Skocz do zawartości

mkmk19

Nowy użytkownik GZ
  • Liczba zawartości

    13
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia użytkownika mkmk19

Świeżak

Świeżak (1/13)

  • Collaborator
  • Pierwszy post
  • Reaktywny
  • Conversation Starter

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. No własnie mam taką tarcze, tak jakby porysowaną juz od tych hamulcow mimo tego ze rower jest nowy.
  2. Odtłuszczone na 1000% roznymi preparatami probowałem i klapa.
  3. Raczej go nie będę przypinał, po prostu przejażdzka po mieście i powrot, albo do pracy też.
  4. Hej mam problem w rowerze Tektro md-c550 mechaniczne Tarcza hamulcowa jakas fabryczna zwykla Klocki jakies fabryczne, chinol zwykly pewnie albo shimano Tylny hamulec strasznie skrzypi jakby metal o metal pocierał. Klocki nie były jeszcze wymieniane ale rower jest w miare nowy, w serwisie powiedzieli ze klocka jest jeszcze sporo więc pewnie zatluszczona tarcza. Wątpie, skrzypi po porządnym myciu i otłuszczaniu za każdym razem gdy hamuje. To nie jest takie typowe skrzypienie, tylko słychać takie aż skwierczenie jakby metal o metal pocierał aż głowe wykręca. Może to być wina tarczy? kiedyś była prostowana przez serwisanta i nie ociera jak się kreci kołem.
  5. Okej, zaprowadzimy rower na wymiane suportu, z tego co widzę suport to raczej nie jest duzy koszt, shimano bsa sa po 50-60zl na allegro + wymiana. Myslalem ze kilka stowek trzeba będzie rzucić.
  6. Nie nie, gravel mi się podoba z wyglądu i jest wygodny do jazdy bo już jeździłem pare razy i mi się podoba, fajny zwinny, krotka kierownica, a nad warszawską wisełką w tłumach fajnie można powyprzedzać, niż z długa crossową kierownicą. A na zakupy jezdze autem, bagaznikow nie potrzebuje. Raczej tylko gravelek wchodzi w drogę. Ewentualnie szosa, ale to wątpie, że jest wygodna i na ścieżki rowerowe koła od szosy raczej nie zawsze pasują.
  7. Czyli wymiana korby i suportu? Pedałów nie czyścił, więc na pewno to nie one poniewaz przy kazdym czyszczeniu korby pomagało na jakieś 30km
  8. Nie mamy niestety innych części, jak kupił rower to po przejechaniu 50km okazało się że oni w ogole korby nie dokręcili, mogło się coś wyrobić tam? Te dwie śrubki mocujące korbę ledwo się praktycznie trzymały, dokręcił to dopiero po 50km bo nie spodziewał się, że w sprint rowery są takie cyrki przy kupnie gotowego roweru wraz z wykonaniem przeglądu.
  9. Rower ma z kilka miesięcy zrobił max 800km i to w lato bo teraz poza sezonem nie jeździ. I boryka od od pierwszych dni po zakupie, a w serwisie mu powiedzieli, żeby po prostu czyścił rower Musi zdjąć całą korbę, czyści szmatką wraz z otłuszczaczem i śruby oraz otwory odtłuszcza i smaruje ponownie, raz mniej a raz bardziej. Juz roznych patentow probował, ale gdy śruby korby były niedokręcone bardzo mocno to jeszcze bardziej skrzypiało. Próbował też rozbierać wszystko, zdejmował łańcuch, korbę, wysuwał cały suport, smarował go od nowa. Te dziurę na zdjęciu czyści po prostu szmatką owniętą na szczotkę wraz z otłuszczem
  10. Okej dzięki, a poleciłbyś właśnei takiego polygona g4? Czy coś innego do 4-6k ? bo w nim fajnie w sumie te przerzutki wchodziły i na najciężej da się nabrać w miare prędkości. Najwiekszy jego problem to ta skrzypiaca korba po każdej jeździe po morkym asfalcie i scieżkach, ktora trzeba rozbierać i czyścić co chwile.
