Skocz do zawartości

Biodro

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    45
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika Biodro

Ten od rowerów

Ten od rowerów (4/13)

  • Dedicated Rzadka
  • Reaktywny
  • Od miesiąca
  • Collaborator
  • Od tygodnia

Ostatnio zdobyte

3

Reputacja

  1. Na redicie ktoś dał post, że nowy fx3 prawdopobnie pojawi się w Europie tylko w wersji eq i nadal niewiadomo kiedy. Mam prośbę, czy mógłby ktoś rzucić okiem na geometrię Romet Boreas 1 Lite https://romet.pl/rower-gravelowy-romet-boreas-1-lite-2024-9 (nie mogę znaleźć rozpisanej geometrii) Giant Escape 1 https://www.giant-bicycles.com/pl/escape-disc-1 1. Czy to nie będzie tak, że jak męczyłem się na boreasie to na escapie też się będę męczył pod kątem zbyt agresywnej geometrii - czy jednak tej pozycji przez płaską kierownicę i jednak typ roweru nie ma co porównywać 2. Czy jak kupię escape i po kilku wyjazdach stwierdzę, że jednak jest zbyt agresywna to jestem w stanie to jakoś sensownie zmodyfikować? Czy jednak będę musiał zmienić rower?
  2. @Greg1 jakiś czas temu polecałeś mi ten rower i cały czas mam na uwadze, ale nie chcę naginać budżetu, a nie widziałem poniżej 5k Jakiś czas temu był też problem z dostępnością, jutro podzwonię, czy coś się zmieniło
  3. @MBane też się trochę tego obawiam. Irytują mnie te ceny (katalogowe) za toughroad w takiej specyfikacji 5300 i poprzedni model fx3 5600. Trek Dual Sport ma za małe koła (nie wiem co ich motywowało) ale mimo wszystko trend cenowy na ten rok spadkowy (chyba o 600zł). Liczę, że z Fx3 będzie podobnie, a napaliłem się na tego fx3 bo przymierzałem się do poprzedniej generacji i naprawdę było ok. Mtb nie mają tak wywindowanych cen bo nie ma aktualnie takiej mody na nie i to mnie trochę motywuje do zakupu, ale chyba nie do końca tego szukam. Koło 45 wydaje się złotym środkiem na moje wyjazdy. 2 sezony temu przerzuciłem się na gravela z barankiem na oponie 38 (delikatnie mi brakowało tych kilku mm na kołach) ale wyleczyłem się z drop-bara (nie ten etap sprawności i po 50+ km miałem przykurcze na szyi). Przed gravelem był cross i tutaj brakowało mi trochę prędkości, więc na mtb będzie podobnie. Coś czuję, że mam za dużo wymagań na jeden rower (od tego zaczyna się garaż pełny rowerów? ) A jeszcze patrzy człowiek np. na dzisiejszy wieczór i tak trochę dziwnie czekać w nieskończoność… a na gravela znalazł się dobry kupiec i pusto w garażu
  4. Ok, ale jeszcze jedno pytanie jak już pójdę się przymierzyć to czy po założeniu sztywnego widelca „coś” się zmieni w geometrii?
  5. @KrissDeValnor z tego co patrzyłem „na szybko” to z mtb w tych pieniądzach z gianta, cube, treka to cube ma największy kąt 68,5 pojawia się jeszcze unibike z 70,5 http://unibike.pl/evo29.html
  6. @spidelli przemyślałem co mi nie pasowało. Generalnie miałem wrażenie, że jest dosyć długi i geometria jest zbyt agresywna (bardzo podobno uczucie w sumie jak w Giant Escape 1) co z dosyć szeroką kierownicą dało dziwne uczucie. Na pewno jakbym miał się zdecydować na któryś z tych dwóch modeli to wymieniłbym, albo skróciłbym kierownicę. Dodatkowo w dsx 2 miałem wrażenie mocno wystającego koła, ale nie wiem czy to było realne wrażenie, czy jednak opona z beżowym paskiem na boku dawała takie wrażenie. Podkreślam, że to subiektywne uczucie. Co do tej długości i szerokiej kierownicy tego też się boję w hardtrailu ze sztywnym widelcem więc pewnie miałbym podobne odczucie @WaGiant coś czuję, że skończy się na toughroadzie, albo doczekam się fx3 (tak wiem, że tam najprawdopodniej 45 nie wejdzie)
  7. @spidelli raczej całokształt, ciężko mi wyjaśnić co było nie tak, ale usiadłem, przejechałem się i po prostu tego nie czułem…
  8. @Mihau_ hyde wchodzi w grę, wcześniej patrzyłem na pasek (hyde race), ale za takie pieniądze faktycznie można wymienić napęd @KrissDeValnor hardtrail na sztywnym ma sens, czy to było żartobliwe z Twoje strony?
  9. Zacny ten focus Z drugiej strony hardtrail 1x na sztywnym widelcu nie będzie zbyt toporny na asfalcie? Panowie i Panie człowiek jak za dużo czyta to się człowiekowi w głowie miesza, oczywiście zgadzam się, że lepiej się na coś zdecydować i najwyżej wymienić za jakiś czas, ale jestem trochę rozczarowany rowerami, które wypisałem w pierwszym w poście stąd moje rozterki
  10. A ten pomysł z hardtrailem na sztywnym widelcu? Jakiś marlin 7 np. Kiedyś za młodu (taki stary nie jestem, ale z 10-15 lat minęło) jeździłem na Trek 4300 4 series i mam niesamowity sentyment. Z roweru wyrosłem, ale dobrze się na tym jeździło
  11. dual sport jest na 27,5 (prawdę mówiąc nie brałem pod uwagę) @KSikorski @szczupak56 sirrus x 4.0, treki fx 4+ i hobo poza budżetem
  12. Czekając na Treka FX3 2024, który nie wiadomo kiedy będzie przeleciałem sobie jeszcze raz kilka rowerów, nad którymi się zastanawiałem i chciałem podsumować, czy coś nie umknęło mojej uwadze. Wymagania: sztywny widelec (rezygnuję z amortyzatorów na rzecz wagi), prosta kierownica i dla tego porównania możliwość założenia opony 45 Giant Toughroad - cena z kosmosu za kwadrat i altusa 2x9, ale bardzo przyjemny w moim odczuciu rower Marin muirwoods - stalowa rama, jedyny rower, do którego się nie przymierzałem Giant escape 1 - można włożyć do niego 45, ale po przejechaniu się na escape 2 miałem odczucie jednak zbyt agresywnej pozycji Marin dsx 2 - jeździłem i się po prostu nie przekonałem (nie wiem, czy wchodzi opona 45, ale to nieistotne) 1. Jest coś jeszcze na co warto zwrócić uwagę w tym stylu? 2. Olać wszystko, wziąć jakiegoś crossa z blokadą amortyzatora, albo mtb bo dla 1000km rocznie takie szukanie nie jest warte świeczki i „każdy” rower będzie dobry Drugie pytanie z lekkim przekąsem bo fajnie poznać zdanie innych. @Mihau_ w felta tej opony nie wcisnę
  13. @Greg1 ja nie mówię, że te felty są złe, spokojnie…
  14. @cincin27 czyli zostałem „sam” na placu boju może się doczekam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...