Skocz do zawartości

Monopson

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika Monopson

Świeżak

Świeżak (1/13)

  • Collaborator
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca
  • Pierwszy post
  • Conversation Starter

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. Tam jest bateria 400 , podobno można na niej przejechać 80-100 km na płaskim terenie , tak jak twierdzi sprzedawca . Tak ma hydrauliczne hamulce mam takie same w starym modelu Treka nawigatora i działają bez problemu tylko szczeki wymieniam , czy te nowsze hamulce tarczowe stosowane teraz powszechnie w rowerach to lepsze rozwiązanie ? Dlatego akurat taki model ? bo mam obecnie Treka elektryka -navigatora ale starego chyba z 2010 i nic złego tam się nie dzieje , preferuje klasyczną ramę bardziej niż takie nowe modele.
  2. Pytałem już wcześniej w 2 serwisach , pierwszy zwykły servis rowerów elektrycznych - gość twierdzi że co rok trzeba zrobić przegląd silnika koszt 350 zł , drugi servis autoryzowany Trek że dopiero trzeba coś rozbić jak pojawi się jakiś problem z silnikiem . Wiec nadal nie wiem jak to jest z tym servisowaniem .
  3. Zastanawiam się na zakupem używanego treka Trek LM2 z silnikiem Bosch Active Line, 250 W plus z przebiegiem 6,400 km z 2018 roku Na co zwrócić uwagę przy zakupie ? Jakie są minusy i plusy tego silnika ? Jak często wskazane są przeglądy ? itp
  4. Rower o którym piszę jest na przecenie o 20 % na stronie Treka i sklepy firmowe automatycznie obniżają o taka kwotę, wiem to z rozmowy z sprzedawcą rozmawiałem wiec nie tracą ze swojej prowizji , jak centrala znów obniży to u nich tez będzie taniej . Sprzedawcy, sklepy też mogą obniżyć swoja prowizje ale przez to mniej zarobią . Jak widzisz po wypowiedziach osób to 20% to słaba posezonowa obniżka tak jak zakładałem .
  5. Z jaką zwykle procentową obniżką cen spotykacie się na rowery u producentów : Trek , Giant ? 20% to raczej mało bo na razie tyle widziałem na Treka elektryka który mnie interesuje , model już słabo poszukiwany jak rozmawiałem z sprzedawcą , bateria na bagażniku.
  6. Twój LIV Amiti E+2 to już coś lepszego niż ten ekobike , nie dziwi mnie że jest bezawaryjny z tym przebiegiem . Jaka jest uczciwa cena za rower Ecobike s-cross m , używany z 2019 , przebieg jeżeli się potwierdzi to 500 km ? Nie podam ceny sprzedawcy aby nic nie sugerować .
  7. Moja pomyłka 3000 km pomyliłem z podobnym rowerem tylko z 2022 który też jest do sprzedania to trochę nowszy model z kolorowym już wyświetlaczem i mocniejszą baterią ale jest 250 km stąd wiec się nie wybieram . Do Piotrwie : czy pisząc "mój Liv" masz na myśli model ekobike Livingo ? czy marke Giant- Liv ? ale raczej zakładam to drugie bo 21 tyś bez usterki ekobike to raczej nie przejedzie.
  8. Atutem tego roweru jest mały przebieg kilkaset kilometrów , właściciel emeryt kupił ale dużo nie jeździł od 2 lat nie używany . Nie wiem na ile jest to prawda ale zdjęcia potwierdzają taką wersje bo wygląda jak nowy lub prawie nowy , mam nie daleko do sprzedawcy to mogę podjechać i nie muszę kupić jak coś będzie nie tak jak twierdzi sprzedawca . O co chodzi dokładnie z żywotnością baterii w tych rowerach ? producent podaje 700 cykli ładowania . czy można ją regenerować ? bo wiem że nie wszystkie baterie się nadają do regeneracji . Sprawdzę sobie dostępność części napędu . Generalnie nowy byłby lepszym wyborem ale wizualnie mi nie odpowiadają takie szerokie ramy z wbudowaną baterią ,wole modele z klasyczną ramą jak stare treki z baterią na bagażniku lub tak jak stare modele ekobików z baterią na ramie itp . Generalnie szukam coś takiego klasycznej budowy , jak znacie jakieś takie nowsze modele z klasyczną rama dostępne w sprzedaży w tym stylu to proszę o informacje.
  9. Mam zamiar kupić ten rower Ecobike s-cross m , używany z 2019 , przebieg ponad 3000 km , stan wydaje się być dobry . Ma obecnie lub miał kiedyś ktoś z was taki rower ? jakie wrażenia z jazdy ? czy posiada jakieś typowe usterki ? Przejeżdżam obecnie rocznie około 1200 km -1500 km a posiadam 13 letniego treka elektrycznego navigator 500 + i przy takich rocznych przebiegach zero awarii oprócz regeneracji baterii i szukam czegoś optycznie co mi się spodoba i mało awaryjnego . Model Ecobike s-cross m z 2019 posiada jeszcze baterie znajdującą się na ramie w następnym modelu jest "schowana" w grubszej ramie . Model ten jest podobny( rama) do modelu ecobike livingo , jak posiada ktoś ten model livingo to również proszę również o opinie .
  10. Generalnie z lutowaniem to nie mam problemów i mam zamiar kupić gotowy pakiet bo nie mam zgrzewarki - . Czy wystarczy sama wymian ogniw ? bez resetu elektroniki . I gdzie można kupić takie gniazda do baterii ?
  11. Witam, szukam gniazda baterii widocznego na zdjęciu , w necie nigdzie nie znalazłem a dokładnie znalazłem tylko przystosowane do małego napięcia a tutaj jest 36 v może ktoś wie gdzie kupić takie gniazdo na 36 V ? Wymieniam ponieważ stare gniazdo jest już klejone i nie działa poprawnie . Mam zamiar zregenerować tą baterie ( jest z 2010 ) bo pojemność jest już niewielka 25-35 km w trybie eko . Cały zestaw Bateria , napęd , silnik jest firmy ekobike pierwsze modele jeszcze bez wyświetlacza. Mam następne pytanie czy wystarczy wymienić same ogniwa ( tak uważam ) czy trzeba wykonać reset baterii w sterowniku i coś jeszcze tam jak np w rowerach trek po regeneracji baterii ? Jakich najlepiej użyć ogniw( firma ) do wymiany i jakiej pojemności aby zwiększyć maksymalnie pojemności baterii ? Jaki jest mniej więcej koszt takich ogniw ? Zakładam że wymiana takich ogniw nie jest skomplikowana i mam zamiar to sam wymienić .
×
×
  • Dodaj nową pozycję...