  11. Hej, mam pytanie odnośnie roweru Polygon Tambora g4. Miałem przyjemność nim jeździć, a zabieram sie do kupna jakiegoś gravelu w okolicach 5k i ten mi się bardzo podoba. Jednak kolega ktory go ma narzeka na skrzypienie w korbie po każdej jeździe po wilgotnych ścieżkach po deszczu. Musi rozebrać korbę i przeczyścić wszystko dokładnie i dobrze skręcić i znow może jechać do następnej traski. Dźwięk takiego typowego skrzypienia jak w starym składaku przy każdym naciśnięciu pedała tak jakby gdzieś kurz lub piasek się gromadził. Byłoby to problematyczne bo nawet otwory na śruby korby czyści wykałaczkami z odtłuszczaczem i ponownie je smaruje. Pomoże ktoś co z tym zrobić? Nie znam się na rowerach, więc kopiuje info ze strony producenta: Korba ALLOY 40T Suport Threaded bsa 68mm A tu wkleje całą specyfikacje, może komuś będzie to potrzebne. Rama: Aluminiowa rama ALX GRAVEL, wewnętrzne prowadzenie kabli Widelec: CARBON RIGID Suport: THREADED BSA 68mm Mechanizm korbowy: ALLOY 40T Manetki: MICROSHIFT ADVENT X SB-M100, 1x10-SPEED BRIFTER Przerzutka tylna: MICROSHIFT ADVENT X M6205GM 10-SPEED Łańcuch: KMC X10 Kaseta: MICROSHIFT ADVENT X CS-H104 10 SPEED 11-48T Hamulce: TEKTRO MD-C550 MECHANICAL Obręcze: ALLOY DOUBLE WALL FV H: 19 622X23 32H TLR Piasty: F: ALLOY DISC BRAKE 12x100mm 32H 6B / R: ALLOY DISC BRAKE 12x142mm 32H 6B FOR SPROCKET Opony: VEE RAIL 700x40C 622x40 TLR Wspornik kierownicy: ALLOY STEM, EXT: 90mm (S, M) / 100mm (L, XL), BB: 31,8mm, R/D: 7degree Kierownica: ALLOY FLARE 16degree, W: 420mm (S, M) / 440mm (L, XL), BB: 31,8mm, R/D: 125mm, B/R: 77mm Wspornik siodła: ALLOY SEATPOST, DXL: 27,2 x 350mm
  12. Tambora g4 ma Czyli da sie coś zrobić z korbą na kwadrat zeby nie skrzypiała? Bo on ma taką dziure wycięta i tam zbiera sie piach. Jak da sie cos z tym zrobic to moze bym takiego sobie kupil bo rower fajny A wyjaśnisz o co chodzi z przerzutkami twarte/miekkie przelozenie? Bo nie ogarniam tak tematu rowerow. W Warszawie jest troche gorek i fajnych zjazdow ale tez duzo rownego zalezy od trasy, na pewno bede jezdzil po wszystkim. Jesli chodzi o szybkosc jazdy to lubie sobie smigac w okolicach 20-30 kmh w zaleznosci od mozliwosci bo czasem jak jest ruch na sciezkach to ciezko przyspieszyc.
  13. Hej, potrzebuje opinii speców Potrzebuje gravela do jazdy głównie po mieście - ścieżki rowerowe, czaaaasami ulica. (Mieszkam w Warszawie więc ścieżek jest mnóstwo) Średnio mnie interesuje jazda po lesie i godzinne mycie roweru i smarowanie po błocie wszystkiego więc raczej rower na miasto. I nie chcę szosy bo zależy mi na wygodnej pozycji (chyba że sa jakieś szosy z pozycją w miare spoko podobną do gravela to okej), cross też odpada bo podobają mi się gravele. Hamulce hydrauliczne nie wiem, czy to konieczność, zwykłe tarczówki z dobrym klockami też dadzą radę? Rama - nie lubie eskerów bo rama wygląda jak połączenie 3 prostych rurek z kanalizacji i pomalowanej przez Zbyszka. Więc zależy mi, aby ten rower był przede wszystkim ładny. Ilośc przerzutek itp jest mi totalnie obojętna, tutaj postawmy na wydajność bo po mieście raczej nie potrzebuje żadnych specjalnych przerzutek. Kolega w gravelu polygon tambora narzekał na skrzypienie w korbie po każdej przejażdżce gdzie droga była świeżo po deszczu w lato. Czy to był jakiś problem z korbą lub suportem? Musiał ją dokładnie czyścić, żeby nie skrzypiało przy następnej jeździe. Z wyglądu mi się on mega podoba, ale to skrzypienie + tarczowe hamulce mnie odrzuciły.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...