Skocz do zawartości

Venom555

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    36
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Skąd
    Śląsk

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika Venom555

Odkrywca

Odkrywca (3/13)

  • Reaktywny
  • Dedicated Rzadka
  • Od miesiąca
  • Collaborator
  • Od tygodnia

Ostatnio zdobyte

2

Reputacja

  1. Hej. Kupiłem taki zwał jak zwał gadżet, który akurat dla mnie jest dobry do transportu. Wyciągam baterie gdy transportuje go na bagażniku. Jak widać montuje się to zamiast baterii - zaślepka. Dobra rzecz gdy pada deszcz i brud zawija się za samochodem. W znacznym stopniu izoluje to wnętrze po baterii. Folia strecz jest trochę upierdliwa.
  2. Odnośnie hamulców - zmieniłem na zielone Galfery. Przód i tył. Niestety jako amator odczułem niesamowitą poprawę. To był dobry wybór. Co do aktualizacji - nie wiem. Rower praktycznie odstawiony. Dla mnie za zimno, za krótkie dni a co za tym idzie brak czasu. Konserwacja i byle do wiosny.
  3. Zacisk był gorący jak diabli. To prawie normalne. Ale piszczenie nie mija. Teraz to wstyd hamować bo kupę hałasu generuje. Tarcze są spoko. Producent tłumaczył, że będa delikatne luzy na nich i faktycznie są. To akurat mi nie przeszkadza. Klocki zapewne są przypalone. Shimano ma ciekawe rozwiązanie z radiatorami. Szkoda, że inni tego nie robią.
  4. Hej. Oryginalnie były tarcze Sramowskie - Centerline. Wymieniłem je na Magury MDR-P. Hamulce to Sram Code RS. Klocki...nie wiem jakie. Same hamulce, przynajmniej w moim mniemaniu są dobre-wystarczające. Przeglądając sieć znalazłem Galfery - fioletowe. Np do tyłu. Przód zielone...? Nie jestem zawodowcem. Zależy mi tylko na tym aby następnym razem nie doszło do sytuacji , kiedy po ostygnięciu zaczną piszczeć.
  5. Witam. Zjeżdżałem z góry - 1100 mnpm. I prawdopodobnie klocki hamulcowe się przegrzały, ponieważ teraz jak hamuje to z tyłu piszczy jak w starej Wołdze. Tarcze są OK. Czy możecie mi polecić bardzo dobre klocki, które zniosą więcej niż wsadzone przez Speca ? Tarcze mam Magury - wymieniłem z tych co były fabryczne i spisują si elegancko. Żadnych śladów przegrzania. Przy okazji - czy jest sens wymieniać zaciski ? Kiedyś pytałem i powiedzieli, że nie bo zaciski Magury są takie same jak te co mam założone oryginalnie.
  6. Zmieniłem klapkę. Nie czepiam się ale stara prócz wady niby zawiasu była bardziej hermetyczna i zapewne taki był zamysł. Ta na zawiasie jest w porządku ale zbiera się w niej bród i to dosyć sporo.
  7. Nie jestem jasnowidzem. Pytam. W swoim powymieniałem kilka rzeczy nie z powodu zużycia. Może np kaseta ma destrukcyjny wpływ na łańcuch ? Na swoim nastukałem już 1400 km. Mógłbyś napisać po jakim przebiegu ?
  8. Tak z czystej ciekawości...dlaczego zmieniacie kasete ? Oryginalna jest aż taka zła ?
  9. Kolejne ładowanie i ręce mi opadły...znowu tandetne wykonanie i pomysł...zamykana klapka od portu ładowania zaczyna się łamać...plastik już zbielał w połowie. Kilka otwarć i po zawodach. Co trzeba mieć w głowie jako konstruktor aby zrobić zawias z jednolitego plastiku, który potrafi się odchylić o 180 stopni...wiadomo, że się złamie. Napiszę wprost: poroniony pomysł. Jak odpadnie to po klapce i cały syf będzie osiadał we wnętrzu. Foto jak to wygląda.
  10. Hej. Pokazana na zdjęciu wartość, to moje przesunięcie ręczne tej gumki, po czyszczeniu roweru. Serdeczne dzięki za rzeczowe wytłumaczenie sprawy 🙂
  11. Niestety ale tak jest prawie w każdej dziedzinie...można to czasami uznać za fanaberie. Siedzę trochę w nurkowaniu i motorowodnictwie - wiem co macie na myśli. Tam się też czasami zastanawiam "po co" ale w sumie - jak mu to sprawi przyjemność i go na to stać - dlaczego nie ? Czy ludzie kupujący suvy wiedzą co robią kupując auto, które udaje coś czym w rzeczywistości nie jest i nie będzie się nigdy do tego nie nadawało byleby tylko było wielkie i niepraktyczne ? Nerka - o tym nie pomyślałem i nawet o tym nie wiedziałem 🙂
  12. Miałem tego pełną świadomość. Zanim go kupiłem studiowałem sieć przez kilka miesięcy. Jednak czy tyko w 10 ? Raczej polemizowałbym...ale ok. Niech tak zostanie. Skoki i ewolucje to nie wszystko.
  13. Do komfortowego przemieszczania się po leśnych duktach. Tak jak napisałem wcześniej w 90% jeżdżę nim po lesie. Jakbym wykonywał ewolucje i skoki zapewne kupiłbym S Worksa czy Experta. Trochę pojeździłem na dwóch innym markach - ten mi podszedł idealnie-tamte nie. Wygląd, kolor, komfort, wyświetlacz w ramie i osprzęt, który dla mnie jest idealny-prócz kół...niestety ale polecą na śmietnik tak samo jak gripy - zwykła guma. Zważ na to, że kupiłem rower dużo tańszy niż te, które wymieniłem. Ale dzięki za odpowiedź 🙂 .
  14. Panowie pytanie - czy ktoś z Was konkretnie do tego modelu ma jakieś ciekawe rozwiązanie jeśli chodzi o sakwę, torbę o pojemności litra lub coś koło tego ? Taką, która jest praktycznie zamontowana. Nijak nie potrafie dobrać nic sensownego. Ze względy na sztyce odpadł pomysł z podsiodłówką...do bidonu - nie bardzo, choć to chyba jedyne rozwiązanie, któego ale nie chce stosować. Na ramę też lipa - wyświetlacz. Plecak...? Troche bz sensu na pare gratów. Do czego jest konkretnie ta uszczelka - oring ? Nie jest to przypadek, że ona notorycznie po jeździe jest odsunięta przez prace amortyzatora...jakie jest jej zastosowanie skoro nigdzie nie jest osadzona ?
  15. Chyba nic mnie już nie zdziwi...woziłem na haku zwykłe rowery. Teraz wożę 2 elektryki i na dłuższą drogę wyciągam z nich baterie. Bliżej nie i widzę podczas załadunku i transportu jaka to jest masa na bagażniku...dlatego mnie ten dach na przyssawki po prostu rozwalił.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...