Skocz do zawartości

Berben

Nowy użytkownik GZ
  • Liczba zawartości

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia użytkownika Berben

Świeżak

Świeżak (1/13)

  • Pierwszy post
  • Conversation Starter

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. Oczywiście jest taka szansa, przy supporcie faktycznie linka ociera się o przewód i to też może być powodem tych problemów. Poczekam na nową przerzutke od sklepu bo wymieniają ją na gwarancji i zobaczymy co wtedy będzie. Najwyżej czeka mnie przeciągnięcie tego od nowa.
  2. Rower jest nowy ale tak - sprawdzałem pancerze i są w porządku. Zaczynam zastanawiać się czy faktycznie nie spróbować poprowadzić całej długości linki w pancerzu.
  3. Dzięki, spróbuję na to spojrzeć jeszcze raz. Mam podejrzenie że w transporcie wykrzywili przerzutkę także idzie na wymianę przez sklep. Będę próbował kombinować dalej jak wróci nowa. Hak był sprawdzany w serwisie, jest prosty. Czy pełne pancerze nie będą bardzo negatywnie wpływać na pracę manetki?
  4. Cześć, próbuję dojść do ładu z nowym rowerem. Pacjentem jest nowy Kross Esker 7.0 2025. Problemem jest brak możliwości wyregulowania przerzutki tylnej. Jak wyreguluję biegi to idąc na niższe biegi jest wszystko w miarę ok ale "wracając" nie trzymają ustawień. Bo wyeliminowaniu innych czynników zacząłem sprawdzać ustawienie linek i mam podejrzenie że linka od przerzutki krzyżuje się z przewodem hydraulicznym jak na załączonym zdjęciu. Niestety nie jestem w stanie zobaczyć jak to wygląda dalej w środku ramy. Czy takie coś może powodować takie działanie przerzutki? Zastanawiam się czy poradzę sobie z tym samemu bo trochę nie mam pomysłu jak się za to zabrać, a terminy do serwisów już nie są takie bliskie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...