Skocz do zawartości

mariooo_87

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    14
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika mariooo_87

Uczeń

Uczeń (2/13)

  • Dedicated Rzadka
  • Collaborator
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca
  • Reaktywny

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. Nie wiem czy Ci to pomoże, ale podzielę się. W zeszłym tygodniu odebrałem ze sklepu w Czechach (bikemax.cz) Crussis e-Largo M510 9.8-L z baterią 900Wh. Prędzej miałem okazję pojeździć na fullu KTM i Kross Level Boost 2.0. Póki co jestem bardzo zadowolony. Osprzęt sensowny, na baterii w trybie Boost zrobiłem 100km i zostało jeszcze ponad 30% (moja waga 65kg). Jak masz jakieś pytania odnośnie marki Crussis to pisz śmiało, może będę umiał odpowiedzieć.
  2. A więc sprawy mi się dziwacznie poukładały i zakupiłem ten rower dopiero w zeszłym tygodniu. Kupiłem bezpośrednio w czeskim sklepie BikeMax. Mają aktualnie fajne obniżki i rower z dużą baterią 900Wh (25Ah) wyszedł mnie niecałe 8000zł (47500 koron czeskich). Przejechałem dopiero 55km, temperatura 6-7 stopni, głównie w trybie najmocniejszego wspomagania i zostało mi jeszcze 78% baterii co mnie bardzo zaskoczyło na plus (moja waga 65kg). Póki co zrobił na mnie bardzo dobre wrażenie. Wszystko dobrze spasowane, silnik jak dla mnie ma spory zapas mocy, pracuje równo, cicho. Spodobał mi się kolorowy wyświetlacz, na którym poprzez aplikację BafangGo+ można wyświetlać nawigację. Bardzo fajnie pracuje również powietrzny amortyzator RockShox. Żadnych stuków. Hydrauliczne hamulce Shimano również bez zarzutów. Dalszy test nastąpi jak jednak zrobi się trochę cieplej. W tym roku mam w planach objechać na nim wybrzeże oraz zabrać na kilka przejażdżek po górach w Beskid Śląski.
  3. A więc sprawy mi się dziwacznie poukładały i zakupiłem ten rower dopiero w zeszłym tygodniu. Kupiłem bezpośrednio w czeskim sklepie BikeMax. Mają aktualnie fajne obniżki i rower z dużą baterią 900Wh (25Ah) wyszedł mnie niecałe 8000zł (47500 koron czeskich). Przejechałem dopiero 55km, temperatura 6-7 stopni, głównie w trybie najmocniejszego wspomagania i zostało mi jeszcze 78% baterii co mnie bardzo zaskoczyło na plus (moja waga 65kg). Póki co zrobił na mnie bardzo dobre wrażenie. Wszystko dobrze spasowane, silnik jak dla mnie ma spory zapas mocy, pracuje równo, cicho. Spodobał mi się kolorowy wyświetlacz, na którym poprzez aplikację BafangGo+ można wyświetlać nawigację. Bardzo fajnie pracuje również powietrzny amortyzator RockShox. Żadnych stuków. Hydrauliczne hamulce Shimano również bez zarzutów. Dalszy test nastąpi jak jednak zrobi się trochę cieplej. W tym roku mam w planach objechać na nim wybrzeże oraz zabrać na kilka przejażdżek po górach w Beskid Śląski.
