Skocz do zawartości

Krzysztof3000

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika Krzysztof3000

Świeżak

Świeżak (1/13)

  • Od miesiąca
  • Od tygodnia
  • Dedicated Rzadka
  • Pierwszy post
  • Conversation Starter

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. *ogólnie jeszcze takie pytanie do was,czy przy takich sterach w tym rowerze mogę zawieść taki rower do serwisu i będą w stanie mi włożyć jakiś widelec tak aby się zakręcał jak Ahead na mostek?problemem pewnie będą łożyska które musiały być na zewnątrz nie tak jak są stery zintegrowane w główce ramy.
  2. *Vojcio,używam prywatnie unibike fusion jeszcze na 26", sąsiad dał mi taki rower jakiś Giant,bo miał wyrzucać a że miał nie równo kierownicę i ja naprostowałem trzymając za koło to się zacząłem zastanawiać jak funkcjonują takie stery i czy to bezpieczne porównując do Ahead w unibike. *Marvello-dziekuje również za wyczerpująca odpowiedź, trochę mnie to uspokoiło.
  3. Dziękuję za bardzo kompletną odpowiedź,teraz to mnie to dopiero przeraziło po obejrzeniu tego filmu, przecież na końcu serwisant wkłada po prostu kierownice z tym klinem na dole na czym to się do licha trzyma ten klin to tylko trzyma w główce ramy? Cud że ktoś mądry wymyślił stery Ahead,tych to już powinien być całkowity zakaz stosowania. Czyli przykładowo taka kierownica też jest nabita z klinem w widelec w główce ramy tak jak na tym filmie?tutaj jest tylko śruba do regulacji mostka który jest niezdejmiwalny nie ma żadnej innej śruby do odkręcenia,jak się wyjmuje kierownicę z główki ramy?
  4. Dzięki za film to stery klasyczne,takie rozwiązanie nie wydaję się bezpieczne,gość lekko puknął i już luz i wyciąga, przecież to mogło by się poluzować podczas jazdy czy hamowania przednim hamulcem mógłby powstać skręt kierownicy,powinien być zakaz stosowania takich sterów a jedynie Ahead. Zauważ też że w tym rowerze łożyska są schowane w główkę ramy więc zintegrowane przynajmniej na dole u góry raczej też więc jak to masz niby dokręcać nakrętkami jak w sterach klasycznych? poproszę jakiś film czy instrukcję z identycznymi sterami jak te na moim zdjęciu.
  5. Dziękuję za odpowiedź,aczkolwiek nigdzie nie znalazłem instrukcji jak serwisować takie stery jeśli złapią luzy jak je zniwelować czy rozkręcić takie stery,stery klasyczne mają przecież nakrętki na zewnątrz i można w razie problemu zniwelować luzy czy szybko je rozkręcić tutaj ich nie ma,podoba mi się ten rower ale w jakim celu ładować takie dziadowskie stery zamiast a head?przez te stery będę musiał zrezygnować z zakupu tego roweru ponieważ nie chcę mieć z nimi później problemu złapią nawet luzy i będę miał problem. Jeśli możesz prześlij link do jakiegoś filmu z serwisem identycznych sterów. Na jakiej zasadzie to tak wogole działa?mam inny rower i stery ahead,ja rozumiem jest rura amortyzatora zakładam na nią mostek skręcam i tyle a tutaj wystaje jakaś wysoka cienka rurka i dopiero jest zakręcony mostek jak to jest połączone w główce ramy z rura amortyzatora?
  6. Na jakiej zasadzie działają te stery rowery?nigdy takich nie widziałem jak to się serwisuje rozbiera,jeśli złapią luzy jak ich regulować? proszę w miarę możliwości o odpowiedź, dziękuję.
  7. Witam,widział ktoś kiedyś takie stery rowerowe jak w tym rowerze z ogłoszenia?https://m.olx.pl/d/oferta/duzy-solidny-rower-trekkingowy-mbike-trk-massive-comfort-28-CID767-ID116jU2.html Jaka jest zasada działania tych sterów,jak to się rozbiera serwisuje czy tam niweluje ewentualne luzy?te stery są bezpieczne nie będzie z nimi problemów?nigdy takich sterów nie widziałem.Prosze w miarę możliwości o odpowiedź, dziękuję.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...