Skocz do zawartości

Bokciu

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    19
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika Bokciu

Uczeń

Uczeń (2/13)

  • Od miesiąca
  • Od tygodnia
  • Dedicated Rzadka
  • Collaborator
  • Conversation Starter

Ostatnio zdobyte

3

Reputacja

  1. Zgadza się - 100% to około 25 km/h. Pozmieniałem sobie nieco limity prędkości, do których ma wspomagać. Np. na jedynce i dwójce dosyć szybko wyłączał wspomaganie. Zwiększyłem te progi i teraz na drugim wzmocnieniu mogę jechać około 20 km/h. Jest to tyle fajne, że nie zawsze potrzebuję tyle mocy żeby zwiększać na trzeci aby jechać nieco szybciej. Dzięki temu oszczędzam baterię i nie męczę tak silnika. Nie wiem jak u Ciebie, ale u mnie ta stara aplikacja ma jedną wadę, podczas korygowania parametrów, lubi się czasem wyłączyć sterowanie. Trzeba ponownie załączyć, wejść w ustawienia i kontynuować. Czasem zanim ustawię wszystkie parametry, kilkukrotnie potrafi się wyłączyć. Pewnie dlatego, że jest po prostu nieaktualna i coś się gryzie ze sterownikiem. Ale najważniejsze, że działa i finalnie można sobie to zmodyfikować. Zaś co do prędkości max, jakoś nie mam póki co potrzeby. Jeżdżę raczej spokojnie i rekreacyjnie. Jeśli nadejdzie taki czas to zawsze można wymienić wyświetlacz na c600 z Aliexpress za 200 zł i odblokować. https://www.facebook.com/reel/1267725294634520
  2. Czyli mamy dokładnie te same rowery. Nie masz ustawień parametrów, ponieważ pobrałeś najnowszą wersję aplikacji czyli 2.5.0.(też pierwotnie ja miałem) Ściągnij i zainstaluj starą czyli 2.1.3 a w zakładce CAN Display Setting pojawią się wspomniane ustawienia. Muszę zatem raz jeszcze przetestować ustawienie ECO/Sport ale pod górkę. Pod opcją ECO/Sport, masz jeszcze dwie inne Set Auto Off i Set Max Pas. Tej drugiej nie da się edytować, ale w przypadku Set Auto Off, jest możliwość zmiany w skali od 1do 9 oraz wyłączenie. Nie wiesz przypadkiem do czego to służy i co zmienia. Próbowałem się tym bawić i nie widzę różnicy.
  3. Problem w tym, że u mnie nie ma trybu sport. Są cztery poziomy wzmocnienia i tyle. Poza tym każdy można ustawić indywidualnie pod kątem mocy. Zatem pytanie co zmienia ten tryb i czy w ogóle coś zmienia. Jakoś nie potrafię wyłapać różnicy. Natomiast gdy zmieniam parametry mocy i wspomagania prędkości, to faktycznie czuję różnicę.
  4. I po co pieprzysz takie głupoty? Są ludzie dla, których 5000 tys. na rower to spory wydatek. Chcą mieć coś nowego z gwarancją na dwa lata, tym bardziej, że jest tam bateria za ponad tysiąc i silnik. Elementy, które są najbardziej narażone na awarie. To nie jest zwykły rower, a elektryczny. Poza tym nie każdy jeździ tak jak Ty do Lidla Bentleyem i nie każdy jest zniesmaczony trupem za 6 tys. Wielu to wystarcza. Ba...wręcz się cieszą i nie widzą potrzeby na wydawanie fortuny na rower, tudzież zakupu używanego, w którym może za chwile bateria klęknie i dołożą na dzień dobry 1500 zł. Jeżdżą rekreacyjnie, okazjonalnie i spokojnie. Nie każdy jest fanem motoryzacji i nie każdy jest audiofilem. To tak jak jeden woli kupić używane BMW za 100 tys, a inny nowego Peugeota. Widzę, że tutaj sami zadufani znawcy i koszerni cykliści, którzy patrzą z góry na pedałujących biedaków. Też mam ochotę puścić pawia jak widzę takich próżniaków...
  5. https://kross.eu/pl/ebike/cross/evado-hybrid-1-0-522-czarny-szary-matowy?gad_source=1&gclid=CjwKCAjw6JS3BhBAEiwAO9waF5HcO2XYfT76LavGc3D9gg-zHzDrpadIWKrNxxjfFiQ6iTHbpgK86hoClXEQAvD_BwE Obecnie jest na wyprzedaży.
