Z racji, że tego Lyrika na razie nie mam i jednak skupię się na serwisie RS 35 to wnioskuję tak:
1. Producent zaleca do sprężyny powietrznej 5WT, do goleni dolnych 15WT. Zatem jak kupię Maxima Light OW30 który ma 7,5WT to obsłużę sobie i tego RS35 i przyszłościowo Lyrika czy Yari? Oczywiście plus SRAM Butter. Pytanie tylko czy mniejsza lepkość (7,5 zamiast 15) w tym amorze rs35 na coś negatywnie się przełoży?
2. Ewentualnie mniej uniwersalny zestaw pod RS35 to zakup 15WT do goleni dolnych i sram butter wtedy do tego Lyrika przyszłościowo dokupiłbym sobie tą Maxime Light 0W30.
3. Czy jest sens wlania do RS35 tej Maximy Heavy o lepkości 30WT zamiast 15WT? Będzie to chyba jeszcze ciężej chodziło?
Cel główny to zakup jak najmniejszego uniwersalnego zestawu, którym obskoczę oba amory plus mam jeszcze recona powietrznego, może też się załapie.