Bardzo źle oceniam ten sklep. Kupiłem w nim amortyzator przedni RS Revelation 27,5" (f-ra FAS/41334/MS1/09/2023). Bezzwłocznie po rozpoczęciu użytkowania w lipcu 2024 ujawnił się wyciek oleju spod uszczelki kurzowej prawej goleni wywoływany pracą amortyzatora. Zgłosiłem usterkę na gwarancji, odesłałem do sklepu w sierpniu 2024. Po pięciu tygodniach przetrzymywania, po moich interwencjach i w końcu żądaniu zwrotu pieniędzy lub wysłania nowego amortyzatora moje żądanie odrzucono bez jakichkolwiek wyjaśnień, a amortyzator odesłano bez słowa komentarza. . Był zachlapany olejem, z niesprawną regulacją tłumienia odbicia.
Po mojej kolejnej interwencji polecono mi ponownie wysłać amortyzator do sklepu, co zrobiłem. Przez kolejne dwa tygodnie pozostawałem bez informacji o postępowaniu. Moje telefoniczne zapytania były zbywane. Z tego powodu połowę sezonu rowerowego nie mogłem używać roweru. Wobec tego wysłałem w tej sprawie pismo do Prezesa Zarządu spółki DADELO S.A., z prośbą o interwencję, Zostałem zlekceważony. Jako odpowiedź otrzymałem powtórzoną z mailowej infolinii informację, że amortyzator jest w naprawie i oczekuje na dostawę części naprawczych.
Powyższa informacja jednoznacznie potwierdza to, że wcześniej, po pięciu tygodniach oczekiwania przysłano mi jako naprawiony niesprawny amortyzator. Biorąc pod uwagę, że sprawne działanie zawieszenia roweru ma znaczenie decydujące dla bezpiecznej jazdy, w warunkach terenowej jazdy górskiej, zostałem narażony przez sklep Centrum Rowerowe (Spółkę DADELO S.A) na wypadek podczas użytkowania roweru. Ponadto, zostałem przez personel sklepu i Zarząd Spółki potraktowany arogancko i zlekceważony.
Dziś, to jest 03.10.2024r. pozostaję nadal bez możliwości korzystania z roweru i bez wiedzy, kiedy taka możliwość nastąpi.