Skocz do zawartości

NegativRider

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    17
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika NegativRider

Uczeń

Uczeń (2/13)

  • Od miesiąca
  • Od tygodnia
  • Dedicated Rzadka
  • Collaborator
  • Pierwszy post

Ostatnio zdobyte

2

Reputacja

  1. Ktoś miał problem z Kingseven L3 jako powerbankiem? Po podłączeniu niby latarka wskazuje tryb powerbanka, ale telefon nie jest ładowany. Kabel sprawny bo sprawdzałem.
  2. Też na to wpadłem. Zmiana ciśnienia dodała naprawdę sporo komfortu. Przejechałem dziś mieszane 30 km asfalt, błoto, piach, kamienie, dziury, przejazdy kolejowe z kumplem na hardtailu i musze przyznać, że było baardzo komfortowo. Pompka mi wskazuje, że teraz mam ok 3 barów, ale ten pomiar jest mocno umowny Różnica po zmianie ciśnienia była taka, że było czuć, że wolniej biorę asfalt niż wcześniej, ale w terenie na spokojnie na równi z tym ht
  3. Po pierwszej jeździe czuje, że to był dobry wybór Rower lekki, zwrotny, wygodny, zakres przełożeń w sam raz chociaż 2 najlżejsze z nich będą używane w okolicy miasta bardzo sporadycznie (acz jest kilka miejsc gdzie się sprawdzają). Różnica w jeździe z amortyzatorem i bez jest spora, czuć te wszystkie dziury i pofałdowane nawierzchnie, ale to dla mnie akurat in plus bo więcej uwagi na drodze przekłada się na lepszą kontrolę i świadomość jazdy. Asfalt, ścieżki rowerowe, leśne i szutrowe, a nawet wysypane drobnym kamieniem przejechane komfortowo. Póki co gripy mi jakoś nie leżą, ale biorę poprawkę, że długo jeździłem na mięciutkich trekingowych z zupełnie innym ustawieniem kierownicy. Dla fanów estetyki rower na żywo prezentuje się jeszcze lepiej niż na fotkach i filmach . Dzięki serdeczne za wszelkie podpowiedzi i szerokiej drogi.
  4. Szczerze to poza komentarzami ten test właśnie mnie przekonał co do możliwości roweru
  5. Z Dsx2 to zaryzykowalem i dlatego liczę, że wszystko będzie ok. Szczerze to najchętniej kupiłbym oba bo wizualnie i jakościowo mi pasują. Na bank dam znać. Co do Muirwoodsa to widocznie za słabo szukałem. Człowiek swoje lata ma a jak wchodzi w nowy temat to czasami jak dziecko we mgle.
  6. Swoją drogą łatwiej go dostać niż Muirwoodsa, gdzie rozmiar M jest chyba wszedzie wykupiony
  7. Stanęło na tym DSX2. Dzięki wszystkim za dyskusje. Mam nadzieję, że mi wszystko podpasuje
  8. Dzięki za info, to teraz trudna decyzja. Ten DSX 2 to 2 kg mniej, lepszy napęd, sztywne osie, ciekawa kolorystyka i geometria bardziej gravelowa od Muirwoodsa.
  9. No właśnie mam wrażenie, że to świetny rower na start i do zdobywania doświadczenia. Już jestem na 99% przekonany, za wszelkie rady odnośnie modyfikacji dzięki. Pytanie ostateczne czy przy 176 cm brać M czy L bo w okolicy nie ma opcji przymiarki z tego co widziałem.
  10. To może zamiast brać Muirwoodsa i od razu robić zmiany to może zdecydować się na coś innego w tej cenie z podobnym komfortem, tylko co? Tegoroczny Four Corners ma ponoć słaby ten napęd 2x9, reszta pojazdów w tym segmencie to nie stal.
  11. Co do napędów to w tym Muirwoodsie nie będzie za dużych przeskoków?
  12. Ta dyskusja dotyczącą doświadczeń i wrażeń z jazdy dla mnie jako trekingowca jest bardzo cenna
  13. Słuszna uwaga odnośnie napędu. Czyli w zestawieniu mam: Marin Dsx1 Esker 5.0 /4.0 Rozważam pod innymi względami jeszcze Muirwoodsa i ewentualnie Fourcornersa jako takie wypadowe czołgi. Coś jeszcze dodać do listy?
  14. U nas w okolicy na dłuższych trasach to właśnie tych korzeni jakby mniej (poza beskidem), więcej asfaltu/szutru/piachu/ubitej ścieżki leśnej (chociaż to moze moje wrażenie). Ten esker 6.0 to trochę wysoka półka cenowa.
  15. Czyli Twoim zdaniem z zestawienia: Mirwoods DSX1 ten pierwszy odpada. Jak bardzo amator taii jak ja odczuje ich brak. Jak ktoś ma jeszcze jakieś propozycje modeli to śmiało:)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...