Skocz do zawartości

snakx

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika snakx

Świeżak

Świeżak (1/13)

  • Od miesiąca
  • Dedicated Rzadka
  • Collaborator
  • Od tygodnia
  • Pierwszy post

Ostatnio zdobyte

1

Reputacja

  1. @krosser96 Z ceną tego roweru na aukcji jest akurat taki myk, że jak go znalazłem, to kosztował 2150zł, i jakimś dziwnym trafem, zanim do nich napisałem, kosztował już 2600zł. Odniosłem się do tego, pisząc że byłem zainteresowany rowerem, ale cena wzrosła o 350zł itd, no i wyobraź sobie, że odpowiedzieli mi, iż podwyżka nastąpiła z uwagi na sezonowy wzrost cen, ale jako że chcą zachować dobre relacje ze mną jako klientem, są gotowi sprzedać mi rower po cenie, w której wcześniej go znalazłem, no i faktycznie 2150zł wyszło. Co do wysyłki, to z tego sklepu od 2000zł jest darmowa, zobacz sobie w szczegółach wysyłki. No i mega szybka dostawa, biorąc pod uwagę, że z zagranicy- wysłali w poniedziałek, a dostałem w środę.
  2. Gdyby ktoś kiedyś jeszcze odwiedzał temat, to zostawiam info: Kupiłem sobie tego Gianta Roam 3, i po kilku przejażdżkach stwierdzam, że do moich celów w zupełności wystarczy. Giant Roam 3 | Giant Bicycles Polska (giant-bicycles.com)
  3. @chudzinki Wymieniłem trochę wiadomości ze sprzedającym. Wysłał mi specyfikację, którą wstawiam na zdjęciu, dodatkowo poinformował mnie, że czas dostawy roweru do Polski to zazwyczaj 4-6 dni roboczych. Ich sklep znajduje się w Wilnie, i tylko 5 ocen na allegro nie dziwi, ponieważ nieczęsto wysyłają towar do Polski. Na Google mają średnią 4,5 z 71 ocen. Tutaj w razie czego podrzucam link do tego roweru w ich sklepie internetowym: GIANT ROAM 3 DISC (kod:2202106288) ➤ Kup według ceny 699.00€ - Biketek Sprawdzałem tabele rozmiarów Gianta dla modelu Roam, porobiłem wymiary, poczytałem dla porównania co ludzie pisali tu i na reddicie, no i wyszło mi, że rozmiar XL przy wzroście 192cm i wewnętrznej długości nogi 89cm będzie dla mnie dobry. Zadam jeszcze kilka orientacyjnych pytań sprzedającemu i chyba bym kupił, jak uważasz? Nigdzie nie widziałem tego modelu taniej, zwłaszcza w moim rozmiarze, a mówiąc szczerze już mi się trochę kręci w głowie od tego intensywnego szukania...
  4. Faktycznie, teraz zwróciłem uwagę, że dość problematyczna może być wymiana sztycy z uwagi na ten kształt, natomiast nie przypuszczam, żeby był to element, który miałbym potrzebę wymieniać, trudno powiedzieć. Napisałem wiadomość do tego kolesia z Litwy, żeby podał mi szczegóły na temat roweru, dostawy, sklepu itp. ciekaw jestem co odpisze, bo cenowo ten Roam 3 wygląda dobrze w porównaniu do innych sklepów. Sprawdzałem też wczoraj kilka niemieckich stronek z rowerami. Na niektórych już zrezygnowali z dostawą do Polski, a na innych promocje nie były szczególnie przekonywujące. No i przypominam, że wolałbym zamówić rower z allegro, bo jak pisałem wyżej, mam tam możliwość wzięcia produktu na raty 0%, a tak byłoby mi teraz wygodniej. Czekam, obserwuję, może coś fajnego jeszcze wpadnie. Roam 4 z linku powyżej już odpada. Wczoraj był za 2150, a dziś już 3 stówki drożej.
