Skocz do zawartości

Karolus1

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Karol
  • Skąd
    Rogowo pow. Żnin

Osiągnięcia użytkownika Karolus1

Świeżak

Świeżak (1/13)

  • Od miesiąca
  • Od tygodnia
  • Dedicated Rzadka
  • Pierwszy post
  • Reaktywny

Ostatnio zdobyte

7

Reputacja

  1. zamawiałem w lemonbike, te są stosunkowo ciężkie (1950 g para) ale pancerne i z dużym limitem wagowym. Zysk w stosunku do tych Marina to 370 g. W niedalekiej przyszłości wymienię te drutowe opony na jakieś zwijane i razem będzie ok. 1 kg zysku na wadze na samych kołach .
  2. Witam. Aluminiowy "four corners" z wyraźnie niższą ceną wyjściową do modyfikacji i mniejszą wagą :) Piasty bardzo leciutko się kręcą w porównaniu do tych podstawowych Marina jak i do moich piast shimano w drugim rowerze. Na razie prawie bezgłośne ale podobno jak się smar wytrze to będzie trochę głośniej . Znaczenie ma podobno ilość ząbków ratchet - tu jest ratchen LN 18 t. Do piast mam przejściówki na QR. Rower idzie jak burza w przyszłości koła mogę wykorzystać do roweru ze sztywnymi osiami, wystarczy zmienić końcówki, które dostałem z kołami.
  3. Witam panowie. Bardzo się ciesze że trafiłem na ten wątek. Generalnie od dłuższego czasu jeździłem rowerem mtb cannondeila zmodyfikowanym pod turystykę. Marina Kentfirlda 1 kupiłem po operacji biodra w 2023 r. (wstawiona proteza) ponieważ w procesie rechabilitacji potrzebowałem coś z "wygodną' geometrią dla wyprostowanej sylwetki. Ale wróciłem do pełnej sprawności i intensywnej jazdy na moim MTB (4.500 tys w tym roku np. Wisła 1200 itp). Żal mi jednak było sprzedać Marina bardzo pasuje mi ta rama, choć po powrocie do sprawności zrobiło się za wygodnie. Zaczęły się więc kombinacje. Coś czuję że jestem na początku mojej drogi ze zmianami, ale jeździ mi się tym "zaiście" Pozdrawiam wszystkich nieoficjalnych klubowiczów ZmieńMarina.pl Napęd - na razie bez zmian - po wyregulowaniu działa dobrze klamkomanetki - szosowe turney zaciski hamulca mechaniczne shimano tarcze shimano SLX SM-RT70 kierownica PRO LT GRAVEL koła DT 24mm na piastach DT 370 rachet 18 (lubię jak jest cicho), opona na razie oryginał sztyca amortyzowana Btwin 27,2 - jest ok Co będzie dalej zobaczymy jak pojeżdżę więcej
×
×
  • Dodaj nową pozycję...