Skocz do zawartości

HJG

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Skąd
    Katowice

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika HJG

Świeżak

Świeżak (1/13)

  • Od miesiąca
  • Od tygodnia
  • Pierwszy post

Ostatnio zdobyte

4

Reputacja

  1. Odradzam. Nie kwestionuję procedury zakupu. Problemy zaczynają się w chwili reklamacji. Po pięciu tygodniach od wysłania i kilku interwencjach odesłali mi amortyzator RS Revelation w stanie gorszym niż w chwili reklamacji - niesprawna regulacja tłumienia odbicia. Po ponownym bezzwłocznym wysłaniu i kolejnych interwencjach stwierdzili, że sprowadzają części serwisowe, co dowodzi, że ze wcześniej odesłali mi świadomie uszkodzony amortyzator jako sprawny. W konsekwencji rower od dwóch miesięcy wyłączony z ruchu (w tym ponad 5 tygodni wskutek bezczynności sklepu) i końca nie widać. Przestaję u nich kupować.
  2. Cześć Od dziś na forum, od dawna na rowerze. Jestem z Katowic. Jeżdżę praktycznie wyłącznie w terenie. Na co dzień okoliczne lasy, od święta góry. Rocznie kilka tysięcy kilometrów. Sam składam i serwisuję swoje rowery. Dużo korzystałem z wiedzy dostępnej na forum będąc niezarejestrowanym, biernym uczestnikiem. Teraz chętnie będę się włączał w dyskusje w sprawach, gdzie moje doświadczenie może być przydatne i milczał, gdy nie będę mógł wnieść nic nowego. Łączę pozdrowienia dla wszystkich
  3. Bardzo źle oceniam ten sklep. Kupiłem w nim amortyzator przedni RS Revelation 27,5" (f-ra FAS/41334/MS1/09/2023). Bezzwłocznie po rozpoczęciu użytkowania w lipcu 2024 ujawnił się wyciek oleju spod uszczelki kurzowej prawej goleni wywoływany pracą amortyzatora. Zgłosiłem usterkę na gwarancji, odesłałem do sklepu w sierpniu 2024. Po pięciu tygodniach przetrzymywania, po moich interwencjach i w końcu żądaniu zwrotu pieniędzy lub wysłania nowego amortyzatora moje żądanie odrzucono bez jakichkolwiek wyjaśnień, a amortyzator odesłano bez słowa komentarza. . Był zachlapany olejem, z niesprawną regulacją tłumienia odbicia. Po mojej kolejnej interwencji polecono mi ponownie wysłać amortyzator do sklepu, co zrobiłem. Przez kolejne dwa tygodnie pozostawałem bez informacji o postępowaniu. Moje telefoniczne zapytania były zbywane. Z tego powodu połowę sezonu rowerowego nie mogłem używać roweru. Wobec tego wysłałem w tej sprawie pismo do Prezesa Zarządu spółki DADELO S.A., z prośbą o interwencję, Zostałem zlekceważony. Jako odpowiedź otrzymałem powtórzoną z mailowej infolinii informację, że amortyzator jest w naprawie i oczekuje na dostawę części naprawczych. Powyższa informacja jednoznacznie potwierdza to, że wcześniej, po pięciu tygodniach oczekiwania przysłano mi jako naprawiony niesprawny amortyzator. Biorąc pod uwagę, że sprawne działanie zawieszenia roweru ma znaczenie decydujące dla bezpiecznej jazdy, w warunkach terenowej jazdy górskiej, zostałem narażony przez sklep Centrum Rowerowe (Spółkę DADELO S.A) na wypadek podczas użytkowania roweru. Ponadto, zostałem przez personel sklepu i Zarząd Spółki potraktowany arogancko i zlekceważony. Dziś, to jest 03.10.2024r. pozostaję nadal bez możliwości korzystania z roweru i bez wiedzy, kiedy taka możliwość nastąpi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...