem w moim mieście Recona Gold QR15 Taper za 850zł, a była to praktycznie nówka bo używana raz w tranażeru ( czy jak to sie tam odmienia ) Cytuj
tobo Napisano 19 Kwietnia 2014 Napisano 19 Kwietnia 2014 Nabylem rame accent peak, i kola oparta na novatecach 811QR15 i 812 i teraz problem z amortyzatorem znaleźć amortyzator: taperowany, do 29er pod QR15 w niskiej cenie (okolo 800pln) jest niemozliwe, zastanawiam sie nad dwoma wyjsciami: - wywalam piaste QR15 i montuje na 9mm zacisk i kupuje taperowany amortyzator np. Suntour Raidon XC RL-R (650zl) - zostawiam piaste QR15 i kupuje amortyzator ze sztywna osia ale pod stery 1 1/8" np. Suntour Epicon RL-R (980zl) - tylko jezeli amortyzator bedzie mial waska glowke to bedzie to chyba glupio wygladac Nie będzie. To tak samo "głupie" jak podkowa z tyłu Kwestia przyzwyczajenia w 5 minut. Cytuj
MokryxD Napisano 19 Kwietnia 2014 Napisano 19 Kwietnia 2014 Jeżeli pytanie już było to przepraszam, staram się śledzić wątek, ale może coś mi umknęło. Czy ma ktoś już Peaka z wypustu 2014? Jeśli tak to jak wygląda jakość powłoki lakierniczej? Można prosić o jakieś zdjęcia? Cytuj
djmolo Napisano 20 Kwietnia 2014 Napisano 20 Kwietnia 2014 A powiedzcie mi panowie czy z mojego author tractiona 29 rama 19 przeloze wszystko plug and play do tej ramy ? Na mojej 19 jezdzi mi sie idealnie. Ale ta jest ladniejsza. Chodzi mi najbardziej o amortyzator i napęd z kolami. Jakies sztyce i hamulce tj dlugosc przewodów to sobie opanuje. Mam 184 cm wzrostu. Alleluja alleluja Tapatlknięte z Galaktycznej es czwórki Cytuj
madluki Napisano 20 Kwietnia 2014 Napisano 20 Kwietnia 2014 Będziesz potrzebował nowe stery. Najpewniej dartmoor astro. Koszt +- 160 zł. Cytuj
majkelpee Napisano 20 Kwietnia 2014 Napisano 20 Kwietnia 2014 Jeżeli pytanie już było to przepraszam, staram się śledzić wątek, ale może coś mi umknęło. Czy ma ktoś już Peaka z wypustu 2014? Jeśli tak to jak wygląda jakość powłoki lakierniczej? Można prosić o jakieś zdjęcia? to kiepsko śledzisz w takim razie , stronę wcześniej (58) pisałem o lakierze z 2014 Cytuj
konrad555 Napisano 20 Kwietnia 2014 Napisano 20 Kwietnia 2014 (edytowane) Mój Peak jeszcze nie złożony, ale lakier sprawia wrażenie mocnego. Potwierdzam to co pisał majkelpee. U mnie jest to załamanie między białym a niebieskim lakierem. Mogę tylko dodać, że takie załamanie NIE występuje w napisach (tym dużym na dolnej rurze także). Dodatkowo jak widać na zdjęciach kolor niebieski w niektórych miejscach jest troszkę niedokładny, ale w końcu to jedna z tańszych ram pod 29. Stery można ogarnąć za 90zł. Pozdrawiam. Edytowane 20 Kwietnia 2014 przez konrad555 Cytuj
Luk33 Napisano 20 Kwietnia 2014 Napisano 20 Kwietnia 2014 Szczerze mówiąc to ja mam chyba mniejsze lub porównywalne niedociągnięcia w ramie 2013. Cytuj
piterd3 Napisano 20 Kwietnia 2014 Napisano 20 Kwietnia 2014 Dokładnie a producent zapewniał że będzie lepsze to wykonanie lakieru . Cytuj
majkelpee Napisano 20 Kwietnia 2014 Napisano 20 Kwietnia 2014 U mnie wygląda to tak jak u Konrada555 i jest do zaakceptowania za tą cenę. Pamiętajmy że lakier nie jeździ i nie ma takiego wpływu na prowadzenie jak np. niesymetrycznie zespawany tylni trójkąt czy luźno latająca sztyca co zdarzało się w przednich rocznikach. Myślę że wyeliminowanie tych problemów należy uznać za główny sukces accent'a i chwała im za to . Co do lakieru jeszcze, na pewno nie odpada sam co czytając posty z 2013 było głównym mankamentem tej ramy pod kątem wizualnym. na koniec moja maszynka: http://www.forumrowerowe.org/garage/vehicle/4918-accent-peak-29/ Cytuj
Luk33 Napisano 20 Kwietnia 2014 Napisano 20 Kwietnia 2014 Tak naprawdę jedynym realnym mankamentem ram 2013 były krzywizny w lakierze na granicach kolorów. Reszta to jakieś bajki. Problem lakieru miała rozwiązać nowa lakiernia. Z tego co widzę na fotkach to nowi chnczycy zrobili to jeszcze gorzej :E Cytuj
