Skocz do zawartości

kaido2

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    582
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana kaido2 w dniu 21 Stycznia

Użytkownicy przyznają kaido2 punkty reputacji!

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika kaido2

  1. Mam przewalone na tym ponad 5 kkm i jak dla mnie to jest najlepsza opona na tego typu klimat jaką dotąd spotkałem. Pomimo przebiegu to opony są praktycznie jak nówki, a jak wspomniałem jedzie to po kamieniu, stricte lesie, czy po lodzie i jest szybko na tym co mam czyli 2,1. Nie jest napisane ( bo pewnie droższe mają się sprzedawać), ale i te druciaki są na G 2.0, a to jest świetna i odporna mieszanka. Ta opona jest wymagająca tylko i wyłącznie w błocie o konsystencji zmarzniętej galarety, ale przy minimum techniki nie ma najmniejszego problemu by taki sektor przejechać. Nie wiem, czy tubeless nie będą się szybciej zużywać, ale te MTB-owe raczej nie powinny.
  2. Zapewne trzeba by było coś przydrutować ( pancerz na trytki, te sprawy), ale dało by się. No i wtedy korba "50/34" I już niczego nie braknie. Jak ktoś jeździ typowo po mieście , po płaskim , po płaskim lesie, po premiumach only, to 34 jest irytujące 38 i już można rozmawiać, żeby terminem kadencja, gdzie nogi już wchodzą na głowę, kręcić te 50 km/h we freworze walki ulicznej "zdanżając na zielonym"
  3. Przydasz, przydasz i to nawet bardziej niż się Tobie wydaje
  4. Mój błąd z tym wymiarem , nie uwzględniłem rozszerzenia pod dolną bieżnię. Generalnie chodzi o te max 2 setne różnicy w deklarowanym standardzie zwanym tolerancją Dobrze , że sprostowałeś, bo by fleksa szła aż by wióry leciały
  5. Vittoria Mezcal 29x2,1 w drucie. Odporne to, leci się na tym dosyć szybko, nie zużywa się tak, nada się spokojnie na te warunki, waga 830 gr, nie drogie. Polecam
  6. Te najlepiej wychodzą jakość cena https://pl.aliexpress.com/item/1005005846517074.html?spm=a2g0o.productlist.main.11.5cf1434dxC7dl3&algo_pvid=2add6502-3eef-4285-8348-3b45d8555c34&algo_exp_id=2add6502-3eef-4285-8348-3b45d8555c34-5&pdp_ext_f={"order"%3A"102"%2C"eval"%3A"1"}&pdp_npi=4%40dis!PLN!69.63!59.26!!!124.07!105.60!%40211b804117401317821021358e8835!12000034559584900!sea!PL!1867231024!X&curPageLogUid=uEz14SvnqmGc&utparam-url=scene%3Asearch|query_from%3A
  7. Pomijając wszelkie plasteliny , to takie bieżnie chociażby Neco są zdecydowanie z lepszej stali.Jakiekolwiek tego grzanie, a dalej przez to odpuszczanie skutkuje zrobienie z tego plasteliny, która ulegnie szybkiej degradacji i za moment problem ze zużytymi sterami znowu. A w sytuacji kiedy to temperatura będzie niższa jak ta przy której bieżnia się nie odpuści to po wystygnięciu może dojść do jej rozsadzenia , czego w efekcie będzie jej pęknięcie. Dlatego pomierzyć i odpowiednio dopasować widelec i samą bieżnie. Rant na który nachodzi bieżnia w widelcu wyoblić. Bieżnia ma wejść i nabijać się lekko.
  8. Czyli Loctite mocno się już rozwinął i nie jestem w temacie. To co mam, mam oczywiście bezpośrednio od Loctite, jednak dostałem to x lat temu kiedy jak widać oferta nie była tak szeroka, a udary powodowały wykruszanie ( tak stosowałem, stąd takie spostrzeżenia) Fakt, nie śledziłem, bo aż tak nie używam Dobrze wiedzieć. da, nie da.. jak ktoś myśli i ma pewne doświadczenie to zrobi jak trzeba. Podałem tylko możliwości zanim dojdzie się do ostatecznej decyzji koszując oś i wymieniając na nową. W tej sytuacji najprościej kleić
  9. Zależy jaki jest luz i jak cieńką taśmą dysponujemy. Nie trzeba oklejać na pełnym obwodzie, nieraz tylko kawałek potrzebny do skasowania luzu. Loctite mam chyba ze 4-ry rodzaje i nadaje się do wszystkiego gdzie nie ma uderzeń punktowych podczas pracy w miejscu użycia, czyli wszelkiej maści gwinty itd. Po prostu Loctite się wykrusza . Jeżeli szczelina jest zbyt mała, aby cokolwiek przykleić, to w miejscu styku łożyska z osią można zrobić moletkę Na aluminiowej osi nie przysparza to problemu.
  10. Używałem dopóty na sekcji brukowej na pełnej prędkości nie urwałem w nim mocowania On tam chyba nawet takiej opcji nie ma, aczkolwiek musiałbym sprawdzić. Niemniej zapis leciał na strave i tam zmieniałem sobie rowerki, bo to dla mnie akurat jest istotne. W takie szczegóły się nie bawię, dla mnie istotny jest opis na stronie tytułowej i rowerki A każdy ewentualnie kto ogląda po czym tam jest jechane i czy to jest przejezdne powiększa zostawiony ślad W ogóle przydało, by się to mocowanie zrobić, bo wbrew pozorom to jest całkiem spoko urządzenie jak dla mnie zwłaszcza, ze bateria trzyma
  11. Napił się wody i piszczy mu.
  12. Żadnych klei. Jak jest luz to bardzo cienka twarda taśma.
  13. Do wolnobiegów jest dedykowany klucz . Młotkiem i wybijakiem to sobie można Wolnobiegi są tak szczelne, ze wystarczy polać mu olejem do łańcucha od strony szprych i tej nakrętki, nieraz kilkakrotnie zakręcić i już nie piszczy Można użyć rzadkiego oleju w aerozolu. Pod ciśnieniem szybciej zadziała
  14. Klucz w imadło i kręcisz kołem w przeciwną stronę do wskazówek zegara.
  15. No no, dokładnie, tylko nie powiem Ci co to za wynalazki były. Nie powiem, też się zdziwiłem
×
×
  • Dodaj nową pozycję...