Skocz do zawartości

kaido2

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    698
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana kaido2 w dniu 21 Stycznia

Użytkownicy przyznają kaido2 punkty reputacji!

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika kaido2

Wymiatacz

Wymiatacz (10/13)

  • Od roku
  • Automat Rzadka
  • Bardzo popularny Rzadka
  • Dedicated Rzadka
  • Reaktywny

Ostatnio zdobyte

559

Reputacja

  1. O to to to, w oczko temu misiu, ściernym, a jak
  2. @Eathan między ruchome elementy. Jak to rozwiąże to się okaże podczas montażu.
  3. kupiłem ta sztyce do szosy i będzie wymianka alu ze zwykłym sportowym siodłem na karbony. Mam zamiar zrobić tam cierne pady żeby właśnie nie było jaj jak np wskoczę z biegu na rower.
  4. Xoss miał bardzo dobrze działającą ( GPS) autopauze , więc nic z ręki nie kombinowałem A, ze bateria trzymała dobę więc tym bardziej nie kombinowałem nic z ręki na jednodniówki starczało aż nad to. Gdyby było inaczej, było by kombinowane
  5. D,etka + taśma. Szczerze, to jeżeli przednia przerzutka działa to bym nie zmieniał. wszelkie zmiany to gdy na korbie nowy łańcuch przeskakuje, przerzutka nie działa. W tylnej zapewne wystarczy zmienić tylko kółeczka o ile maja luzy
  6. To jak widać zależy który Mezcal , a widzę w zależności od wersji jedne zamulają inne zaś idą. TL się szybko zużywają, drut jest znowu żywotny I wychodzi, że szybki Podobnie z Terreno Dry , drut nieprzewidywalny TL zaś szybki i dobrze trzyma w piachu i błocie Fast Tracka założę na Wisłe1200 podobnie jak przerobie monstera, by było jeszcze szybciej
  7. Czy Ty , czy niech klient kupi tą przerzutkę i ją po prostu wymień Nie szkoda Ci czasu na walkę z g..nem ?
  8. Te siodełka po tyle są i nic w tym dziwnego, zwykłe budżet siodełka Mam odpowiednik MTB w monsterze kupiony właśnie za 3,5 dychy ,a wcześniej nawet używałem w szosie na dystansach ultra. Siodło jest całkiem ok.
  9. Za szeroki prowadnik i jego wyprofilowanie + za mientka sprężyna Tourney pod dużym obciążeniem to też jest kupa Sram x3 działa, sprawdzane w górach
  10. Gołe pojedyncze aku bez elektroniki 60% i leżakują. Co jakiś czas sprawdzasz, bo mogą się okazać felery z dużą rezystancją wewnętrzną ( niestety dzisiaj takie dopuszcza się do obrotu) . Całe baterie posiadają wbudowaną ładowarkę , gdzie chip zarządzający jest podtrzymywany z akumulatorów( podobnie jak w UPS-ach). Druga sprawa, to pakiety. To o czym wspomniałem wcześniej rezystancja wewnętrzna, gdzie w każdym ogniwie może być różna czego konsekwencja jest rozładowywanie więc? Co jakiś czas należy sprawdzać stan baterii i w przypadku krytycznym doładować do odpowiedniej wartości
  11. Tufo ogólnie są kapciołapne. .Jeżeli ma być spokój z defektami to Vittoria Rubino Pro G 2.0
  12. Ale zamiast wklejać filmiki przejedź się na konkretnej wąskiej oponie i wtedy porównywaj. Nie jakieś GP5000 tylko konkret, bo obecnie wygląda to tak , że porównuje się bardzo dobre szerokie v. obecne kabany, bo przecież obręcz 622x13 to przecież relikt taki jak szczęki i traktuje się to po macoszemu. Obecnie wąskie to już można by rzec treningówki. P.S. Mitem powielanie jest , że 23c to od razu 10 bar XD. Chłopie , zejdź na ziemię Hi-Lite Compy to jest max 8 bar dla opony 700x20c, jak i 23c i większość w tamtym okresie tyle miała i nie potrzebowano walić w nie więcej. Tia i nie wynika to tym bardziej że słabych materiałów, bo na tej przestrzeni od tamtejszych lat po czasy dzisiejsze nic się nie zmieniło. Były torowe 18- ki w które waliło się i 12, ale zaznaczam torowe do idealnego Velo. Dopiero w erze GP4000 i atack force bodajże drugiej generacji pojawiło się na boku opon Continentala sławetne 9,5 bara przy oponach 23c, bo na rowery szosowe zaczęły siadać słonie i.producent bronił się w ten sposób przed reklamacjami gdyby taki dobił do o obręczy i rozwalił oponę. Na kryteriach brukowych w 23c potrafiłem nabić tylko 4,5bara, ale ja akurat jestem bardzo lekki. Jedynie w stare Hi-Lite Compy nabiałem normalnie, ale na tej oponie jak wspomniałem po łbach jedzie się jak po dywanie.
  13. Po wkładce , materiale, szwach i ogólnym wykonaniu. Zamów sobie te z czerwoną wkładką na start, będziesz zadowolony https://pl.aliexpress.com/item/1005005168820192.html?spm=a2g0o.order_list.order_list_main.81.2bba1c24Xvb4PX&gatewayAdapt=glo2pol
  14. Przy sprawdzaniu przydatności do dalszego użytkowania nie ma żadnej filozofii kontroli jakości. Wiesz jak taki kask ma się zachowywać, sprawdzasz jak jest teraz, zero jakiś naukowych teorii, jest zbyt wiotki,- kibel. Jeżeli już trochę z tym przeżyłeś, to masz pewne obycie i wiesz o co k`man. Dział sprawdza parametry, czy produkt się mieści więc po testach utylizacja, ty sprawdzasz przydatność. Nie wchodzę w dyskusje, czy ktoś wymienia, bo w instrukcji napisane, czy ktoś jeździ już w samych paskach, podaję tylko , że istnieje taka możliwość sprawdzenia, a co kto z tym zrobi jego brocha
×
×
  • Dodaj nową pozycję...