konrad555 Napisano 22 Kwietnia 2014 Napisano 22 Kwietnia 2014 Witam, Czy takie stery będą pasować do ramy z tematu? http://allegro.pl/stery-dartmoor-flash-1-1-8-1-5-redukcja-czarne-i4125453394.html Pozdrawiam. Cytuj
raq Napisano 22 Kwietnia 2014 Napisano 22 Kwietnia 2014 Czołem! Podłącze się do pytań o stery. Muszę wymienić w swoim peaku , bo kulki już praktycznie padły. Chciałbym kupić coś lepszego na maszynach. Rama z 2012 wiec klasyczna główka na 1 1/8. Polecicie jakiś konkretny model ? Myślałem o sterach accenta za ok 85 zł. Planuje wydać na to max 100 zeta. Pozdrawiam i dzięki za wskazówki Cytuj
madluki Napisano 22 Kwietnia 2014 Napisano 22 Kwietnia 2014 Witam, Czy takie stery będą pasować do ramy z tematu? http://allegro.pl/stery-dartmoor-flash-1-1-8-1-5-redukcja-czarne-i4125453394.html Pozdrawiam. Nie. Jeżeli dartmoor to ASTRO. Wiem ze przekopywanie 60 jest kłopotliwe ale możesz użyć wyszukiwarki. Podejrzewam ze wszystkie odpowiedzi na Twoje przyszłe pytanie sa juz w tym temacie ;-) Pozdroawiam Cytuj
venom2000 Napisano 22 Kwietnia 2014 Napisano 22 Kwietnia 2014 Stery: pół-zintegrowane taper 44/56 mm i nic innego Cytuj
mati93 Napisano 16 Maja 2014 Napisano 16 Maja 2014 jaki rozmiar ramy będzie odpowiedniejszy przy moim wzroście 193cm i długość nogi 92. według moich obliczeń długość rury podsiodłowej wynosi 53 cm czyli rozmiar xl , ale długość rury górnej wynosi 60 , patrząc na poprzednie posty gdzie pisaliście o tym że rozmiar L ma 600 mm długości tej rury powinienem brać L. Nie lubię być wyciągnięty na rowerze , ale też nie chciałbym bym brać kosmicznie długiej sztycy. lepiej wziąć większą ramę i krótszy mostek ,czy mniejszą ramę i dłuższą sztycę? Cytuj
Iron79 Napisano 16 Maja 2014 Napisano 16 Maja 2014 600 to ma M (dokładnie 596 mm) http://velo.pl/czesci/ramy/accent/peak-29-0 Cytuj
mati93 Napisano 16 Maja 2014 Napisano 16 Maja 2014 tak ale to według producenta, a we wsześniejszych postać ktoś mierzył rozmiar L i miała ona 600mm. Cytuj
Iron79 Napisano 16 Maja 2014 Napisano 16 Maja 2014 (edytowane) Powiem ci , że to mało prawdopodobne. Ja mam M i mam te ~ 596 mm (mierzone), więc niemożliwe , że L ma tyle samo , ktoś źle zmierzył , albo nie ten wymiar (chodzi o TTh). Opierałem się na tym co producent podaje i wszystko gra, jedynym wymiarem, który nie podaje Accent to przekrok ramy , można go znaleźć w tym wątku Edytowane 16 Maja 2014 przez Iron79 Cytuj
mati93 Napisano 16 Maja 2014 Napisano 16 Maja 2014 ale to by wychodziło jeszcze dziwniej , z jednego rozmiaru XL , a z innego M???? Cytuj
Iron79 Napisano 16 Maja 2014 Napisano 16 Maja 2014 Mati93, nie wiem, co ty liczyłeś (wg moich obliczeń, rozwiń to ..) ? , ale ty nie możesz mieć przy 193 cm górnej rury 600 mm , mi pasuje taka ale ja mam 180 cm. Dla Ciebie L też może być mała , więc stawiam na XL Cytuj
jogi109 Napisano 16 Maja 2014 Napisano 16 Maja 2014 (edytowane) Ja mając 178 cm przy Mce czuje sie jakbym był po środku tego rozmiaru. Edytowane 16 Maja 2014 przez jogi109 Cytuj
mati93 Napisano 16 Maja 2014 Napisano 16 Maja 2014 mój obecny rower ma górną rurę 640mm i mostek 110mm i jeździ mi się nie zbyt wygodnie, mam wyprostowane ręce. Wiec jakbym wziął rozmiar XL to nie zredukował bym tego nawet mostkiem 80mm. oprócz tego wrzuciłem dane do kalkulatora , lecz trzeba brać poprawkę na te wyniki. www.szumgum.com/webpage/jaki-rozmiar-ramy-rowerowej-czyli-wybieramy-odpowiedni-rozmiar-ramy.html Cytuj
jestercup Napisano 16 Maja 2014 Napisano 16 Maja 2014 (edytowane) Mam podobne wymiary i rame XL mostek 70 Edytowane 16 Maja 2014 przez jestercup Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.