Skocz do zawartości

GladekWa

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Skąd
    Warszawa

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika GladekWa

Świeżak

Świeżak (1/13)

  • Od miesiąca
  • Od tygodnia
  • Dedicated Rzadka
  • Collaborator
  • Pierwszy post

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. Cześć, Podczepię się pod temacie żeby nie dublować. Czaiłem się na nowego eskera 6.0, ale ciężko dostać xl i chyba zrezygnuję. Zastanawiam się teraz między dwoma modelami. https://www.greenbike.pl/rower-gravel-kross-esker-70-rival-gratis-p-6731.html https://www.greenbike.pl/rower-gravel-cannondale-topstone-2-grx-400-gratis-p-7025.html Lepszy grx w aluminium, czy rival w carbonie? Jeżdżę po płaskim i raczej w mieście, lub ubitych ścieżkach.
  2. Byłem dzisiaj w sklepie z heist. Przymierzałem się do rozmiaru xl x5 ( tylko ten model w tym rozmiarze mieli na sklepie). Wydawał się mały, ale jak na niego wsiadłem jakoś strasznie tego nie czułem. Trochę miałem kierownice za nisko, ale gdy opuściłem siodełko żeby mieć trochę je za nisko to było już git. Znalazłem geometrie mojego starego specialized i tego x7, ale kompletnie nic z tego nie kumam. Babka powiedziała że kierownice można podnieść ruchomym mostkiem,jest sens tak się bawić? Wiadomo najważniejsze odczucie, ale jadąc powoli 10m ciężko być pewnym. Ps. "Jedna sztuka x7 ma deore inna może mieć slx. Zależy jak producent im wyśle."
  3. W swojej okolicy znalazłem jeszcze cóż takiego: https://roweroza.pl/rower-crossowy-polygon-heist-x7
  4. Nie mogę znaleźć jakie deore ma ten roam.
  5. A możesz napisać w czym ten roam jest lepszy?
  6. Myślałem o tym giancie. Jednak ma słabe hamulce.
  7. Viper GTS 4000zł Zethor 4600zł Xenon 5700zł Ceny mniej więcej z Google. W tym tygodniu się przejdę do pobliskiego sklepu i się dowiem. Ale na dużą różnice się nie nastawiam.
  8. Biorąc pod uwagę wasze podpowiedzi mój wybór ograniczył się do unibika. Jeśli chodzi o cena/jakość który warto wybrać? Duże są różnice, czy symboliczne bardziej? viper gts zethos gts xenon Rama: 700C / ALU 6061-T6 / HYDROFORMING / MĘSKA 700C / ALU 6061-T6 / HYDROFORMING / MĘSKA 700C / ALU 6061-T6 / HYDROFORMING / MĘSKA Dostępne rozmiary: 17", 19", 21", 23" 17", 19", 21", 23" 17", 19", 21", 23" Kolory: CZARNO-GRAFITOWY, GRAFITOWO-CZARNY CZARNO-CZERWONY GRAFITOWO-CZARNY Widelec przedni: SR SUNTOUR NVX / BLOKADA HYDRAULICZNA Z DŹWIGNIĄ NA KIEROWNICY / SKOK 75MM SR SUNTOUR NX1 / BLOKADA HYDRAULICZNA Z DŹWIGNIĄ NA KIEROWNICY / SKOK 63MM SR SUNTOUR NCX-E AIR / BLOKADA HYDRAULICZNA Z DŹWIGNIĄ NA KIEROWNICY / SKOK 63MM Komplet sterowy: AHEAD FSA NO.10 / 1-1/8" / WEWNĘTRZNY AHEAD FSA NO.10 / 1-1/8" / WEWNĘTRZNY AHEAD FSA ZS-4D / 1-1/8" / WEWNĘTRZNY Mechanizm korbowy: SHIMANO T521 / 48X36X26T / OSŁONA SHIMANO DEORE T6010 / 48X36X26T / ZINTEGROWANA OŚ / OSŁONA SHIMANO DEORE XT T8000-3 / 48X36X26T / ZINTEGROWANA OŚ / OSŁONA Suport: SHIMANO OCTALINK ES300 - SHIMANO MT800 Przerzutka przednia: SHIMANO DEORE T6000-L SHIMANO DEORE T6000-L SHIMANO DEORE XT T8000-L Przerzutka tylna: SHIMANO DEORE T6000 SHADOW SHIMANO DEORE XT T8000 SHADOW SHIMANO DEORE XT T8000 SHADOW Dźwignie przerzutek: SHIMANO DEORE T6000/DEORE M6100 SHIMANO DEORE T6000/SLX M7100 SHIMANO DEORE XT T8000 Wielotryb: SHIMANO HG50-10 / 11-36T SHIMANO DEORE T6000/SLX M7100 SHIMANO HG50-10 / 11-36T Łańcuch: KMC X10 KMC X10 KMC X10 Ilość biegów: 30 