Skocz do zawartości

Krzysiekamator

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    17
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia użytkownika Krzysiekamator

Uczeń

Uczeń (2/13)

  • Dedicated Rzadka
  • Collaborator
  • Od miesiąca
  • Od tygodnia
  • Pierwszy post

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. To zamówiłem jeszcze tylko amorek i przeróbki 😀
  2. To ja zrobię tak, dam ten mostek regulowany, najwyżej z czasem zmienię i do tego dwie podkładki pod spód w razie zmiany ramy w przyszłości bo tutaj w krossie główka ma gdzieś 14cm. Myślę, że to będzie dobre rozwiązanie? Teraz wysokość mostka od główki ma 10cm to i tak kierownica się obniży a to najwyżej skoryguję tym mostkiem i tyle.
  3. Szczerzę mówiąc to bardziej podoba mi się mostek prosty lub ten 6° tylko teraz problem jest taki nie wiem czy będzie mi wygodnie jeździć a na tym regulowany trochę można coś skorygować. Chyba że to jest tak zrobione że będzie wygodnie 😀
  4. @Sobek82 mam tak jak wysłałeś na pierwszym zdjęciu. Skłaniam się do kupna amortyzator co podaliście wyżej: https://www.centrumrowerowe.pl/amortyzator-rowerowy-rock-shox-paragon-gold-rl-pd13819/ . Więc jeżeli możesz to napisz mi co powinienem dokupić żeby poprawić ten wygląd i funkcjonalność jeżeli chodzi o tą kierownicę i wszystko do siebie pasowało.
  5. Ładnie rowerek się prezentuje 🙂. Ja dopiero pierwszy raz będę rozbierał przód. Ale to piszesz o przeróbkach jak bym chciał wstawić ten sztywny widelec?
  6. Tylko wybierając między sztywnym a amortyzatorem nie patrząc na cenę to chyba wygodę większą daje amortyzator? Czy się mylę? Jeżeli sztywny to jaki?
  7. Fajny. Dziękuję za szybką odpowiedź. Ktoś coś jeszcze podpowie czy nie maco dalej wymyślać i szukać dziury w całym?
  8. Witam! Jak w temacie posiadam rower Kross trans Trans 6.0 M 28 M i staram się go trochę ulepszyć dla swojej wygody i lepszej funkcjonalności. Jeżdżę nim cały rok do pracy dziennie tak 20km i dodatkowo czasami jakieś wycieczki weekendowe. Teren to w 80% asfalt chociaż nie zawsze równy i trochę dziurawy reszta to ubity szuter. Takie na tą chwilę mam podzespoły i teraz chciałem zająć się amortyzatorem i może kierownicą jakby miało poprawić to komfort jazdy: MATERIAŁ RAMY: ALUMINIUM PERFORMANCE WIDELEC: SR SUNTOUR NEX HLO SKOK WIDELCA: 63mm PRZERZUTKA PRZÓD: Shimano Acera FD-T3000 PRZERZUTKA TYŁ: SHIMANO ALIVIO M3100 MANETKA: SHIMANO Alivio SL-M3100 czarny / Liczba rzędów: 3 MANETKA: SHIMANO Alivio SL-M3100 czarny / Liczba rzędów: 9 KORBA:SHIMANO Acera FC-T3010 czarny / Typ mufyramy: kwadrat / Długość: 170 mm /Stopniowanie: 48-36-26 KORONKI: 48T-36T-26T/170MM KASETA / WOLNOBIEG: SHIMANO ZAKRES KASETY/WOLNOBIEGU: 11-34T ILOŚĆ PRZEŁOŻEŃ: 27 SUPORT: FP-B902 ŁAŃCUCH: 9S (SHIMANO Deore CN-HG53) PIASTA PRZÓD: SHIMANO NEXUS C3000 PIASTA TYŁ: SHIMANO ACERA M3050 OBRĘCZE: KROSS OPONY: SCHWALBE SILENTO 42-622 HAMULEC PRZÓD: SHIMANO Deore BL-MT401 / BR-MT410 czarny HAMULEC TYŁ: SHIMANO Deore BL-MT401 / BR-MT410 czarny TARCZE HAMULCOWE: SHIMANO SM-RT54 srebrny / Rozmiar: 160 mm KIEROWNICA: c WSPORNIK KIEROWNICY: ALUMINIUM 110MM/25,4 SIODŁO: SELLE ROYAL WSPORNIK SIODŁA: ALUMINIUM 27,2x350 STERY: FP-H805A; 1 1/8" CHWYTY: KROSS GRIPPEN Moja prośba do was ludzi doświadczonych o jakiś dobry amortyzator który będzie się nadawał do tego roweru i takiej jazdy. Ważę 85kg i jeżdżę z małym obciążeniem jeżeli już. Pozdrawiam!