  5. A co sądzicie o tych Giantach? Warte uwagi w tej cenie? Widzę, że na innych stronach są droższe. Roam 4 ma darmową wysyłkę z Polski, a Roam 3 z Litwy za 200zł. Rower crossowy Giant ROAM 4 DISC XL/22 cale czarny - 2102106115 - 13819982796 - Allegro.pl GIANT ROAM 3 DISC - 2202106288 - 15485499017 - Allegro.pl
  6. Dostawa z zagranicy też wydaje się być ciekawym rozwiązaniem. Mógłbyś polecić kilka fajnych stron? Poświęcę trochę czasu na sprawdzenie co za granicą do tych 2200zł mają ciekawego.
  7. Nie patrzałem na zakup z tej perspektywy, by brać uwagę potencjalną wymianę przerzutek i manetek kiedy te Tourneye teoretycznie zaczną odmawiać posłuszeństwa po dwóch sezonach - niemniej jednak, brzmi to bardzo sensownie. Czyli jeśli dobrze Cię rozumiem, to warto kupić rower, w którym powiedzmy rama, widełki i koła będą cieszyć się nieco lepszą renomą, niż w innych modelach, natomiast można przyoszczędzić na takich częściach jak przerzutki czy łańcuch, które częściej się zużywają więc istnieje prawdopodobieństwo, że po jakimś czasie trzeba będzie je wymienić na lepsze, które w detalu i tak nie są szczególnie drogie? Załóżmy, że kupię rower jakiejś bardziej renomowanej marki, a więc ramę i koła będę miał, powiedzmy, na lepszym poziomie niż w takiej Indianie. Po tych kilku sezonach uznam, że przerzutki Tourney, które miał zamontowane nie działają już tak jak powinny, a więc mógłbym wymienić cały komplet na Deore - ma to sens? Do tego, żeby Deore pasowały, domyślam się, że musiałbym wymienić jeszcze kasetę na co najmniej 10-rzędową, korbę, łańcuch. To już robi się coraz więcej rzeczy i idzie po kieszeni. Wątpię, żebym do kwoty 2200zł znalazł rower, który posiada chociażby 10-rzędową kasetę, która umożliwi późniejszy upgrade. To już sam nie wiem jak to ugryźć Może po prostu zwiększyć budżet do, powiedzmy, 3000zł, żeby już znaleźć rower, który posiada cały szkielet od renomowanego producenta, jak i przyzwoity osprzęt? Tyle, że to już wtedy musiałbym szukać wyłącznie na allegro, bo tam mogę wziąć na kilka rat 0%. A co do tego Marina z Allegro, to pisałem do nich i rzeczywiście specyfikacja się nie zgadzała. Wysłali mi linka do prawidłowej: Marin Bikes | 2024 San Rafael DS1 a potem rower zniknął z aukcji
  8. No właśnie też przed chwilą znalazłem te manetki, które podesłałeś, ale po prostu wcześniej szukałem tylko na naszym rynku i dlatego nic nie mogłem znaleźć Co do opisu, to faktycznie, nie jest zgodny z modelem 2023 ze strony producenta - później sprawdzę inne modele, może się komuś coś pomyliło. Czyli według Ciebie ten Marin San Rafael DS1 jest lepszy od Indiany? Mimo, że niektóre jej elementy wyposażenia są lepsze? Dlaczego?
  9. Z tego co widzę ta przerzutka Deore RD-M592 jest 9-rzędowa, a nie mogę znaleźć 9-rzędowych manetek Deore. Mam nadzieję, że to się nie będzie jakoś gryzło przy pracy? Mariny, które poleciłeś średnio mi pasują między innymi z uwagi na brak amortyzowanych widełek - i zdaję sobie sprawę, że te tanie nie amortyzują pewnie zbyt dobrze, ale zawsze jakoś, a zaznaczam że wyłącznie po asfalcie jeździł nie będę. Skoro już tak polecasz tę markę, to spytam jeszcze co sądzisz o tym Marinie: Rower Męski Crossowy Marin San Rafael DS1 28 " XL Czarny - A-2461C-F1-20 - 14639145357 - Allegro.pl Niestety napęd 2x8, a nie 3x9 jak w Indianie. Do tego przerzutki Acera i Tourney. Spora różnica w działaniu jest między takim zestawem przerzutek, a tym Deore - Altus z Indiany 5.0?
