Skocz do zawartości

Luk35

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    16
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Skąd
    Koszalin

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika Luk35

Uczeń

Uczeń (2/13)

  • Collaborator
  • Reaktywny
  • Od miesiąca
  • Dedicated Rzadka
  • Od tygodnia

Ostatnio zdobyte

2

Reputacja

  1. Serwis ponownie rozpatrzył reklamację i wymienił golenie dolne... Jest zdecydowanie lepiej, ale do dobrze jeszcze brakuje. Wystarczy że rower parę minut postoi i pierwsze ugięcie jest z większym oporem. Smar w gąbeczkach może powodować taki efekt?
  2. Serwis odrzucił reklamację (Velo), wady nie stwierdzono... Ręce opadają.
  3. Tak na spuszczonym też się przycina. Jak podniosę za kierownicę to muszę mu pomóc żeby się rozciągnął so końca. Wg manualna w sprężynie powietrznej 10 ml powinno być.
  4. Cześć, amortyzator X-Fusion RC32 27.5" nie chce się ugiąć gdy jest rozciągnięty na maksa. - jakby blokada skoku była na 100%. Dopiero po dość porządnym pchnięciu (siła niezależna od ilości powietrza) idzie w dół, ale już miękko (adekwatnie do ilości powietrza). Jak się rozciągnie to znów się blokuje. Próba pomiaru SAG kończy się wynikiem 0 mm. Jak chciałem trochę upuścić powietrza to z zaworka razem z powietrzem wyleciał olej - około 1 ml. Pierwszy raz się z tym spotkałem. Tłumik oczywiście otwarty. Jak zamknę to amor prawidłowo zablokowany. Tłumienie powrotu działa ok. Jest coś co mogę sprawdzić/zweryfikować przed oddaniem na reklamację (nowy nie jeżdżony jeszcze)? Zbliża się długi weekend i nie chcę zostać bez roweru...
  5. Promocja zacna. Dziękuję. W ogóle dziwnie u nas te ceny wyglądają i duży rozrzut między sklepami - 6000 - 8000 zł za H10 2022/2023. Moim zdaniem jak się 2022/2023 wyprzeda to 2024 będzie standardowo poniżej €2000.
  6. Dziękuję za pomoc. Trochę przekroczyłem budżet i kupiłem Orbea Laufey H-LTD 2024 na promce w ibksport.eu Byłem praktycznie zdecydowany na Craggera, ale Radon bardzo obniżył mój poziom zaufania do marki poprzez dziwne kategorie swoich rowerów...
  7. Gratuluję zakupu! Do FLY 24 kupiłem accent Dust. Widzę że jest też w rozmiarze 27/28. Tylko trzeba skrócić bo we FLY jest suport obniżony - prosta robota.
  8. Rozważasz podróż do innych miast? Ja z FLY 24 się trochę wkopałem, bo kupiłem rower praktycznie na 1 - 1,5 sezonu, bo nie miałem gdzie 27,5 przymierzyć w promieniu 100 km) Jakbyśmy przymierzyli pewnie skończyłoby się na 27,5 i paru zł na pociąg. Z tym że mało ryzykowałem, bo młodsze dziecko zaraz go przejmie.
  9. @vatc na stronie, którą podałeś jest zdjęcie ramy 15". Na stronie producenta jest 13": https://www.amuletbikes.pl/pl/p/amulet-27-5-youngster-1-10-sh-alu-brushed-transparent_red-2023-amulet-pl btw ten Amulet też jest w wersji 29" z 11 rzędowym napędem 11-51T. Długość korb taka sama 165 mm, ilość zębów też 32T. Ma obniżony suport. Wg tabeli od 145 cm. W tym wieku wiadomo, że proporcje nogi/ręce/tułów są różne. Może warto się przymierzyć? Zwłaszcza jeśli jeździ głównie po płaskim. Sam się przymierzam do zakupu dla swojego 10 latka większego roweru, ale raczej pod koniec sezonu i na pewno te 29" rozważę. Tutaj jest geometria obu: https://skleprower.pl/rower-juniorski-amulet-youngster-29-shimano-deore-1x11-p-778.html Na Amuleta masz też 10 lat gwarancji na ramę po rejestracji.
  10. W 2022 weszły tarcze i przerzutka Alivio z tego co widzę.
  11. @michalr75 FLY 27.5 jest z tarczowymi hydraulicznymi hamulcami Alhonga. Nie wiem jak z ich jakością. @vatc Ja bym brał w kolejności jak wyżej ktoś napisał. Amulet, FLY, Woom, Wahoo. Między Amuletem, a FLY kwestia co się bardziej dziecku spodoba. A dalej jak oba nie będą dostępne.
  12. Żeby było łatwiej to zobacz jeszcze na Superior FLY 27.5 Z tych co podałeś Amulet. Osprzęt i koła 27.5. Małym dzieciom łatwiej z gripshif. 6-7 latek może mieć za krótki kciuk żeby wrzucać miększe przełożenia. Starsze spokojnie dają radę z cynglami.
  13. FLY 24 ujeżdża mój syn. Dobija do 140 cm i waży trochę ponad 30 kg. Jest na styk. Miał około 130 cm jak na niego wsiadał. Sąsiada dzieci jeżdżą na FLY 27,5 i są bardzo zadowoleni. Na amortyzator jest jeszcze czas zwłaszcza, że za dwa maks. trzy lata pewnie i tak będzie trzeba zmienić rower na większy, bo rama będzie za mała. Teraz więcej skorzysta z niższej wagi roweru niż amora głównie do ozdoby. Wcześniej mieliśmy WOOMa na 16" i był spoko. Mieliśmy dylemat z kolejnym WOOM czy Sup. Syn wybrał Supa.
  14. Znalazłem tutaj jeszcze złotą, jest i H10 i h-ltd, ale bardziej skłaniam się ku H-LTD. https://www.ibksport.eu/orbea-laufey-h-ltd-2023-golden-sand-matt/p?skuId=20509 Gwarancja Orbea niby międzynarodowa, wiadomo jak to w praktyce wygląda? Jak na tapetę wpadło H-LTD to i pojawił się na liście Cragger 8.0 z fajnym amorem z przodu. Trochę mnie Sram GX Eagle przeraża - dalej wymaga częstej regulacji bo się rozregulowuje od byle czego czy to poprawili? W Orbei za to można wymienić manetkę na XT stosunkowo niedużym kosztem i cieszyć się fajniejszą zmianą przełożeń.
  15. Sprawdziłem przekrok w obecnym rowerze - Radon ma niższy, więc nie mam obaw, że Radon będzie za wysoki Orbea 2023 jest w fajnej cenie. 2024 prezentuje się świetnie, ale ceną wysoka... Szkoda, że nie ma innych kolorów poza ram alu. Warto rozważyć dołożyć Laufey H-LTD 2023 czy to nie ma większego sensu?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...