Skocz do zawartości

novis

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    52
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika novis

Ten od rowerów

Ten od rowerów (4/13)

  • Reaktywny
  • Od miesiąca
  • Od tygodnia
  • Collaborator
  • Dedicated Rzadka

Ostatnio zdobyte

2

Reputacja

  1. novis

    [Uszczelki] Fox Vanilla RC

    Okej, dzięki @arekhsDzięki za propozycję ale raczej sprawę będzie ogarniał serwis, ja raczej nie mam tylu narzędzi żeby cały damper rozłożyć i złożyć. Ale jak coś to na przyszłość zapamiętam.
  2. Witam, gdzie można znaleźć uszczelki do Foxa Vanilla RC? Szukając ich wyskakują do DHX 5.0 I Van RC. Są to takie same konstrukcje? Można użyć uszczelek z jednego do drugiego użyć? Potrzebuję najlepiej z polskiego magazynu, potrzebuję na szybko.
  3. @Krypto.SzosowiecNie jest to luz na sterach, zostały one wymienione oraz dokładnie złożony. Ruszają się dolne golenie, przy kole (na nierównościach typu braki w asfalcie, kamienie). Oczywiście amortyzator był serwisowany i płynnie wszystko wybiera bez jakichkolwiek strzałów czy zacięć, tylko nie wiem czy to luz roboczy który powinien być czy faktycznie przydało by się zmienić ślizgi.
  4. Witam, zauważyłem lekki luz na lagach w moim Bomberze, około kilku mm przy jezdzie, nie wyczuwalny, przy prowadzeniu mniejszy ale też nie wyczuwalny. Normalne czy powinienem myśleć o serwisie? Miałem przez chwilę hamulec na przód i nie widziałem żeby jakoś specjalnie się wyginał.
  5. Witam, mam problem z założeniem Avid Elixir 1, mianowicie tłoczki są wsunięte prawie do samego końca (zestaw wygląda na dobrze odpowietrzony), klocków też jest dużo lecz przy próbie założenia zacisku na tarczę wchodzi on na sztywno, poprostu się jej trzyma. Wie ktoś jak rozwiązać ten problem? Wyczytałem że może to być problem z za dużą ilością płynu w układzie, lecz nie jestem pewien także wolę zapytać.
  6. @marcin_ostrówA takie jeszcze jedno pytanie, widziałem że tłoki klamki w Guide są z plastiku. Czy utoczenie takich tłoków z aluminium/stali było by dobrym pomysłem?
  7. @marcin_ostrówczyli rozebrać klamkę, sprawdzić czy spuchł tłok i najwyżej zamówić zestaw naprawczy?
  8. @tomo63Tłoczki bardzo ciężko wychodzą, skąd też twarda klamka(tak mi się wydaje), jak już wyjdą to nie wracają.
  9. Witam, tak jak w temacie szukam przyczyny nieodbijających tłoczków w Sram Guide R. Chętnie także obejrzę tutoriale na temat. Za wszelką pomoc jestem wdzięczny.
  10. Witam, tak jak w temacie. Brak pracy 2 tłoków oraz luz na klamce. Szukam przyczyny oraz ewentualnie zestawów naprawczych(szczególnie dla klamki) oraz tutoriali. Za wszelką pomoc jestem wdzięczny.
  11. Ja wiem że to może brzmieć śmiesznie że jeden na Shimano a drugi na DOT ale to będzie tylko faza przejściowa(właśnie żeby poeksperymentować z olejami ale mieć chociaż jeden hamulec sprawny). Docelowo będzie przód/tył DOT. Ale fakt faktem, nie chodzi mi o oszczędność bo to faktycznie była by głupota skoro właśnie wyremontowałem cały rower i żal mi na płyn. Chodzi poprostu o to, że chciałbym przetestować na czym faktycznie można jeździć, a na czym nie. @Maciek.BNo tutaj widzę że opinie są podzielone, jedni mówią że Total sprawdza się świetnie, niektórzy mówią że tragedia. Pewnie zależy to też od hamulca. Wydaje mi się że najłatwiejszą drogą będzie poprostu przetestowanie tego połączenia, a ewentualne późniejsze przelewanie.
  12. @WaGiant ale skąd ta agresja? Kulturalnie tylko zapytałem, czy można zastąpić oryginał Shimano na coś innego. Wolę przekonać się o działaniu zamienników na własnej skórze, szczególnie że hamulec Shimano pewnie będę miał z tyłu na dohamowywanie, a z przodu będzie coś na DOT którego raczej nie ma czym zamienić. Z resztą tak jak ktoś wyżej napisał, LHM+ niby działa świetnie. HLP to jest to samo co Shimano, a VG10 to inna bajka. Nie boję się eksperymentować wiedząc że bedę miał chociaż jeden sprawny hamulec.
  13. Właśnie też czytałem i widziałem że dużo ludzi LHM+ poleca i nie widzą jakieś dużej różnicy pomiędzy tymi dwoma olejami. Zastanawiam się nad jego kupnem bo najpierw przelałbym swoje, zrobił 300/500 km dla bezpieczeństwa i najwyżej przelał pozostałe układy LHM'em jeśli się sprawdzi. Jeśli nie, pójdę w oryginał Shimano albo zwykły HLP10(Podobno to to samo co shimano tylko bez barwnika) lub ewentualnie ktoś jeszcze polecał VG10. Jak nie sprawdzę to nie będę wiedział, a może charakterystyka któregoś oleju mi się spodoba. W jednym serwisie nie mieli wogóle, a w drugim mieli 100ml Oryginału za absurdalną cenę. Także od tego czasu wszystko wolę robić na własną rękę. Ewentualnie musiałbym pojechać do większego miasta, tam może by mi odlali ale mija to się trochę z celem.
  14. No rozumiem, sam raz dla testu zalałem zwykłym mineralnym do silników (Oczywiście w celach naukowych) i gdybym nie miał tylniego zalanym normalnym olejem to prawdopodobnie mógłbym leżeć w gipsie. Także nie chcę "dziadować" i zalewać badziewa tylko coś co jest zbliżone składem do Shimano. Dziękuję ale no niestety 100ml nie wystaczy. Wolałbym raczej 0.5 ewentualnie litr. Tak będę miał pewność że starczy na każdy układ.
  15. @Krypto.Szosowiec Jeszcze nic nie kupowałem, poprostu zastanawiam się jaka jest alternatywa dla oleju shimano bo 100 ml na przelanie ok. 12 układów nie wystarczy, a litr oryginału kosztuje 90zł.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...