Ale zamiast wklejać filmiki przejedź się na konkretnej wąskiej oponie i wtedy porównywaj. Nie jakieś GP5000 tylko konkret, bo obecnie wygląda to tak , że porównuje się bardzo dobre szerokie v. obecne kabany, bo przecież obręcz 622x13 to przecież relikt taki jak szczęki i traktuje się to po macoszemu. Obecnie wąskie to już można by rzec treningówki.
P.S.
Mitem powielanie jest , że 23c to od razu 10 bar XD. Chłopie , zejdź na ziemię
Hi-Lite Compy to jest max 8 bar dla opony 700x20c, jak i 23c i większość w tamtym okresie tyle miała i nie potrzebowano walić w nie więcej. Tia i nie wynika to tym bardziej że słabych materiałów, bo na tej przestrzeni od tamtejszych lat po czasy dzisiejsze nic się nie zmieniło. Były torowe 18- ki w które waliło się i 12, ale zaznaczam torowe do idealnego Velo. Dopiero w erze GP4000 i atack force bodajże drugiej generacji pojawiło się na boku opon Continentala sławetne 9,5 bara przy oponach 23c, bo na rowery szosowe zaczęły siadać słonie i.producent bronił się w ten sposób przed reklamacjami gdyby taki dobił do o obręczy i rozwalił oponę. Na kryteriach brukowych w 23c potrafiłem nabić tylko 4,5bara, ale ja akurat jestem bardzo lekki. Jedynie w stare Hi-Lite Compy nabiałem normalnie, ale na tej oponie jak wspomniałem po łbach jedzie się jak po dywanie.