tommek7 Napisano 10 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2013 Ze tak spytam z ciekawosci jaka kolorystyke wybieracie przy kupnie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
madluki Napisano 10 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2013 zielony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sagitt77 Napisano 11 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2013 a jak z jakością lakieru w peak'ach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PrzemkoVonLezajsk Napisano 11 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2013 (edytowane) a jak z jakością lakieru w peak'ach? Rocznik 2012 bez zarzutu (po 1800 km i 7 maratonach/zawodach) Jedyne uszkodzenia jakie miałem to od amora. Jak niosłem z serwisu i jeszcze kiery nie było to pokrętło blokady uderzyło o rurkę, a że krawędź dość ostra to lakier przebiło ale nie całkiem... do aluminium nie doszło. oraz małe zarysowania po tym jak rower zsuną się po metalowej poręczy o którą był oparty, uszkodzenia czysto kosmetyczne, nawet pierwszej warstwy lakieru nie zdarło Kamyki żwir piach wrażenia na ramie nie zrobiły a nawet jeśli to nic co by mi się na oczy rzuciło i było godne napisania. P.S Jeżdżę z neoprenową osłoną dolnej rurki tylnych widełek. Nie wiem jak rama znosi biczowanie łańcuchem Edytowane 11 Stycznia 2013 przez PrzemkoVonLezajsk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grigri2 Napisano 12 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2013 Panowie przymierzam się do składania roweru na bazie tej ramy (2013), i tu po raz kolejny pojawia się pytanie jaki rozmiar? Wzrost 188, noga 89. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Luk33 Napisano 12 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2013 Rozmiar L Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tommek7 Napisano 14 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2013 (edytowane) Dysponuje ktoś fotkami złożonego całego roweru na ramie Peak'a 2013 w kolorystyce innej niż biało-czarny (bo takowe są już na forum)? bardzo ciekawi mnie jak pozostałe wersje kolorystyczne prezentują się na tle reszty komponentów. Pozdrawiam. Edytowane 14 Stycznia 2013 przez tommek7 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fata Napisano 15 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2013 W budowie ale już coś widać Jeszcze jedna próba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Luk33 Napisano 15 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2013 Wpompuj trochę życia\tlenu w te oponki, bo ci ścianki popękają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fata Napisano 15 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2013 Jutro mają przyjść dętki a prowizorka na prośbę o inny kolor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GhOsTwrc Napisano 16 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2013 Hey mam pilna sprawe , czy rama z modelu 2013 w rozmiaerze XL podpasuje mam 196 cm nogi nie mierzylem ale jest dluga. , moja rama serii Cube LTD Race 2011 22" pekła i zmieniaja mi ja na nowa. Taka same tylko model 13 anodowana , ktora mi sie nei podoba.. Ogolnie przygode z rowerem zaczelem niedawno ale mam juz za soba kilka maratonow wywalczylem start z 2 sektora , a zamierzam w tym zezonie wjechac do 1 , ogolnie w sezonie 2012 ( caly rok wyszlo 15 kkm) Zamierzan zmienic rower na 29" sztyce mam 410mm thompson czy jest ryzyko ze rama bedzie pekac w okolicy sztycy podobnie jak bylo z modelem 2012...?? Czy ogolnie ta rama bedzie dobra do scigania nabial posal cos ze 3/4 uczesctnikow maratonow mtb ma gorsza geo do scigania niz w/w peaak 29 . zalezy mi na szybkiej odpowiedzi.. poniewaz chcicalbym juz cos krecic , bo na zimowce z jeszcze mniejsza stalowa ramo slabo sie jezdzi , Od czerwca chodzi mi po glowie duze 29" kolo , wiem co sie wiaze z zamian pytanie czy rama sie sprawdzi pod katem scigania i czy przezyje te 15 kkm . Czy stery poł zintegrowane 1/1/8 podejda??????? Prosze o szybka odpowiedz poniewaz reka pulsuje na kup teraz... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Luk33 Napisano 16 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2013 (edytowane) Stery musisz kupić inne w tej ramie jest główka tapered. Górna miska jest standardowa półzintegrowana 44, ale dolna jest większa 56, odpowiednia bieżnia. W sprawie geometrii się nie wypowiem, ale uwierzyłbym nabial -owi, bo on z niejednego pieca chleb jadł. Inna sprawa jest taka, że jeśli chcesz przejść na 29'' to w sumie nie ma alternatywy w przypadku ramy (chyba, że coś znacznie droższego). Czy podsiodłówka pęknie? Na to pytanie chyba najstarsi górale nie znają odpowiedzi. Każda rama może pęknąć jak widać nawet cube. Co do twojego wzrostu i rozmiaru ramy to stawiam na XL. Edytowane 16 Stycznia 2013 przez Luk33 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