  4. A więc sprawy mi się dziwacznie poukładały i zakupiłem ten rower dopiero w zeszłym tygodniu. Kupiłem bezpośrednio w czeskim sklepie BikeMax. Mają aktualnie fajne obniżki i rower z dużą baterią 900Wh (25Ah) wyszedł mnie niecałe 8000zł (47500 koron czeskich). Przejechałem dopiero 55km, temperatura 6-7 stopni, głównie w trybie najmocniejszego wspomagania i zostało mi jeszcze 78% baterii co mnie bardzo zaskoczyło na plus (moja waga 65kg). Póki co zrobił na mnie bardzo dobre wrażenie. Wszystko dobrze spasowane, silnik jak dla mnie ma spory zapas mocy, pracuje równo, cicho. Spodobał mi się kolorowy wyświetlacz, na którym poprzez aplikację BafangGo+ można wyświetlać nawigację. Bardzo fajnie pracuje również powietrzny amortyzator RockShox. Żadnych stuków. Hydrauliczne hamulce Shimano również bez zarzutów. Dalszy test nastąpi jak jednak zrobi się trochę cieplej. W tym roku mam w planach objechać na nim wybrzeże oraz zabrać na kilka przejażdżek po górach w Beskid Śląski.
  5. Dzięki za odpowiedź. Co do ubezpieczenia to w poniedziałek wybiorę się do kilku ubezpieczalni i zobaczę jak to wygląda. A co powiesz na przenośny "kieszonkowy" kompresor akumulatorowy do pompowania kół?
  6. Witam! Jestem świeżym użytkownikiem roweru elektrycznego - model Crussis e-Largo M510 9.8-L. Mam kilka pytań różnej treści: 1. [Aplikacja] Silnik i wyświetlacz to Bafang. Zainstalowałem aplikację Bafang Go+. Czy są jakieś alternatywne aplikacje, które umożliwią konfigurowanie trybów wspomagania lub strumieniowanie nawigacji na wyświetlacz roweru? 2. [Ubezpieczenie] Czy warto i czy można zarejestrować numer ramy na Policji / Straży Miejskiej? Jak dokładnie działa ubezpieczenie od kradzieży? Czy takie ubezpieczenie obejmuje również kradzież zapiętego roweru z pod sklepu? Z piwnicy? 3. [Akcesoria] Jakie polecacie: - zapięcie - ulock, łańcuch, linka? Jakiś konkretny model? - błotniki - Musi być jakiś specyficzny system montażu? Z przodu jest widelec ROCKSHOX FS Judy Silver TK Solo Air 29"amortyzator Rockshock. - pompka do kół i amortyzatora - Czy dwufunkcyjna pompka KELLYS OMNI będzie okey? - gripy i lusterko wsteczne - A w tej kategorii coś polecicie? Z góry serdecznie dziękuję za pomoc. Dobrego dnia!
  7. Dziękuję za opinie i porady. Rower zakupiony. W przyszłym tygodniu go odbieram, także na pewno napiszę na forum jak się sprawuje. Zdecydowałem się na: Crussis e-Largo M510 9.8-L - rower czeski - Bateria Li-Ion 36V / 900 Wh (25 Ah) - Silnik BAFANG M510, 250 W, 95 Nm / Czujnik pedału skrętny - Widelec ROCKSHOX FS Judy Silver TK Solo Air 29", skok 100 mm, blokowany - SRAM SX Eagle, 12 biegów + Manetka SRAM SX Eagle - Łańcuch SRAM Eagle SX 12s - Kaseta SRAM CS-PG1210 Eagle, 11-50z - Mechanizm korbowy SRAM X-SYNC 2 38Z, CRS ISIS 170mm - Piasty TARCZA CRUSSIS, z łożyskami przemysłowymi, łożysko wieńca, 32D Pozdrawiam!
  8. Dziękuję za opinie. Rower zakupiony. W przyszłym tygodniu go odbieram, także na pewno napiszę na forum jak się sprawuje. Pozdrawiam!
  9. Dziękuję za opinię. Tak, to rowery czeskie. Co do mocy silnika, ważę 65kg i nie planuję ostrych podjazdów w górach, czy Twoim zdaniem moc będzie wystarczająca? Miałem okazję pojeździć na silniku Shimano E8000 i tam mocy było jak dla mnie baaardzo dużo. Czy w cenie do 10000zł mógłbyś coś zaproponować alternatywnego?
