Gekon Napisano 2 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2012 mam! jest super, malowanie takie jak chciałem, ale musiałem odkręcić żeby mi wysłali właściwą. super jest profil rury dolnej, prostokąt zmienia się w owal, bardzo szeroka. jakby co to hak jest w mufe suportu włożony, ja nie zauważyłem i myślałem, że brakuje. Polecam sklep w Murowanej goślinie i Pana Janusza Farona, który bardzo profesjonalnie i życzliwie udzielał rad i zachował zimną krew, gdy velo się ociągało. Jutro planowanie mufy i powoli rower stanie na koła. Z tyłu miejsca na oponę jest sporo. Ardent 2.25 ma dużo miejsca na błoto. Myślę, że 2.4 też podejdzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jasskulainen Napisano 2 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2012 zdjecia dawaj ! : ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ada93m Napisano 2 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2012 Gekon - kolejna osoba która mnie dobiła Pochwal się jak najszybciej nowym nabytkiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Konr4d Napisano 2 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2012 Takie pytanie do wszystkich Jakie amortyzatory będziecie zakładać do Accent Peak'a, myślę nad tą ramą, ale jeszcze szukam amortyzatora do kompletu. Również czekam na "live" zdjęcia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nabial Napisano 2 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2012 (edytowane) powiem wam tylko, ze w testowanym teraz rowerze mam rst first i pracuje swietnie, chociaz uczciwie mowiac brakuje mu zdolnosci wyplaszczania towera pro...chyba po prostu roznica klas systemow tlumienia, a sama aktywnosc zawiechy, to nie wszystko niemniej warto brac, jesli ktos mysli o ciezkiej torze, albo tandetnym spinerze Edytowane 2 Kwietnia 2012 przez nabial Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maciej762 Napisano 3 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2012 (edytowane) Odebrałem. A ja się zapytam dlaczego rozmiar L ma 455mm skoro była zmiana rozmiarówki?! Kto dał ciała? edyta: wymiar sie zgadza, naklejki rozmiarowe nie obejmuja wprowadzonej zmiany, tez tak macie? Edytowane 3 Kwietnia 2012 przez maciej762 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gekon Napisano 3 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2012 też tak mamy, ale mnie ugasił pomiar miarką, zanim napisałem na forum Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
madluki Napisano 3 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2012 (edytowane) Potwierdzam. Jest 47cm i stara nalepka 455mm. Zapowiada się długi wieczór... :-) http://imageshack.us.../p1011795p.jpg/ http://imageshack.us/photo/my-images/31/p1011793q.jpg/ Edytowane 3 Kwietnia 2012 przez madluki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ada93m Napisano 3 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2012 a jak z kolorami? Dostaliście takie jakie chcieliście czy na odwrót ? P.s. Jak by kto pytal to ja jeszcze czekam.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maciej762 Napisano 3 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2012 Taka jak w zamówieniu, jest czerwony pasek, jakieś zdjęcia zrobiłem, jutro wrzucę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ada93m Napisano 5 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2012 madluki masz jeszcze jakieś zdjęcia? np. przednia przerzutka i odległość od opony ? A z tego co widze to fajnie się prezentuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
madluki Napisano 5 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2012 (edytowane) madluki masz jeszcze jakieś zdjęcia? np. przednia przerzutka i odległość od opony ? A z tego co widze to fajnie się prezentuje Jutro na spokojnie zrobie ładną sesje :-) ale mam nadzieje ze dostaniesz swoja do tego czasu... Dzisiaj zrobiłem 40 km z hakiem starając sie wyczuć jak to jeździ. Zrobiłem kilka wjazdów podjazdów na wrocławskie kilimandzaro, kilka skromnych wyskoków, trochę błotka na opatowiach itd. Geometria bardzo mi odpowiada, od razu czułem sie jak u siebie. Starałem sie obserwować co sie dzieje przy mocnym deptaniu, gwałtownych skrętach. Jest dobrze i sztywno jak o poranku. Dobrze ze zdecydowałem sie na sztyce 40 cm bo 35 byłoby na styk. Wrzuciłem graty slxa i wszystko naturalnie pasi. Miałem problem z wyregulowaniem tylnego zacisku, i nie mogłem wybrać luzu z jednej strony. Przez chwile pomyślałem ze może im coś nie poszło w fabryce ale na 98,5 % to wina piasty. Warto zeszlifować miejsca montowania zacisku. Malowanie nie jest idealne w tych miejscach i sa nierówności. To samo pod suportem. Trzeba potraktować czymś okropne zacieki w rurze podsiodłowej. Zrobiłem to mało starannie i borykałem sie przez moment ze zjeżdżającą sztycą. to pierdoły które i tak nie psuja oceny bo za ta kasę rama jest