  6. Posiadam dokładnie ten sam model. Mówisz, że wystarczy przepiąć i wszystko działa? Można ustawiać limity mocy i prędkości na poszczególnych stopniach wspomagania? Dokładnie tak jak mówisz. Trzeba szybko ustawiać i wychodzić, bo po chwili zeruje i dodatkowo wyłącza wyświetlacz (sterowanie). Wywala oczywiście, że działa tylko na m200. Co ciekawe raz wyłącza szybciej a raz później. Czasem uda się ustawić dwa a nawet trzy parametry, a czasem jeden i koniec. Znowu muszę załączyć na nowo, wejść, ustawić kolejny itd. Jest to upierdliwe i nie działa tak jak powinno, ale finalnie da radę skonfigurować pod siebie. Natomiast zastanawiają mnie trzy opcje powyżej jakie znajdują się w tej zakładce. ECO/SPORT mode, Set Auto Off oraz Set Max Pas. Do czego służą i co zmieniają? Set max pas jest niezmienny i wynosi zawsze 4. pewnie dlatego, że tyle jest stopni wspomagania. ten drugi daje się ustawiać od 1-9 lub nawet wyłączyć. A eco/sport co zmienia?
  7. Czy ktoś może mi wyjaśnić co to za hamulce tarczowe? Zauważyłem, że tylko i wyłącznie montowane są w rowerach Krossa. Co ciekawe, nawet modele po 10 tys. typu Hexagon Boost 6.0. są w nie wyposażone. Nigdzie nie mogę znaleźć jakiejkolwiek wzmianki o tym produkcie. Kto je produkuje i co są warte.
  8. Problem w tym, że w Legrandzie jest przedni napęd, zatem zupełnie inna jednostka napędowa, teoretycznie jeszcze bardziej podła. Więc tym bardziej nie pojmuję tych narzekań na brak mocy, gdyż nie odczuwam jej deficytu. Ale może dlatego, że nie jeżdżę wyczynowo ani na wyścigi.
  9. Nic z tego nie rozumiem. Zdarza mi się czasem pojeździć na Legrandzie żony i mam zupełnie inne odczucia wobec tego rzekomo podłego i jakże słabego silnika. Na płaskich drogach używam drugiego max trzeciego poziomu wspomagania. Zaś pod duże wzniesienia czwarty wystarcza, a piątego nie używam. Mowa tu oczywiście o normalnej spokojnej jeździe. Jakoś ani razu nie miałem wrażenia żeby silnik niedomagał. Nawet na leśnych pagórkach i krótkich, stromych podjazdach daje radę. Zatem nie wymagajmy aby każdy elektryk legitymował się parametrami rowerów górskich tudzież wyczynowych. Do normalnego przemieszczania po zróżnicowanym terenie zupełnie wystarcza. Nadmienię, że moja waga to 108 kg.
  10. Proszę o poradę i opinię. Obecnie jest w promocji, natomiast pewien sklep rowerowy oferuje mi go za 4099. Szukam czegoś taniego w budżecie około 4 tys. https://kross.eu/pl/ebike/cross/evado-hybrid-1-0-522-czarny-szary-matowy?gad_source=1&gclid=Cj0KCQjw8--2BhCHARIsAF_w1gxRARc-IctBamZXZUBlAMVcVGGCTSJpeB_vpHKI8UleYSzt1XuvnUoaAli5EALw_wcB
  11. Tobo - a do mojego pytania możesz się odnieść?
  12. Ja pompuje 4 bary
  13. Nie mam pojęcia co to za hamulce. Wiem tylko, że Kross zakłada je do Hexagona za 10 tys. Bateria może jakaś niemiecka, bo wiedzę, że ma coś wspólnego z Fischerem. Niech się wypowiedzą specjaliści. Eeee...nie są takie wąskie. Crosowe w sam raz do moich potrzeb. Obecnie mam MTB i już nie chcę. Inne opory toczenia, a głównie jeżdżę po mieście i szosach. Jest jeszcze w podobnej cenie Hexagon Boost 1.0, ale odpada właśnie ze względu na opony. Co do amortyzatora - mam SR SUNTOUR w Meridzie od 10 lat i do teraz i jeździ bez awarii.
  14. A co sądzisz o czymś takim? Abstrahując od silnika w piaście i faktu iż to budżetowy model, skupmy się jednak na cenie. W pewnym sklepie zaproponowano mi 4100 zł. Myślę, że w budżecie około 4 tys. to chyba dobra oferta. Tym bardziej, że zależmy mi na gwarancji oraz serwisie, który mam praktycznie pod domem. Plus rodzimy rower więc nie będzie problemu z ewentualną refundacją. Nadmienię, że wykonałem jazdę próbą i do moich małych potrzeb, moc w zupełności zadowalająca. https://kross.eu/pl/ebike/cross/evado-hybrid-1-0-522-czarny-szary-matowy?srsltid=AfmBOopS1fkQU-WZZPmZUNx3CwduvcoBaSTNGIrDfjW5Ib4hrJpTNoah
  15. Coś może być na rzeczy. Jeździłem Rometem wave 3.0 z Bafangiem m300 i odczucia były takie, że słabiej wspomagał niż Bafang FM G310 w przednim kole w Legrandzie od Krossa.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...