  9. Witam! Chciałem podzielić się zmianami jakich dokonałem w rowerze. Jedna z manetek przestała działać całkowicie więc doszło do zmiany tarcz i hamulców oraz manetek do przerzutek pancerzy i linek. Wszystko działa bardzo dobrze a w porównaniu do tego radiusa to jest przepaść. Podam spis części może komuś się przyda: Manetka SHIMANO Alivio SL-M3100 czarny / Liczba rzędów: 3 / Montaż: lewa / Wersja opakowania: BOX Manetka SHIMANO Alivio SL-M3100 czarny / Liczba rzędów: 9 / Montaż: prawa / Wersja opakowania: BOX Tarcza hamulcowa SHIMANO SM-RT54 srebrny / Rozmiar: 160 mm / Wersja opakowania: opakowanie produkcyjne / Nakrętka tarczy: zewnętrzna x2 Hamulec tarczowy SHIMANO Deore BL-MT401 / BR-MT410 czarny / Montaż: przód / Wersja opakowania: opakowanie produkcyjne / Długość linki/przewodu : 900 mm / Mocowanie przewodu: standard Hamulec tarczowy SHIMANO Deore BL-MT401 / BR-MT410 czarny / Montaż: tył / Wersja opakowania: opakowanie produkcyjne / Długość linki/przewodu : 1700 mm / Mocowanie przewodu: standard Zestaw linek i pancerzy przerzutkowych SHIMANO czarny P.S. Wszystko sam wymieniłem przy pomocy filmików z internetu. Jest trochę zabawy przy wymianie pancerzy bo jest wewnętrzne prowadzenie w ramie ale pomaga taśma klejąca łączyłem stary pancerz z nowym i wtedy przeciągałem. Pozdrawiam!
  10. Witam! Chciałem podzielić się zmianami jakich dokonałem w rowerze. Jedna z manetek przestała działać całkowicie więc doszło do zmiany tarcz i hamulców oraz manetek do przerzutek pancerzy i linek. Wszystko działa bardzo dobrze a w porównaniu do tego radiusa to jest przepaść. Podam spis części może komuś się przyda: Manetka SHIMANO Alivio SL-M3100 czarny / Liczba rzędów: 3 / Montaż: lewa / Wersja opakowania: BOX Manetka SHIMANO Alivio SL-M3100 czarny / Liczba rzędów: 9 / Montaż: prawa / Wersja opakowania: BOX Tarcza hamulcowa SHIMANO SM-RT54 srebrny / Rozmiar: 160 mm / Wersja opakowania: opakowanie produkcyjne / Nakrętka tarczy: zewnętrzna x2 Hamulec tarczowy SHIMANO Deore BL-MT401 / BR-MT410 czarny / Montaż: przód / Wersja opakowania: opakowanie produkcyjne / Długość linki/przewodu : 900 mm / Mocowanie przewodu: standard Hamulec tarczowy SHIMANO Deore BL-MT401 / BR-MT410 czarny / Montaż: tył / Wersja opakowania: opakowanie produkcyjne / Długość linki/przewodu : 1700 mm / Mocowanie przewodu: standard Zestaw linek i pancerzy przerzutkowych SHIMANO czarny P.S. Wszystko sam wymieniłem przy pomocy filmików z internetu. Jest trochę zabawy przy wymianie pancerzy bo jest wewnętrzne prowadzenie w ramie ale pomaga taśma klejąca łączyłem stary pancerz z nowym i wtedy przeciągałem. Pozdrawiam!
  11. Postaram się to sprawdzić.
  12. Rower został kupiony tego roku w lutym. Kupiłem go już złożonego gotowego do jazdy z internetu.
  13. W moim mieście są dwa serwisy rowerowe rower jest na gwarancji zrobiłem nim dopiero 4 000 km. W serwisach mówią mi że to wina manetek i dlatego nie można wyregulować dokładnie biegów żeby działały płynnie. Albo chcą mnie naciągnąć albo to wina manetek. Od początku tego roweru jest problem z biegami i nikt nie potrafi tego naprawić. Sam próbowałem ale to mój pierwszy rower więc nie mam w tym doświadczenia. Te serwisy mówią żeby zmienić te klamkomanetki bo to są podróby i to jest tego winą. W moim mieście to koniec możliwość żeby ktoś mi z tym pomógł.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...