Skocz do zawartości

Asinek

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia użytkownika Asinek

Uczeń

Uczeń (2/13)

  • Collaborator
  • Od roku
  • Od miesiąca
  • Od tygodnia
  • Pierwszy post

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. Witam ponownie 😊 Tym razem mam pytanie o korbę. Składam napęd 1x10. Suport Hollowtech II. Zamontowałam kasetę Shimano Deore CS-M4100 11-46. Przerzutka tylna to RD-M 5120. W większości korby Deore (w zestawie widziałam FC-M5100) mają 32T, ale ja chciałabym więcej 😊 Znalazłam korbę Shimano Cues FC-U6000 https://allegro.pl/oferta/shimano-cues-fc-u6000-mechanizm-korbowy-42t-korba-170mm-9-10-11rz-16405907434 Tylko czy to będzie ze sobą kompatybilne? Czy może szukać i zmienić zębatkę. Jak dobrać łańcuch? Pozdrawiam serdecznie ☺️ Asia
  2. Hej wszystkim ☺️ Modernizuję stary rower z lat 90. Stwierdziłam, że będzie napęd 1x10. Napędu nie kupiłam w zestawie. Na razie zamontowałam kasetę Shimano Deore 11-46. I idę w kierunku Deore .Jednak wcześniej kupiłam i wkręciłam suport Hollowtech II MT801. Chcę kupić korbę FC-M 5100 i zaczynam się zastanawiać, czy "niższa" korba będzie kompatybilna z suportem MT801? Czy to ma jakieś znaczenie? Bo widzę, że w zestawie dają MT501. Pozdrawiam serdecznie ☺️
  3. Kurcze, wyszłoby, że mam jednak BSA 🙃 Ale i tak ani drgnie.
  4. Witam serdecznie, Postanowiłam dokonać renowacji starego roweru MTB z lat 90. W sumie nadać mu nowy wygląd i tchnąć w niego nowe życie. Pomyślałam, że rozłożę go do "gołej" ramy, wypiaskuję, pomaluję itd. Niestety od dłuższego już czasu mam problem z 2 rzeczami: wyjęciem wspornika kierownicy i wykręceniem miski suportu. Druga strona jest wykręcona, natomiast ta nie puszcza. Stosowalam coca-colę, WD-40, środek odrdzewiająco - penetrujący. I nic. Sądzę, że odkręca się przeciwnie do kierunku wskazowek zegara, ponieważ rower to Jaguar Flash Bike chyba włoski, ale pewna nie jestem ☺️Jak to rozciąć? Pozdrawiam
  5. Witam serdecznie, Postanowiłam dokonać renowacji starego roweru MTB z lat 90. W sumie nadać mu nowy wygląd i tchnąć w niego nowe życie. Pomyślałam, że rozłożę go do "gołej" ramy, wypiaskuję, pomaluję itd. Niestety od dłuższego już czasu mam problem z 2 rzeczami: wyjęciem wspornika kierownicy i wykręceniem miski suportu. Śrubę w kierownicy udało się poluzować, ale uderzanie w nią młotkiem nic nie daje. Lałam też tam coca-colę, WD-40 i płyn oddrdzewiająco - penetrujący. Wspornik nie puszcza. Chciałam uniknąć inwazyjnych metod jak cięcie, ale chyba inaczej nie przejdzie. Ale w sumie i tak chciałam wymienić kierownicę. Czy podpowiecie, jak to najlepiej zrobić? Pozdrawiam Wspornik.pdf Tutaj śruba wspornika. Śruba 2.pdf
  6. Bardzo wszystkim dziękuję za pomoc ☺️ Odkręcone! Teraz tylko walka z miską po drugiej stronie ☺️
  7. Witam wszystkich, Czy możecie doradzić czym odkręcić stary suport (wskazówka czerwona). Kluczem nastawnym nie daję rady Wskazówka żółta - udało mi się ruszyć kluczem hakowym, ale też nie daje się wyjąć. Dzięki i pozdrawiam Asia
  8. Dziękuję wszystkim za podpowiedzi ☺️ Dziś wdrażam w życie. Dzięki dla Marvelo, takiego opisu potrzebowałam ☺️
  9. Witam serdecznie, postanowiłam zdemontować rower z lat 90 i złożyć go na nowych komponentach. Mam problem z korbą. Po wyjęciu zaślepki i odkręceniu nakrętki zostają mi gwintowane śruby. Nie mogę ich ruszyć. Mam ściągacz do korby, ale nic nie pasuje. Podobnie z kierownicą. Nie do ruszenia ☺️ Chciałam ją wymontować wraz z rurą sterową. (Stery klasyczne). Śruby nie puszczają. WD-40, olej penetrująco - odrdzewiający i młotek zawiodły. Help! Kończą mi się pomysły jak to ugryźć 😁 Pozdrawiam korba.pdf Kierownica kierownica .pdf Nakrętka i posiadany klucz do ściągania korby nakrętka .pdf
×
×
  • Dodaj nową pozycję...