Skocz do zawartości

Impress

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    20
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika Impress

Uczeń

Uczeń (2/13)

  • Reaktywny
  • Od roku
  • Collaborator
  • Dedicated Rzadka
  • Pierwszy post

Ostatnio zdobyte

6

Reputacja

  1. Sprzedam narzędzie do frezowania mufy suportu marki cyclus.Takie jak tutaj: https://www.rowerystylowe.pl/p-8008/narzedzie-do-planowania-mufy-suportu-cyclus Narzędzie użyte tylko raz w moim prywatnym rowerze. Dla zainteresowanych wyślę zdjęcia. Cena 600zł.
  2. Czy SHIMANO GRX FC-RX810-2 48t/31t z linią lancucha 46.9 mm podejdzie do trek ds2 gen4 z linią 48.8mm? Aktualnie siedzi Shimano FC-MT210 2x9 rzęd. 46/30T
  3. No i polygon ma mniejszą korbę - tylko 36T. Jak autor chce pojechać trochę szybciej z mniejszą kadencją to tarcza 46T sprawdzi się lepiej. Sam mam crossa, lubię dosyć niskie przełożenia i w tej chwili mniej niż 46 zębów bym już nie chciał ale to moja opinia.
  4. Cześć. Chciałbym potencjalnie w przyszłości rozważyć wymianę korby w mom treku ds2 z 46/30 na 50/34 jakiejś sory lub tiagry. Pytanie czy da się to zrobić bez większych reperkusji biorąc pod uwagę, że aktualna linia łańcucha to 48.8mm a korby docelowej to 43.5mm. Czy da się te 5mm zredukować dystansami lub zostawić jak jest i będzie to banglać?
  5. Uff udało się. Jestem mega zadowolony. Cierpliwość przy zaplataniu to podstawa, szczególnie jak się robi pierwszy raz. Dzięki za wszystkie rady. Pozdraeiam
  6. Tak obręcz nowa z centrumrowerowe.pl Spróbuję jutro z tym popuszczaniem szprych. W teorii wszystko wydaje się proste w praktyce wychodzi jak wychodzi i standardowe procedury które mają pomoc nie pomagają.
  7. Ok sprawa ma się tak. Po wielu godzinach udało mi się osiągnąć niemal idealną centryczność kola i centrowanie boczne. Pozostała kwestia centrowania radialnego. Udało mi się osiągnąć taki efekt I jest to absolutne maksimum. Jest delikatne bicie radialne w jednym miejscu na poziomie 2-3mm. Czy mogę z tym jeździć? Tak jak wspomniałem dishing jest idealny, latheral tez. Wiem że norma to ok 1mm ale nic więcej nie uzyskam. Pracowałem z tensometrem. Jakby jakiś doświadczony wheelbuilder się wypowiedział będę wdzięczny.
  8. No dobra... o ile udało mi się wycentrować bicie boczne to za Chiny nie mogę sobie poradzić z biciem osiowym. Jak bardzo bym nie luzował to i tak w pewnym miejscu podciąga mi obręcz do góry... Mam szprychy Sapim Race cieniowane 2.0-1.8-.2.0. Czy do wyliczeń tensometrycznych powinienem założyć średnicę szprychy 1.8mm ?? (tak zakładałem do tej pory) czy 2.0mm?
  9. Cześć, Zabieram się wkrótce za budowanie swojego pierwszego koła. Obręcz to dt swiss R500 w rozmiarze 700c, piasta SHIMANO Deore XT FH-M756. Moje pytanie dotyczy długości szprych. Według moich wyliczeń (na bazie kalkulatorów ) szprychy krótsze powinny mieć ok. 287mm a dłuższe 288mm. Jako, że szprychy tanie nie są to czy przy różnicy 1mm konieczne jest kupowanie 2 osobnych zestawów czy mogę to uśrednić i kupić 1 zestaw o tej samej długości?
  10. Sam dysponuje bardzo zbliżonymi gabarytami 195cm i 120kg i jeżdżę na Trek Dual Sport 2 Gen4 poleconego mi z resztą przez @Mihau_ Jeżdżę już drugi sezon, zrobiłem przeszło 3000km i jestem bardzo zadowolony z Treka. Na start polecam zmienić stockowe gripy na przykład na ergon gp5 (dużo daje). Warto pomyśleć o lepszych oponach bo stockowa tylna opona Bontragera dosyć szybko się wytarła. Rower jest bardzo przyjemny i dynamiczny do jazdy a zaraz wdzięczny do dłubania.
  11. Osprzęt to nie wszystko. Warto się przymierzyć i wybrać rower, który najlepiej odpowiada pod kątem geometrii a co za tym idzie wygody. Ja mam treka dual sport 2 gen4 i mimo mocno przeciętnego osprzętu (co prawda wymieniłem już kilka rzeczy ale to dla własnej fanaberii) jestem z niego bardzo zadowolony. Po przejechaniu przeszło 2000km nie doświadczyłem żadnych awarii mimo mojej słusznej wagi. Do amatorskiego użytku, o którym wspominasz szkoda by mi było wydawać 7 stów więcej za scotta. Wagowo te rowery są do siebie mocno zbliżone i myślę, że oferują mniej więcej to samo. Pytanie, który Ci się bardziej podoba...
  12. A ja ze swojej skromnej perspektywy polecam Treka. Mam ten sam model o ktory pytasz z tym że gen 4, który różni się jedynie widelcem w porównaniu z gen5. Niecały rok temu go kupiłem, przejechałem nim prawie 2000km i jestem bardzo zadowolony. Bez problemu wytrzymuje moje prawie 120kg. Geometria przyjazna dla pleców mimo umiarkowanie pochylonej sylwetki. W swoim rowerze zmieniłem suport i korbę ale to bardziej fanaberia bo domyślne rozwiązanie na kwadrat nie sprawiało problemów i jakiejś wielkiej poprawy sztywności nie zauważyłem. Dodatkowo wymieniłem gripy na ergon go5 z rogami i to poprawiło baaaardzo komfort jazdy. W razie pytań służę pomocą.
  13. Poluzowana linka. Odkręcić linkę przy przerzutce, naciągnąć z czuciem kombinerkami, dokręcić i po temacie.
  14. Zrobiłem upgrade na BB-MT501 i FC-MT210-2 46/30. Jestem zadowolony. Dodatkowo zakupiłem narzędzie do planowania mufy suportowej, żeby operację przeprowadzić "po Bożemu". Ostatecznie problemem okazała się 2,5mm podkładka, musiałem przełożyć jedną z prawej strony suportu na lewą, żeby linia łańcucha się zgadzała. Poza tym wleciały nowe gripy ergon gp5 i bardzo przyjemnie tym DS'em się jeździ.
  15. Mam ten rower i też mi coś postukiwało. Rozkręciłem i przesmarowałem pedała ale okazało się że to stukał ten plastikowy odblask na pedale. Trzeba go solidnie wcisnąć (wchodzą dwa plastikowe bolce w korpus pedała).
×
×
  • Dodaj nową pozycję...