Skocz do zawartości

XYZPV

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    99
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika XYZPV

Entuzjasta

Entuzjasta (5/13)

  • Conversation Starter
  • Od miesiąca
  • Collaborator
  • Dedicated Rzadka
  • Od tygodnia

Ostatnio zdobyte

33

Reputacja

  1. @KNKSA może kolega zaliczył glebę, bo nie ogarnia? Chciałbym zobaczyć najpierw tą dziurę zanim się kogoś nazwie przygłupami
  2. Nie mieszajcie ludzie jak pojęcia nie macie. Rozumiem, że chcesz mieć 160mm, będę tutaj się rozpisywał w takim razie tylko o tych kodach produktów. Po 1. Otwórzmy najaktualnieszy spare parts catalog: (strona 152 i 153), interesuje nas sprężyna, element U3 (jako całość) lub element 14 (jako travel change kit): https://www.sram.com/globalassets/document-hierarchy/spare-parts/spare-parts-catalog/2025-rockshox-spare-part-catalog.pdf Po 2. Mówimy o 2 generacji zeba, (ale bebechy są amienne z 1 gen, możesz wsadzić 1 gen sprężyny jeśli jej charakterystyka ci się bardziej podoba). Jeśli chcesz mieć dokładnie taką samą sprężynę jak obecnie tylko o innym skoku (czyli bez butterów) to interesuje cie ta rozpiska: Strona 153. Dostajesz wtedy sprężynę o długości odpowiadającej wersji z butterami i "przedłużką" wkręcaną na końcu kompensującą brak butterów. Szukaj po tych kodach. 00.4318.066.003 - to faktycznie pełna wersja sprężyny sprzedawana jako "upgreade kit" z butterami - jak ich nie chcesz, bez sensu to kupować. Dla ciebie, jeśli nie chcesz butterów, odpowiedni numer to: 11.4018.111.050, jak na powyższym screenie. Możesz też na OLX bądź gdzieś ktoś ma w sprzedaży jeszcze, użyć sprężyny z pierwszej generacji zeba oznaczonej kodem 00.4020.574.004 ale jest ona dużo mniej progresywna, żeby wyrównać pracę pi razy drzwi z nową trzeba dodać około 2 tokeny do komory - dla uzyskania podobnej progresji.
  3. XYZPV

    [amortyzatora Spinner] -serwis

    Czy nie prościej kupić pół kilo sram buttera za 150zł? https://allegro.pl/oferta/sram-smar-butter-assembly-grease-500ml-12324329926
  4. RT66 to takie samo badziewie jak fabryczne mistrzu słabej anody. Brałbym Cuba bo jest na węglu i wiele lepiej wyposażony od pozostałych.
  5. Zbyt niskie osadzenie zacisku względem osi koła, trzeba zadbać o to, aby klocek nie zachodził na część w której są "szprychy". Przejeżdżając przez nie właśnie generują się szarpnięcia i efekt ABS. Jeśli klocek nie będzie jechał po tej części tarczy nie ma problemu, przerabiałem to. Kwestia adapterów/zacisków. Czasami trzeba użyć podkładek M6 pod zacisk aby go nieco podnieść. A piski - ja tam lubie, słychać moc a nie takie szuru szuru
  6. Mam na sprzedaż SLX w dobrej cenie, nowe jak chcesz to priv. A XT mają regulację której nie ma SLX - która i tak praktycznie nie działa więc nie widzę sensu dopłacania. o jedynym plusem, przynajmniej dla mnie - jest perforowana klamka, poprawia mi to chwyt.
  7. Wybór jest tak duży, że mogę Ci powiedzieć czego nie kupować - ramy w której linki są przeprowadzone przez górne łozysko sterów. Cube w alu ma normalnie a w carbonie ma właśnie przez łożysko, brałbym alu. NS - szkoda pieniędzy na to. Dartmoory - wg mnie też choć niektórzy będą sądzili inaczej. W tej cenie są YT Capry na Ohlinsach. Napęd to ostatnia rzecz na jaką patrzysz w enduro - w sumie im tańszy tym lepszy, bo mniej kosztuje jak coś popsujesz, a popsujesz kiedyś na pewno. Warto zwrócić na koła i opony, żeby cos mocniejszego było a nie po taniości wsadzone Maxxis Exo albo jakaś szata od innego producenta, wzmocniona opona to lepsze tłumienie i ochrona obręczy (choć i tak sugeruję wsadzić wkładke na tył).
  8. https://www.bike-discount.de/en/magura-mt5n-3-finger-brake-lever-disc-brake-2050mm https://www.bike-discount.de/en/magura-mt5e-higo-opener-3-finger-brake-lever-disc-brake-950mm Taki zestaw przód tył wyjdzie jakieś max 400zł z wysyłką do PL. To ledwo więcej niż jeden zacisk MT5 u nas. Spróbowałbym jeździć na Klamkach Magury a jak się rozsypią albo nie podejdą to połączyc to z obecnymi klamkami Shimano i zrobić Shigurę. Mocy będzie od groma.
  9. XYZPV

