Skocz do zawartości

lukasino

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    57
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Łukasz
  • Skąd
    Kędzierzyn-Koźle

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika lukasino

Entuzjasta

Entuzjasta (5/13)

  • Reaktywny
  • Dedicated Rzadka
  • Collaborator
  • Pierwszy post
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

8

Reputacja

  1. Dziękuję, to już wszystko wiem, ale przychodzi mam jeszcze jedno pytanie, bo o tym nikt nie wspomniał, gdybym ułożył od lemondki do tylnej przerzutki dodatkową linkę, to mógłbym wtedy zmieniać biegi?, nawet równolegle z klamkomanetkami?.
  2. Di2 fajna sprawa, a możliwy jest montaż takiej elektroniki?, jeżeli tak to jaki byłby przybliżony koszt?.
  3. Witam, Czy możliwa jest przeróbka, aby z lemondki zmieniać tylną przerzutkę?. Z tyłu mam Shimano GRX RX-400. Najlepiej jeszcze żeby można było taką linkę odpinać bo lemondke czasami ściągam na zawody Gravelowe.
  4. Hej, niestety nie. Zwlekałem z decyzją i promocja się skończyła :), a że sezon powoli się kończy to już chyba sobie odpuszczę. Poczekam już do zimy.
  5. Witam, Ostatecznie kupiłem okazyjne ze zwrotów komplet czujników SKS Airspy za kwotę 250 zł i po pierwszych testach na 100 km jestem bardzo zadowolony. Zalety: - bardzo fajna aplikacja na telefon, mamy dokładny pomiar do 2 miejsc po przecinku, można pompować i jednocześnie kontrolować ciśnienie - w aplikacji jest kalkulator ciśnienia, podajemy: wagę, szerokość opony, teren po jakim się poruszamy i dostajemy zalecane ciśnienie (można ustawić alarm w aplikacji, gdy ciśnienie spada - prosty montaż, jak ktoś ma dwa komplety kół to łatwo podmienić - można dodać w liczniku Garmina do ekranów aktualne ciśnienie Wady: - trochę pokręcona instalacja w Garminie, ale takie uroki tego sprzętu, podałem to jako wadę, choć ja pracuje na tym sprzęcie o lat wiec się przyzwyczaiłem, ale gdyby ktoś się zdecydował na te czujniki po podpowiem że trzeba pobrać na licznik ze sklepu aplikacje SKS (to jest w instrukcji, dalej dodać do ekranów aplikacje z Garmin Connect i wpisać ręcznie numery ID czujników. Czy jest to potrzebne?, na pewno nie jest niezbędne, ale widzimy na bieżąco ciśnienie w oponach, a pewnie nie raz mieliście takie wrażenie że jadąc, szczególnie przy wietrznej pogodzie czuliście że brakło Wam mocy, prędkość spada, sprawdźcie wtedy waty, czy rosną i maleją, jak rosną to ok :), ale ja też w takich sytuacjach sprawdzałem oponę, a tak widzę że waty ok, ciśnienie ok i jestem spokojny :).
  6. Dziękuje, a opona ściągać przy podgrzewaniu czy nie ma potrzeby?:).
  7. ale to jest naklejone, nie wtopione. Widać na zdjęciu nawet jak odchodzi.
  8. Witam, Chciałam wymienić naklejki w kołach REYNOLDS AR41 DISC. Jako że to karbon, a koła kosztowały pare złotych to proszę o radę jakiej chemii mogę użyć żeby usunąć stare naklejki?. Drugie pytanie czy możecie polecić jakiegoś sprzedawcę z All... który sprzedaje naklejki dobrej jakości?. Nowe bym już zrobił białym kolorze. Będę wdzięczny za rady.
  9. Co myślicie o takim zestawie: Mostek FSA AGX VAS Opona przód VITTORIA Terreno Mix G2.0 Opona tył VITTORIA Terreno Dry G2.0 tylko mam problem z wyborem rozmiaru, na pewno przód chcę szerszy niż tył i będę celował w trasy z przewagą utwardzonych szutrów,.
  10. Tak, zgadzam się z Tobą, ja faktycznie mocno się trzymałem chwytów, ale nad tym będę pracował. Jak ma się rozmiar tych opon MTB do rozmiaru Gravelwowych?.
  11. No tak myślałem, 45 na przód Terra Trail ProTection, a na tył 40 Terra speed. Co do amortyzatora fajna sprawa, ale chyba takiej amortyzacji nie potrzebuje to już nie będzie Gravel, a jakaś nowa kategoria roweru :). Co do mostka to by mi pasowało, na lemondce to w sumie tylko nogami pracuje, raczej nie powinno mieć to wpływu, tak mi się wydaje.
  12. Tak Revolt 1 2024. Na szosie już mam średnie 30 i zaczynają rosnąć, a nie chciałbym sobie polepszyć na zawodach, a pogorszyć na szosie :).
  13. Na stojąco mało jeżdżę, głównie trasy 60-200 km asfaltem i na lemondce. Ja mam kierownice Contact SL D-Fuse, wiec nie wiem czy ten mostek będzie pasował, czy nie będzie trzeba kierownicy zmieniać?. Ten amortyzator fajna sprawa, jeszcze z blokadą, ciekawe jaka różnica w wadze?. Ja mam widelec opisany jako: "kompozyt Advanced, karbonowa rura sterowa OverDrive (1 1/8" x 1 1/4")"
  14. tylko mam też komplet opon GP5000 na kołach karbonowych do jazdy po szosie, robię tylko podmiankę kół w parę minut. Czy rozwiązanie, których wspomniałeś wpłyną na jazdę po asfalcie?. Amor fajna sprawa, ale musiałby mieć blokadę do jazdy po asfalcie.
  15. Dziękuje, jednak zrezygnuje. Dobrze że jest forum :).
×
×
  • Dodaj nową pozycję...