rewelacyjna Jedyne co, to siodło prawdopodobnie do wymiany. Moje dupsko zdecydowanie nie jest wyczynowe. W drugiej godzinie myślą przewodnia było "wbijanie na pal".. no ale to nie wina ramy Edytowane 5 Kwietnia 2012 przez madluki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gekon Napisano 5 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2012 dałem mufę do planowania, bo bez tego ani rusz. rower jeszcze nie jeździ, czekam na kilka części. za to stary superior dostał nowe życie na emeryturze, sztywny wideł i ardenty 2,25 i idzie jak burza, co laczki to laczki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nabial Napisano 6 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2012 napisz Gekon, jak wrazenia z jazd w terenie, bo peak wzgledem twojego supka, to dwa zupelnie odmienne swiaty, a o dziwo z tego co wiem, to nawet na zielonym dobrze ci szlo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PrzemkoVonLezajsk Napisano 6 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2012 No to może ja się pochwalę, właśnie idebrałem ramę ze sklepu..... tylko zapomniałem powiedzieć aby mi suport zamocowali Tak więc jeszcze muszę do serwisu skoczyć. W niedzielę po powrocie od rodziny dalsza część składania. P.S - podkładki na razie na full i mostek do góry, Po jeździe próbnej będzie dokładne dopasowywanie. Sztyca trzyma się na zipie obejma w kolorze podkładek została w domu Pozostałe części mam w domu.... teraz jestem już świątecznie u rodziny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gekon Napisano 6 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2012 (edytowane) napisz Gekon, jak wrazenia z jazd w terenie, bo peak wzgledem twojego supka, to dwa zupelnie odmienne swiaty, a o dziwo z tego co wiem, to nawet na zielonym dobrze ci szlo Na zielonym faktycznie nie było źle, zaczynałem od generalki giga u GG ze sztywnym widłem z przodu. Później doszedł amor. A właśnie, może pomożesz... Jak widzisz widelec sztywny 46,5 cm z offsetem 42 mm względem geometrii peaka xl i superiora 21,5. Do której ramy pasuje bardziej który widelec. Minute 29 100mm, 510mm, 47.60mm offset. Co się zmieni w charakterystyce prowadzenia rowerów, gdy będę przekładał widelce. http://www.superior.cz/pl/archiwum/kolekcja-2009/29/179-team-29.html&show=geometrie Edytowane 6 Kwietnia 2012 przez Gekon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nabial Napisano 6 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2012 sztywny widelec - superiorowi wyjdzie wrecz na dobre, bedzie lepiej reagowac na ruchy kierownica, bedzie bardziej zwrotny, wydluzysz relatywnie krotka gorna rure poprzez zmiane kata podsiodlowego, ktorego znowu bedzie trza skontrowac przesunieciem siodla w tyl, zeby zachowac pozycje 'wyjsciowa' natomiast w peaku takie 465mm jest niedopuszczalne, bo glowka 72* to juz zawodniczy max, jak zrobisz z tego 73 to bedzie naspidowany zajac, ktorego nie utrzymasz za uszy, poza tym mufa jest wyjsciowo mocno obnizona - do granic uzywalnosci z korba 175 i 42-44t, jak opuscisz jeszcze troche i wsadzisz cienkie (bo inne w supka sie nie miescily) opony, to tylko kwestia czasu, jak strzelisz cyrkiel w szybkim zakrecie, albo spilujesz blat orajac podwoziem o jakies poprzeczne przeszkody typu klody/progi z kamieni jak do accenta dasz amor 100mm, to najpewniej uzyskasz bardziej ruchawego superiora, ktory chetniej sie slucha...pokombinuj z szerokoscia kierownicy...minimum 620mm, wg mnie najlepiej 640-660 w zaleznosci od budowy i preferencji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ada93m Napisano 7 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2012 (edytowane) Mój Peak wyszedł tak: ImageShackŽ - Online Photo and Video Hosting P.S. Kiera jak na razie nie jest jeszcze ustawiona i dlatego tak dziwnie to wygląda Edytowane 7 Kwietnia 2012 przez Ada93m Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
evo Napisano 7 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2012 (edytowane) natomiast w peaku takie 465mm jest niedopuszczalne, bo glowka 72* to juz zawodniczy max, jak zrobisz z tego 73 to bedzie naspidowany zajac, ktorego nie utrzymasz za uszy, poza tym mufa jest wyjsciowo mocno obnizona - do granic uzywalnosci z korba 175 i 42-44t, Ja jeździłem na sztywnym amorku z 26 calowca http://c.wrzuta.pl/w...0c/29er_sztywny Tam wyjściowo kąt był 72* na 800 mm, czyli na SAGu z 73*. Na sztywnym spokojnie miał z 74* - na szosie to bez większego znaczenia, ale w terenie było czuć różnicę w prowadzeniu (dało się jechać ) Ale na teren jako taki odpadał, bo korba i SPD za blisko gleby. Edytowane 7 Kwietnia 2012 przez evo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gekon Napisano 7 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2012 sztywny widelec - superiorowi wyjdzie wrecz na dobre, bedzie lepiej reagowac na ruchy kierownica, bedzie