Koledzy, koleżanki,
nie chcę zakładać nowego wątku, temat w sumie ten sam, więc:
Moja małżonka ma Eskera 2.0 korba PROWHEEL RPL-FD16S-F-TT - wiadomo: 40T asymetryczna.
Nie wierzyłem w to, ale dziewczyna "rozkręciła się" i obecnie konfiguracja 40T x 11-42T to dla niej za mało... Te "dwa zęby więcej" zrobiłyby POTĘŻNĄ różnicę. Więcej nie mogę: raz, że rama nie polubi się z 46T a i wątpliwe czy z 44T, dwa: mamy kilka "chamskich" górek do pokonania na naszej codziennej drodze i głupio by było nie móc im stawić czoła.
Moje pytania do Was:
1. korba PROWHEEL RPL-FD16S-F-TT jest NITOWANA czy SKRĘCANA? Jeżeli NITOWANA - jak sobie z tym poradzić?
2. jaki blat dopasować: 42T BCD 110 asymetryczny na 4 śruby to jest to, czego powinienem szukać, czy coś namieszałem z parametrami?