Skocz do zawartości

[rama] Accent Peak29


wapid

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...

Witajcie Panowie. Zadam jeszcze raz to pytanie. Czy ktoś ma może zdjęcie(własne) tegorocznej ramy Accent Peak 29er, samej lub złożonego roweru(nie musi być w 100% złożony) w kolorystyce czarno-czerwonej ? Chciał bym ogólnie zobaczyć jak się prezentuje ta ramka na zdjęciach w miarę oddających jej rzeczywisty wygląd. Dodam jeszcze że sam się przymierzam do zakupu ramy w tej kolorystyce stąd moje pytanie :) Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy idzie jakoś zamontować pancerz przedniej przerzutki, by nie zdzierał lakieru ramy lub amora? Moje koncepcje się nie sprawdzają. Ochronne gumki też nie wiele pomagają.

Prowadzenie linek z prawej strony do obu manetek moim zdaniem się nie sprawdza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety temperowana główka \ wygięcia \spawy powodują, że naklejka średnio się trzyma i syf się przykleja (możliwe, że mam słabą naklejkę). Pancerz w tym miejscu praktycznie leży na ramie bez przerwy. Jeśli wlatują tam ziarenka piasku to robi się papier ścierny. Rower ma przejechane raptem 100 km, a naklejka i rama wyglądają już na mocno sfatygowane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gumowe osłoni są dobre, ale nie w miejscu gdzie pancerz z gumą leży na ramie przez cały czas. W moim przypadku miedzy ramę, a gumę wchodzi piach i jak już pisałem wcześniej, robi się papier ścierny. Możliwe, że mam kiepskie gumki, bo piach jakoś do nich lubi się przyczepić.

Nie ma co robić off-topa, bo raczej nic innowacyjnego nie da się zrobić (choć sprawdzę ten patent z suszarką i naklejkami).

Nie rozumiem tej koncepcji puszczenia kabli do prawej manetki jaką zastosowano w peaku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Średnie są różne nareszcie nie mam problemów z doborem przełożeń i zawsze mam zapas cel aby na niektórych odcinkach jechać 50km/h został osiągnięty i jeszcze mam zapas.

Moje pytanie do ciebie nabiał czy próbowałeś jeździć w takiej konfiguracjii

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Korbę tego typu miałem na moim Krossie Evado 1.2 - ale to był rower bardziej do jazdy po drogach/szutrach i miał oponki 1,5"

Prawdą jest że można się nieźle rozpędzić na takim przełożeniu.

50km/h na lekkim spadku jest całkowicie osiągalne

 

Ale takie coś w rasowym góralu ?

No cóż jak ktoś ma stalową łydę i nie kręci powyżej 90 obr/min to może tak

 

Dla mnie już moja tarcza 44/32/22 to za dużo, 2 lub nawet 4 ząbki z patelni z chęcią bym się pozbył

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na razie jeżdżę asfalt i szuter w maju planuję wypad w góry zobaczymy jak się spisze.

W tym ułożeniu chodziło aby nie mielić jak w młynku. powiem tak obojętnie kto co powie ja jestem bardzo zadowolony nogi dają radę kolana wytrzymują.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@@fata, stwierdzenie, ze nie ma nikogo w Polsce, kto w 29erze potrzebowalby korby 48t nie bedzie ani troche przesadzone....jesli chodzi o mnie, to ja na 44x11 jade luzem te 55km/h na gorskich zjazdach, powyzej 50km/h i tak lepiej wychodze, gdy pochyle sie klata nad kierownica i przestane dokrecac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...