  10. Tobo: Co powiesz o takiej specyfikacji? - Widelec ROCKSHOX FS Judy Silver TK Solo Air 29", skok 100 mm, blokowany - Bateria Li-Ion 36V / 900 Wh (25 Ah) - Silnik BAFANG M510, 250 W, 95 Nm / Czujnik pedału skrętny - SRAM SX Eagle, 12 biegów + Manetka SRAM SX Eagle - Łańcuch SRAM Eagle SX 12s - Kaseta SRAM CS-PG1210 Eagle, 11-50z - Mechanizm korbowy SRAM X-SYNC 2 38Z, CRS ISIS 170mm - Piasty TARCZA CRUSSIS, z łożyskami przemysłowymi, łożysko wieńca, 32D
  11. Witam! Jak dbać, odpowiednio używać rower elektryczny aby służył bezawaryjnie jak najdłużej? Prośba o porady dla początkującego. Jak zmieniać biegi aby nie doświadczać tego szarpania, trzasku jakby zaraz miało wyrwać zęby z zębatki? Jak dbać o łańcuch? Jak poprawnie używać biegów? Z jakich przełożeń ruszać, kiedy redukować, na jakich jeździć (silnik centralny 85-95Nm)? Będę wdzięczny za wszelki porady lub odnośniki do jakiś stron / filmików gdzie mogę się tego dowiedzieć. Pozdrawiam
  12. Witam grupę! Poszukuję dla siebie legalnego w zakupie roweru elektrycznego (dlatego wszelkie "chińczyki"z mocami powyżej 250W odpadają). Rower ma służyć jako środek transportu na dojazdy na co dzień, a w weekendy do wypadów na ścieżki rowerowe czy w lekkie góry. Zależy mi na duuużym zasięgu (rower będzie robił spore przebiegi ~700km/msc.), możliwości odblokowania roweru do wspomagania do większych prędkości niż 25km/h, dostępnym serwisie. Zainteresowałem się tym konkretnym modelem: https://allegro.pl/oferta/rower-elektryczny-crussis-e-largo-m510-9-8-l-18-16026557169 Silnik Bafang M510 95Nm, bateria 25Ah - 900Wh. Będę wdzięczny za opinie, uwagi i spostrzeżenia. Czy w tych pieniądzach (około 10000zł) można dostać coś lepszego? Czy warto rozważać silniki Panasonic, Bosch, Shimano biorąc pod uwagę fakt możliwości bezproblemowego odblokowania roweru, dostępność części zamiennych? Pozdrawiam
  13. Tak, z pewnych względów potrzebuję zakupu legalnego roweru. To, że potem sobie go odblokuję to inna para kaloszy, ale nie o tym temat. Zdaję sobie sprawę z tego, że jazda ze wspomaganiem przy większych prędkościach będzie zmniejszała zasięg, dlatego ta bateria 25Ah. Chodziło mi bardziej o opinie na temat osprzętu tego roweru i samego silnika. Oraz czy w moim budżecie można znaleźć coś lepszego niż ten w linku z allegro.
  14. Witam grupę! Poszukuję dla siebie legalnego roweru elektrycznego (dlatego wszelkie "chińczyki"z mocami powyżej 250W odpadają). Rower ma służyć jako środek transportu na dojazdy na co dzień, a w weekendy do wypadów na ścieżki rowerowe czy w lekkie góry. Zależy mi na duuużym zasięgu (rower będzie robił spore przebiegi ~700km/msc.), możliwości odblokowania roweru do wspomagania do większych prędkości niż 25km/h, dostępnym serwisie. Zainteresowałem się tym konkretnym modelem: https://allegro.pl/oferta/rower-elektryczny-crussis-e-largo-m510-9-8-l-18-16026557169 Silnik Bafang M510 95Nm, bateria 25Ah. Będę wdzięczny za opinie, uwagi i spostrzeżenia. Czy w tych pieniądzach (około 10000zł) można dostać coś lepszego? Czy warto rozważać silniki Panasonic, Bosch, Shimano biorąc pod uwagę fakt możliwości bezproblemowego odblokowania roweru, dostępność części zamiennych? Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...