  10. Przeglądam tak te oferty z rowerami, zwiększyłem budżet do 2200zł, ale rozczarowuje fakt, że większość z rowerów w tej cenie, które mi się podobają ma przerzutki Shimano Tourney, ewentualnie klasę wyższe z tyłu - a z tego co mi wiadomo, nie cieszą się one zbyt dobrą opinią. Wleciała promocja na Indianę X-Cross 5.0 w moim rozmiarze, która z tego co patrzę jest wyposażona w Deore i Alivio, hydrauliczne hamulce od Shimano, a nie chińskie, i dodatkowo kasetę a nie wolnobieg, jak to niektóre modele w tej cenie. INDIANA X-Cross 5.0 M23 męski Czarny Rower crossowy - niskie ceny i opinie w Media Expert Co myślicie? Warto atakować, czy poczekać aż coś innego wskoczy na promkę? Bo ciężka trochę w sumie. Ale nie wiem czy te 2kg różnicy pomiędzy poszczególnymi rowerami będą miały jakiś większy wpływ na komfort jazdy? Zwłaszcza, że mówimy tu o jeździe typowo rekreacyjnej.
  11. Pablo59- dzięki, rozważę tego Marina. chudzinki- Jeśli chodzi o ścieżki leśne, to raczej głównie szutrowe. Na jakieś szczególne wyboje za często nie będę się wybierał. A porównując do innych, to rower faktycznie ciężki. Już nie jestem na niego nakręcony właśnie z uwagi na te hamulce, które tak jak mówisz, prawdopodobnie nagle nie zawiodą, natomiast mógłbym mieć trudność z odpowietrzaniem itp. chociażby z uwagi na brak jakichkolwiek informacji o nich w necie. No i po drugie razi mnie jednak że nie pochodzą od żadnej renomowanej marki. Myślałem nad jakimś Krossem, albo jakimś Trekiem czy Ghostem z dobrej promocji. Będę cierpliwy, i postaram się nie podejmować impulsywnych wyborów- może coś przecenią.
  12. Dzień dobry wieczór, planuję zakup roweru crossowego do kwoty 2000zł. Mam 192cm wzrostu i ważę 84kg, a więc potrzebuję rower z ramą 23 cale. Przeznaczenie roweru to głównie szlaki miejskie, i leśne ścieżki. Chciałbym, żeby rower miał hamulce tarczowe, i w gruncie rzeczy nie wiem czy lepsze byłyby mechaniczne, czy hydrauliczne - wiem tyle, że te drugie na pewno trudniej naprawić, za to lepiej hamują. Fajnie by było, gdyby jak najmniej podzespołów w rowerze było no-name, natomiast zdaję sobie sprawę, że przy takiej kwocie producenci nieco oszczędzają. W oko wpadła mi taka propozycja w fajnej cenie: Rower crossowy INDIANA X-Cross 4.0 28 " męski - RME21ME40258 - 12664157216 - Allegro.pl Nie wiem jednak, czy można zaufać tym hamulcom hydraulicznym marki Saiguan. Mówiąc szczerze, trochę się obawiam, bo hamulce to jednak bardzo istotny element, jeśli chodzi o bezpieczeństwo, i jeśli mieliby oszczędzać, to raczej na innym podzespole. Sprawdzałem wydania tej Indiany X-Cross 4.0 z innych lat, i widziałem że tam już są hamulce Shimano. Proszę więc o Wasze zdanie w tej kwestii- czy bezpiecznie jest kupić ów rower, czy może polecicie mi coś innego? Widziałem, że Riverside 500 z Decathlonu jest często polecany i za 1600zł.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...