30 30 Piasty: SHIMANO M4050 / 32H / CZARNE SHIMANO M4050 / 32H / CZARNE SHIMANO DEORE M6000 / 32H / CZARNE Hamulce: SHIMANO DEORE M6100 (DISC BRAKE) SHIMANO SLX M7100 (DISC BRAKE) SHIMANO DEORE XT M8100 (DISC BRAKE) Dźwignie hamulca: SHIMANO DEORE T6000/DEORE M6100 SHIMANO DEORE T6000/SLX M7100 SHIMANO DEORE XT M8100 Błotniki: - - - Pedały: UNION / ALUMINIOWY KORPUS I RAMKA UNION / ALUMINIOWY KORPUS I RAMKA UNION / ALUMINIOWY KORPUS I RAMKA Kierownica: ZOOM / RISER / 31.8MM UNO GRADE 2.0 / RISER / 31.8MM UNO GRADE 2.0 / RISER / 31.8MM Chwyty kierownicy: RASSO ERGONOMIC / ALU LOCK VELO / ALU LOCK VELO / ALU LOCK Wspornik kierownicy: UNO UP / REGULOWANY / 31.8MM UNO GRADE 2.0 / 31.8MM UNO GRADE 2.0 / 31.8MM Siodło: NEW LOOKIN + / ROYAL GEL NEW LOOKIN + / ROYAL GEL NEW LOOKIN + / ROYAL GEL Wspornik siodła: KS EXA FORM / AMORTYZOWANY UNO GRADE 2.0 UNO GRADE 2.0 Podpórka: STANDWELL / ALU / REGULOWANA STANDWELL / ALU / REGULOWANA STANDWELL / ALU / REGULOWANA Waga: 14,90 kg 13,90 kg 13,00 kg
  9. Jak duza jest różnica przy jezdzie na crossach między amortyzatorami sprężynowymi, a powietrznymi? Przejrzałem 8 modeli( romet orkan 7 i 8, merida 500 i 700, roam 1, unibike viper zethos i xenon) i tylko xenon ma powietrzny. Hamulce Mt 400, Mt 200 , Mt 500, m6100, m7100, m8100. Który jest wystarczający? Piasty tx505, qc400, giant gx disc, m4050, m6000 duże różnice między tx505 a pozostałymi? Staram się ugryźć temat z innej strony.
  10. Czyli mtb odrzucam. Najbardziej brakuje mi sztywności napędu, czuję jak mi się wygina wszystko w środku (mam 189cm i 93kg) jednocześnie nie napędza się dobrze mój rower, Mam na myśli że jak jadę siła rozpedu to porównując do poprzedniego strasznie zwalnia. Chyba to wina piast?.
  11. Cześć, Jestem nowy na forum i poszukuję roweru, jak w temacie. Aktualnie jeżdżę na Specialized Crosstrail z chyba 2019 roku. Wszystko na tourney`u i hamulcach mechanicznych promax. Oszczędziłem przy kupnie, myśląc że z czasem sobie wymienię cały osprzęt na deore, jednak to nie takie proste Więc doszedłem do wniosku że lepiej kupić nowy rower niż bawić się w rzeźbienie w... Głównie jeżdżę miasto i las po drogach "utwardzonych", jednak czasami lubię zjechać z trasy w jakieś leśne ścieżki, górki, schodki. Gravel odpada (mój dobry kolega ma i po przejażdżkach to nie dla mnie). Mam 3 blaty z przodu jednak nie zmieniam i jeżdżę tylko na środkowej manewrując tylko tyłem. Myślałem o 2x10 2x11, ale bardziej o 1x11 1x12 Nastawiałem się na cross`y: Romet orkan 8 Merida crossway 700 Giant ROAM 1 lub 0 Unibike Xenon Osprzętowo wygrywa ale dla mnie jest brzydki Pewnie o jakimś zapomniałem Byłem wczoraj w dużym sklepie rowerowym i Pan polecał mi jednak rower MTB ze zmianą opon na cieńsze. Powiedział że w kwestii geometrii nie robi to dużej / odczuwalnej różnicy, a ze względu na ograniczenia ilości rowerów crossowych to na MTB łatwiej będzie znaleźć dobry osprzęt i dobrą ofertę. Polecał rower Superior XC 889 (chyba dokładnie ten model niestety nie zapisałem). Mi bardzo spodobał się Romet Mustang M8 w centrumrowerowe.pl jest dobra promka akurat. Zastanawiam się co wybrać, myślałem że idąc do sklepu trochę mi rozjaśni temat, jednak tylko nabrałem nowych wątpliwości. PS. Często jeżdżę obładowany więc możliwość dodania bagażnika, lub innego rodzaju sakw to ważny element, a po za tym lubię zapier... Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...