Skocz do zawartości

przemek_bl

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    21
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia użytkownika przemek_bl

Uczeń

Uczeń (2/13)

  • Collaborator
  • Od miesiąca
  • Od tygodnia
  • Dedicated Rzadka
  • Pierwszy post

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. Zrobiłem właśnie testowo 40km i jestem zachwycony. Nie przupuszczalem, że górny chwyt może być tak wygodny. Chyba jednak fabryczne ustawienie klsmkomanetek było do dupy 🙂
  2. Odkręciłem nieco kierownice w dół i podniosłem manetki wyżej, mierzony reach mojej kierownicy zmienił się z 90mm na niecałe 80, teraz już całkiem zgłupiałem w kwestii jaką kierownicę kupic 😋
  3. @ernorator Ty chyba masz nie tyle same klamki, co kierownicę nieco odkręconą ku gorze. Grunt, że się sprawdza.
  4. @chrismel tylko w moim wypadku to chyba nie efekt braku gibkości, wszak na dolnych chwytach nic mnie nie boli. Nie wiem, może łapię te klamki zbyt wysoko i prawidłowo powinno się mieć rękę lekko coniętą. Wydaje mi się, że gdybym manetki zadarł do góry to byłoby ok, ale to ustawienie nieprawidłowe
  5. @ernorator rysunek jest ze strony producenta roweru, więc ciężko powiedzieć odkąd Wezmę chyba kierownicę wymiarowo taką jaką mam, zawsze lepiej mieć nieco dalej niż za blisko, z czasem się pewnie rozciągnę. Mięśni raczej nie mam słabych, chodzę na siłownię od 20 lat, nie jeżdżę także na prostych rękach. Wydaje mi się, że gdyby podnieść lekko manetki to byłoby lepiej, ale z tego co czytam to mam je ustawione wzorcowo, czyli równolegle do podłoża.
  6. Jestem po zakupie mojej pierwszej szosy, do wymiany mam owijkę, więc pomyślałem, że za jednym zamachem wymienię sobie kierę na węższą - aktualna jest dość szeroka (góra 44, dół 46), po pomiarach wychodzi mi, że powinienem mieć 40-42 na hoodach. Zastanawiam się czy kupić kierownicę z takim samych wysięgiem, czy lekko mniejszym - aktualnie pozycja na łapach jest dla mnie najmniej wygodna, gdyż w najdalszym prawidłowym chwycie bolą mnie nieco nadgarstki, zwykle łapię trochę wrześniej- tak, że ledwo dosięgam do hamulca i wtedy jest ok. Mam 189cm wzrostu, przekrok 90cm, w rowerze mostek 110mm, a reach kierownicy koło 90mm. Wymiary ramy roweru wyglądają tak: Rozważam reach 77mm, albo 89mm jak mam. Myślicie że zmniejszenie reachu to dobry pomysł, czy lepiej pobawić się ustawieniem klamkomenetek? Przy wyborze rozmiaru ramy byłem tak pomiędzy 58/60, więc wziąłem mniejszy- nie chciałbym teraz za bardzo skrócić pozycji Są jakieś kalkulatory liczące optymalny reach całościowy? - rama+mostek+kierownica W przyszłości chciałbym nieco obniżyć kierownicę, na dropach jest mi na tyle wygodnie, że mógłbym jechać niżej.
  7. Jeszcze pytanko do specjalisty od kół @nossy: Znalazłem w specyfikacji, że koła jakie tu mam to Fulcrum racing 66 DB (https://katalog.bikeworld.pl/2019/web/produkt/rowery_szosowe/endurance/cube/62100/attain_gtc_sl_disc), gdzie indziej z kolei znalazłem, że ważą 1680g. Czy w takim wypadku również jest sens zmiany na jakieś w okolicach 1500zł ? Niektóre z tych, które podesłałeś są cięższe...
  8. @Gang wiem, patrzę, ale w tym wypadku akurat centrumrowerowe ma taniej 🙂 Kupiłem jednak używanego CUBA Attain gtc sl disc z 2019r. za 5,5tys. Wygląda jak nowy, praktycznie 0 śladów zużycia, musiał mało jeździć. Także będzie na lepsze koła w przyszłości może. Dzięki wszystkim za rady.
  9. Czyli jak koła są dt swiss lub fulcrum to z góry oznacza, że są lepsze niż brandowane marką firmy produkującej rower? Próżno na internecie szukać jakichkolwiek danych na temat wagi takich kół...
  10. Trochę nie chce mi się wierzyć, że w rowerze za 8tys są na tyle złe koła, że zmiana ich na takie za 1300 dawałaby odczuwalną różnicę, ale skoro tak twierdzisz...
  11. @nossy nie lepiej tę? https://www.centrumrowerowe.pl/rower-szosowy-sensa-giulia-gf-comp-pd41756/ Mógłbyś dać przykład dobrych kół do 1500zł?
  12. Właśnie z tymi kołami to jest dla mnie zawsze zagadka, niby są bardzo ważne a ich chociażby wagi nijak nigdzie nie można podejrzeć. W wadze całego roweru jest różnica 200g, czyli chyba niewiele. Kół raczej nie zamierzam zmieniać, może w tej cenie lepiej kupić coś tańszego ALu, a za resztę zmienić koła?
  13. szybkie pytanie, co byście wybrali i czy warto dopłacać ten tysiąc w stosunku do pierwszej sensy? Z wyglądu najbardziej odpowiada mi superior x-road. Mam 189cm, noga 90cm, najlepszy będzie rozmiar 57(superior)/57,5(sensa), czy większy? https://www.centrumrowerowe.pl/rower-szosowy-sensa-giulia-gf-comp-pd41756/ https://www.centrumrowerowe.pl/rower-szosowy-sensa-giulia-gf-pro-pd41757/ https://www.centrumrowerowe.pl/rower-szosowy-superior-x-road-team-elite-se-pd36745/
  14. "Co kto lubi, do "szosy" temu daleko" Porównując stosunek stack i reach wychodzi tu pozycja bardziej sportowa niż na sensie, ale chyba rzeczywiście sobie odpuszczę. Nie po to zmieniam rower, żeby nie mieć zmian 🙂
  15. O, albo coś takiego? Baranka brak, ale poza tym sztos. Rama tylko może być nieco za duża, co sądzicie? https://m.olx.pl/d/oferta/rower-szosowy-gravel-giant-fastroad-advanced-1-xl-carbon-CID767-IDXRagR.html?reason=observed_ad
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
Forumrowerowe.org korzysta z plików cookies
Prosimy o zapoznanie się z naszą polityka prywatności, w której informujemy o naszych zaufanych partnerach oraz o tym, czym są pliki cookies, pamięć podręczna przeglądarki, w jakich celach i jak je wykorzystujemy, a także jak nimi zarządzać i czyścić. Klikając 'Zaakceptuj' - wyrażasz zgodzę na korzystanie z pamięci podręcznej przeglądarki - plików cookies i podobnych technologii m.in. w celach marketingowych, umożliwiając jednocześnie wyświetlanie na Twoim urządzeniu reklam dostosowanych do Twoich potrzeb oraz zainteresowań. Zapoznaj się z pełną treścią zgody klikając w link Ustawienia.