bardziej zwrotny, wydluzysz relatywnie krotka gorna rure poprzez zmiane kata podsiodlowego, ktorego znowu bedzie trza skontrowac przesunieciem siodla w tyl, zeby zachowac pozycje 'wyjsciowa' natomiast w peaku takie 465mm jest niedopuszczalne, bo glowka 72* to juz zawodniczy max, jak zrobisz z tego 73 to bedzie naspidowany zajac, ktorego nie utrzymasz za uszy, poza tym mufa jest wyjsciowo mocno obnizona - do granic uzywalnosci z korba 175 i 42-44t, jak opuscisz jeszcze troche i wsadzisz cienkie (bo inne w supka sie nie miescily) opony, to tylko kwestia czasu, jak strzelisz cyrkiel w szybkim zakrecie, albo spilujesz blat orajac podwoziem o jakies poprzeczne przeszkody typu klody/progi z kamieni jak do accenta dasz amor 100mm, to najpewniej uzyskasz bardziej ruchawego superiora, ktory chetniej sie slucha...pokombinuj z szerokoscia kierownicy...minimum 620mm, wg mnie najlepiej 640-660 w zaleznosci od budowy i preferencji Nabiał, potwierdziłeś moje przypuszczenia w 100%! Superiorowi w prowadzeniu znacznie pomogła zmiana na sztywny. Co do tej ramki to o dziwo weszły ardenty 2,25. Jedyne co to mam kiere kcnc rampant z zimówki, w połączeniu ze sztywnym widłem po godzinie jazdy jest choroba wibracyjna, ręce sparaliżowane. Co do sztywnego widelca jeszcze, jakby ktoś się zastanawiał to: zmiana na zjazdach technicznych i trudnych sekcjach jest zdecydowanie na plus, brak amora mi nie przeszkadza, a bardzo polepszyły sprawę porządne opony. Do sztywnego najlepiej dać szeroką kiere pełen karbon i wygodne chwyty np esi (przeszedłem z nich na wcsy i jest twardo) Amor więc idzie do peaka, mam nadzieję, że obniżony suport zniweluję przejsciem z blatu 44 na 38T Dzięki za odpowiedź! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
madluki Napisano 8 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2012 Dzisiaj zaliczony wjazd i zjazd na Ślężę. Po tym mogę stwierdzić ze nie chciałbym ramy z krótszym ogonem niz peak. Przy największych stromiznach,na luźnym podłożu i kamieniach, wjazd sprawiał mi sporo problemów. Trochę czasu zejeło mi znalezienie odpowiedniej pozycji. Zbytnie dociążenie przodu i nie było trakcji, a gdy troszkę odchylałem sie do tyłu przód był bardzo nerwowy i czesto ratowałem sie nogą. Myślę ze to kwestia wprawy i doświadczenia, ale na dzień dzisiejszy strome wjazdy na peaku sa dla mnie problematyczne. Wszystko to nie zmniania faktu ze ciągle jestem niezmiernie zadowolony :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rmn1 Napisano 9 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2012 madluki Jaką drogą wjechałeś na Ślężę? Tą usypaną tłuczniem od przełęczy Tojpadła (czy jakoś tak;))? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
madluki Napisano 9 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2012 (edytowane) Jeździłem dookoła zaczynając od schroniska przy wieżycy, wiec męczyłem sie z zasranym tłuczniem tylko przez ostatnie 150 metrów przewyższenia na odcinku 1300 metrów. Starałem się jechać obok, miedzy drzewami, po wydeptanych ścieżynkach( wiem ze to nieładnie ale ten tłuczeń nawet dla pieszych nie jest bezpieczny ) Żeby nie było całkowitego offtopu to dodam ze czarny połyskujący lakier w peaku strasznie łatwo sie rysuje ;-) i ogólnie malowanie jest bardzo delikatne ;-) Edytowane 9 Kwietnia 2012 przez madluki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maciej1988 Napisano 9 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2012 Witam, zastanawiam się nad kupnem tej ramy tylko do kół 26". Nigdzie nie mogę znaleźć jaki jest rozmiar główki do rury sterowej i jakie jest mocowanie suportu. Prawdopodobnie w 29" jest takie tamo także jak już macie te super wyglądające ramy to bardzo proszę o info. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PrzemkoVonLezajsk Napisano 9 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2012 No i stało się... godzinkę temu skończyłem składanie. Jutro objazd i końcowa regulacja przerzutek i przedniego hamulca. na razie pokdładki pod mostkiem na full i mostek do góry... ale to już kwiestia doboru pozycji, na razie chcę aby mechanika działała bez zarzutu... za dwa tygodnie Cyklokarpaty w Rzeszowie https://plus.google.com/u/0/photos/103553019925957325404/albums/5729477707781545617 jak zrobię lepsze zdjęcia w plenerze do dam rowerek do Garażu Uwagi do ramy W rozmiarze M bidona większego niż 0,5l nie warto brać... zmieści się ale wyciąganie będzie trudne. O ile miejsca na oponę w tylnym trójkącie jest dużo, to przy przerzutce na młynku, prowadnica jest dość blisko opony (a w tej chwili mam założone 2.1 Author Gripster), jak aparat się naładuję do zrobię zdjęcia do dodam do albumu Nie wiem jak to będzie przy większych rozmiarach 2,25 - 2,3 - 2,4 Zakładał może kto takie gumy...... w 2,4 to pewnie Peak jak czołg wygląda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.