madluki Napisano 16 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2013 Ojj znamm ten ból ale spiesz sie powoli. Co do sterów to jesli masz standardowy widelec 1.1/8 i nowa ramę 2013 to potrzebujesz sterów redukcyjnych np: http://www.bikestacja.pl/stery-dartmoor-flash-41x3015x7mm-115g-p-24002.html?cPath=681_37_242 http://www.mbike.pl/Stery-AUTHOR-ACO-HS40-Integrated-1-1-8-1-5-28(4,9135,20266).aspx http://www.rowerowy.com/czesci/stery/headset_reducing/orbit_15e_zs1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Luk33 Napisano 16 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2013 Ze sterów które podałeś podejdą tylko te ostanie. To muszą być stery półzintegrowane (miski do wprasowania, wymiary góra 44 i dół 56) http://www.velo.pl/produkty/?m=3&pk=%&id=4292 http://www.goodbike.com.pl/c/66/stery.html http://allegro.pl/stery-force-tapered-polzintegrowane-1-1-8-i2944875354.html (tych nie jestem pewien, trzeba się zapytać o rozmiar miski dolnej). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Miliron Napisano 16 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2013 czy jest ryzyko ze rama bedzie pekac w okolicy sztycy podobnie jak bylo z modelem 2012...?? Pękanie w okolic sztycy wynikało nie tyle z wady materiału co z błędnego rozmiaru rury podsiodłowej. Wkładając prawidłową sztyce o rozmiarze 31,6 sztyca trzymała się punktowo jedynie przez zacisk. W efekcie uzyskiwało się taki mały efekt dzwoneczka bo wewnątrz sztyca obijała się o ścianki rury podsiodłowej powodując olbrzymie przeciążenia:) W nowych ramach już bardziej to sprawdzają a ja tym samym znowu je mogę polecać Co do sterów ... Warto wspomnieć że Velo będzie miało nowe modele sterów pod tapered... W tym ekonomiczne stery od Accenta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Luk33 Napisano 16 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2013 Ja wprowadzę trochę zamętu. Moim zdaniem w modelu 2013 rura podsiodłowa nadal nie jest idealna. W moim przypadku spokojnie da się wcisną kawałek puszki między sztycę, a ramę. Mniej więcej na wysokości wyciętego ''oczka'' W sumie nigdy się nie przyglądałem innym ramą w tym miejscu tak wnikliwie jak tej. Możliwe, że jestem wyczulony z powodu ramy 2012 i przesadzam. Tak więc proszę traktować mój post z przymrużeniem oka. Jakieś wnioski będę mógł wyciągnąć dopiero jak zacznę jeździć Przykładowo w mojej starej stalowej kolarce, sztyca siedzi tak dopasowana, że nawet włos tam nie wejdzie. Tyle, że tam jest zacisk przyspawany do ramy, tak więc wszystko inaczej działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GhOsTwrc Napisano 16 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2013 Nie wiem juz co robić , bardzo bym chcial 29" , ale tak jak wyzej napisales w podobnej cenie nic lepszego a nawet innego nie kupie... Ale nie wyobrazam sobie że będzie jakiś bubel z tą ramą w czasie startow. Na rame Cuba mam jeszcze 4 lata gwarancji , kilkanascie kompletow opon , do tego koszt widelca .... Rozwazalem zakup jakiegos santura na poczaatek , pozniej zmiana na jakas rebe czy cos tej klasy... Ewentualnie przemeczyc sie ten sezon na 26" ramie LTD i na przyszly zezon kupic nowego 29 na karbonowej ramie... Cieżki orzech do zgryzienia , zazwyczaj jest tak ze jezeli ktos chce przyoszczedzic to wyda dwa razy wiecej , a to w ogóle nie wchodzi w gre;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rulez Napisano 16 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2013 Ja bym zainwestował w Peaka, za rozsądne pieniądze zbudujesz 29er i będziesz wiedział "o co chodzi" jak pasuje Ci taka geometria itd, po zebraniu doświadczeń można ewentualnie inwestować w drogą ramę już ze świadomością jaką ma mieć geometrię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stigzak Napisano 16 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2013 (edytowane) GhOsTwrc > pęknąć jak już pisano może wszystko. Mój XTC też się poddał przy węźle podsiodłowym. Sztyca Thomson schowana na 115mm wewnątrz ramy jak widać nie wystarczyła. Edytowane 16 Stycznia 2013 przez nabial Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GhOsTwrc Napisano 16 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2013 Jednak zostaje z Cubem zakupilem nowa rame LTD pod 26" 599 zl , jak mi przyjdzie nowa z gwarancji to ja sprzedam i juz , a 29 " nw 2014 r jakis carbonik zakupie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BbartekK Napisano 16 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2013 GhOsTwrc, przy Twoim wzrości i ściganiu zdecydowanie warto wziąć 29. Jest jedno ale - żeby to miało sens, trzeba kupić dobre, lekkie koła. To podstawa 29era do ścigania. Carbonowa rama, czy amortyzator z wyższej półki nie dadzą Ci ani trochę tyle, co właśnie koła. I dobre dopasowanie roweru do siebie. Jak będziesz wiedział, czego oczekujesz, wtedy możesz szaleć z częściami z górnej półki, tak uważam, przynajmniej, jeśli rolę odgrywają pieniądze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GhOsTwrc Napisano 16 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2013 Dlatego zostalem z 26" na razie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nabial Napisano 16 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2013 ...a za rok, jak zmienisz na 29" bedzie 'zmarnowalem kolejny sezon', a moglem wziac nawet glupiego peaka z kolami 2,5kg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rulez Napisano 16 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2013 Zgadzam się z Nabialem ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GhOsTwrc Napisano 17 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2013 (edytowane) Niestety rozchodzi sie o kase , ja to wiem teraz ze bylby lepszy 29 , ale po przeliczeniu kosztow i sytuacji materialnej musze zostac z 26 . Najwazniejsze ze w ogóle jest na czym jezdzic i jest do tego wielka chec i na pewno nie uwazam ze zmarnowalem sezon , ktory jak dla mnie trwa caly rok. Ale do ramy peak nie mam przekonania, jezeli czytam posty ze mozna wlozyc kawalek puszki razem ze sztyca:/ i to jest dobre rozwiazanie;) Edytowane 17 Stycznia 2013 przez GhOsTwrc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.