Skocz do zawartości

Hellboy82

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia użytkownika Hellboy82

Świeżak

Świeżak (1/13)

  • Od miesiąca
  • Reaktywny
  • Od tygodnia
  • Pierwszy post
  • Conversation Starter

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. problem kolejny, jaki wkład korby do tego należy kupić? taki zestaw napędu: https://www.centrumrowerowe.pl/grupa-mtb-sram-nx-eagle-dub-pd20915/?v_Id=134679 taki rower: https://www.trekbikes.com/pl/pl_PL/rowery/rowery-górskie/rowery-cross-country/marlin/marlin-5-gen-2/p/34587/?colorCode=greenvisibility_teal
  2. Dzięki za informacje panowie. Dla mnie jest najważniejsze dobry serwis żeby to założyć i wyregulować. Koszty utrzymania nie są takie istotne ponieważ nie będę zmieniał w sezonie 3 razy łańcucha, kasety itp. Nie robię takich przebiegów nawet w 5 sezonach Nie jestem zawodowcem, ani nawet zaawansowanym amatorem, a mój wybór wynika czysto z chęci posiadania NX'a, który najważniejsze pasuje do starego typu rowerów i kupujesz wszystko w całości. Dodatkowo można łączyć wszystkie najważniejsze elementy z wyższymi grupami dużo łatwiej niż Shimano. Blat 34t tył 11-50t da mi wszystko co chcę w mieście i bardzo lekkim terenie.
  3. Więc pytam doświadczonych rowerzystów ze stolicy: kto i gdzie dobrze zmieni wskazany napęd SRAM ? Wierzę że są takie miejsca..
  4. Jeszcze nie kupiłem zestawu NX ponieważ czekam na nowy rower z uwzględnionej gwarancji. Spawy były złe w kilku miejscach i dostanę nówkę za parę dni. Wtedy kupię cały karton z zestawem nx 1x12 eagle z offsetem 6 mm do linii łańcucha 49. Przód chciałem zmienić na zębate 34 zęby. To jest całkowita rekreacja. Nie jeżdżę po górach tylko po ścieżkach, po mieście i jako uzupełnienie treningów siłowych przy wadze 112 kg. 1x12 będzie uproszczeniem i wygodną a do tego podoba mi się. To na czym mi zależy to profesjonalny montaż i regulacja a w przyszłości ewentualny serwis. Trek marlin gen 2 nie jest na systemie boost, piasta tylna klasyczna QR, rama przyjmuje przód tarcze 34t max a szkoda bo nie obraził bym się na 36t. Koniec końców kaseta 11-50t wystarczy do wszystkiego zarówno po lesie jak i w parku z córką oraz do wyjazdu do żabki i siłownię. Chcę żeby było dobrze założone i wyregulowane, przez kompetentną osobę a nie to z czym spotkałm się ostatnio.. Wiem że można dołożyć, zamienić na inne komponenty ale ja chcę tak. I już 🤣 W przyszłości założę jeszcze widelec judy solo air i może większe tarcze hamulca bo ciężko wyhamować takiego klocka jak ja na tych tekktro
  5. Witam wszystkich serdecznie! Sprawa wygląda następująco. Zakupiłem sobie rekreacyjnego TREK'a model Marlin 5 gen. 2 i planuję zmienić w nim napęd z Shimano Altusa 2x8 na SRAM NX Eagle 1x12, ponieważ jest w rozsądnej cenie i pasuje na obecny bębenek. Ze względu na fakt, iż nie jestem i nie chcę być techniczny, nie posiadam wiedzy, umiejętności, doświadczenia oraz co najważniejsze chęci do samodzielnej zabawy w profesjonalnego serwisanta, dlatego potrzebuję kontakt z porządnym i ogarniętym serwisantem/serwisem który specjalizuje się w SRAM'ie lub zna i lubi temat SRAM'a aby to wszystko zamontować i pięknie wyregulować - aby taki zwykły amator rowerowy jak ja miał frajdę z posiadanego sprzętu. Powodem mojego poszukiwania jest fakt, iż zawiodłem się już na kilku większych serwisach przy znanych sklepach rowerowych (bez nazw), nie chcę nikomu robić złej reklamy, ale spotkałem się z podejściem niezwykle zlewczym, bardzo niedokładnym, nieprofesjonalnym i całkowicie bez pasji. Aktualne podejście niektórych gigantów rowerowych w stolicy sprowadza się bez mała do wyjęcia roweru z pudła, dokręceniu pedałów, wsadzenia siodełka i wyprostowaniu kierownicy... koniec przygotowania sprzętu przed oddaniem klientowi. Proszę o pomoc w temacie. Teren Warszawa lub okolice Konstancin / Piaseczno / Góra Kalwaria. Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...