Tak, spotkałem się z tą opinią i najbardziej mnie przekonuje, szkoda mi tylko przerzutki bo działa naprawdę fajnie i dobrze sobie radzi w terenie, zaproponujesz zatem jakieś pancerne rozwiązanie? A co mnie ogranicza z przodu? Jak dla mnie tylko długość piszczela
W elektryku jest to trochę inaczej, w dodatku (nie chcę się rozpisywać - generalnie sporo trenuję inne sporty) przeważnie jestem zmęczony i jeżdżę często dla fanu a nie żeby się zmęczyć stąd zdarza się wrzucić najszybszy bieg i np przelecieć 10km po asfalcie byle tylko wrócić już do domu
teraz już mogę to potwierdzić, co prawda nie wiem ile wytrzymałby inny napęd ale to co teraz przejechałem to jednak mały dystans
Zastanowię się czy wymieniać Y1X498030 2x na sezon czy jednak przejść na 10s - bardzo dziękuję za odpowiedzi.
hymm nie bardzo widzę ograniczenia, każda która spasuje do bosch gen 4 ? na szybko widzę 38T muszę sprawdzić które podejdą i czy mam patrzeć na same koronki czy kupić trzeba całą od wieloklina patrząc
drugie - jak już pisałem, tak - zdarza się ze względu na brak siły
trzy - to ciekawe, mam też 2 rower tak zwaną konwersję, jest tam silnik ( Bafang 750W podkręcony na jakieś 850-900W) w teorii 3x silniejszy od tego Boscha o którym rozmawiamy, w praktyce rower owszem jest szybszy ale myślę nie 3x, w każdym razie jest tam zwykły napęd bodaj 8s? Nigdy nie było z nim żadnych problemów