    [Amortyzator] luz na lagach

    I tak też bym zrobił, z doświadczeń moich znajomych (ja w żuciu nic nie reklamowałem u RS) przychylnie podchodzą do roszczeń gwarancyjnych. Poza tym, miałem Lyrika Ult z chargerem 3.0, tego przedlifta i żadnych luzów nie miał.
  10. Levo to rower tak kompletny (pod względem napędu), przemyślany pod względem budowy ramy i przyjazny użytkownikowi że nadal jest wg mnie wzorcem elektryka. Dopiero teraz pojawiają się ciekawe elektryki które mogą z nim konkurować - Santa Cruz Vala, Transition Regulator. Ale to w ramach dygresji bo są poza twoim budżetem i na obecna chwilę to są mało opłacalne, trzeba czekać aż podatek od nowości się zmniejszy i będzie się je dało kupić za normalną kasę. EDIT: Tylko nie słuchaj farmazońców którzy zaraz przyjdą i będą ci marudzili że tam siedzi Fox Rythm i ma słabą anodę, jest tu taki jeden co chyba w życiu ani jednego nie miał ale coś gdzieś usłyszał i powtarza w każdym temacie jedno zdanie w kółko. Jak się dba, to się ma.
  11. Masz na myśli but MTB pod SPD? Czy dedykowane buty do platform? Dedykowane spisują się elegancko, but do SPD (przynajmniej mój) fatalnie, guma jest zbyt twarda i w dodatku blok przeszkadza w dobrym osadzeniu nogi na platformie. Ogólnie co do samego pomysłu, z jakimiś chińczykami można spróbować, ale wydaje mi się, że szybko stwierdzisz, że to nie ma sensu
  12. No to właśnie, najlepiej, żeby blok był schowany a buty całe były podniesione, nie tylko z przodu żeby utworzyć zagłebienie pod blok. Mimo wszystko nadal nie wyobrażam sobie jak by miała wyglądać sytuacja nagłej zmiany układu nogi podczas jazdy, bez zatrzymania i tak się nie obejdzie
  13. Hmmm, mam tak samo, na ściankach z zakrętami chciałby mieć platformę ale no nawet teoretycznie mając po jednej stronie zatrzask po drugiej platformę, nie wiem jak to miało by działać Podjeżdzasz, mówisz o kurde, wypinasz się, obraczasz pedał i robisz techniczny fragment na platformie? Jeszcze blok zawsze się lekko ślizga po platformie i w sumie to jest bardziej niepewnie niż na wpięciu. Tu fajne są mallety, bo można wypiąć, oprzeć nogę na klatce i zjechać coś nie wpiętym. Na shimano jest to nie do zrobienia bo but zaraz się ześlizgnie z pedału.
  14. Dlaczego w elektryku ci nie odpowiadają zatrzaski? Może dałeś im za mało czasu. Race Face Chester to też wg mnie mają kiepską platformę, zdecydowanie lepiej czułem się na OneUp Composite. SPD zaczynałem z Shimano, teraz przesiadłem się na Cranki Mallety E, zdecydowanie lepsze podparcie, w Shimano ta klatka wokół to w sumie nie wiem po co jest, skoro i tak noga opiera się głównie na osi pedału. Shimano na plus wypinanie i wpinanie, bardziej czytelne.
  15. Fakt, da się mieć tego darta na X2 i 36 w kashimach, a co mam z wyciszeniem? No nie wiem, lubię mieć cichy rower, tym bardziej za 15k Dart nie ma też nic na dolnej rurze, więc trzeba będzie kleić coś we własnym zakresie. Dla mnie to nie problem, pełno jest takich gum za kilkanaście-dziesiąd pln, sam bym pierwsze co to to okleił. Bo bez tego to zaraz rama od dołu cała będzie wywalona od kamieni. Patrzyłeś na Statusy? https://bikepark24.pl/Rower-Specialized-Status-160-Satin-CA-White-Sage-Gunmetal.html https://bikepark24.pl/Rower-Specialized-Status-140-Satin-Oak-Green-Limestone.html To tylko przykład, nie wiem jaki rozmiar cie interesuje. Cena oczywiście pewnie jest do urwania, znajomy to kupił za 9,5k na promce.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...