Skocz do zawartości

Grrringo

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    30
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika Grrringo

Uczeń

Uczeń (2/13)

  • Od miesiąca
  • Od tygodnia
  • Dedicated Rzadka
  • Reaktywny
  • Collaborator

Ostatnio zdobyte

3

Reputacja

  1. Dzięki za sprostowanie, dokładnie to miałem na myśli, czyli taki przegląd po przejechaniu ok 200km (tak powiedział dealer u którego odbierałem rower).
  2. Ktoś się orientuje, czy Focus wymaga przeglądu zerowego do gwarancji? Dealer twierdzi, że tak (wiadomo, 200 zł skasują ;). Ale na stronie Focusa nie znalazłem nic takiego, jest jedynie mowa o rejestracji roweru w ciągu 8 tygodni od zakupu. Nie mam również typowej książeczki serwisowej w której taki przegląd można by wbić. Jeśli nic się nie dzieje wolałbym zrobić serwis po sezonie albo przed kolejnym niż zerowy.
  3. Też się nad tym zastanawiałem. Podstawowy przegląd takiego FOXa to 700 zł, czyli pewnie 1/3 nowego
  4. Żona ma jeszcze taką holenderkę, ale ciężko jej się jeździ nią po lasach i polach.
  5. Cześć, Szukam roweru dla żony, typowy sprzęt "po bułki' weekendowo czasami jakaś dłuższa wycieczka po lesie. Czy w cenie 2400 PLN znajdę coś lepszego? https://www.focus-bikes.com/pl_en/1091704-whistler-3-8
  6. Canyon po 5 dniach odniósł się tylko do uciekającego powietrza, że 10 psi może uciekać przy podłączaniu wężyka (ehh). Nic o 5 cm "skoku" widelca. Zadzwoniłem bezpośrednio do serwisu FOXa, przez telefon Pan poinformował mnie, że prawdopodobnie ciśnienie dostało się do komory negatywnej i go "zassało". mam wysłać na naprawę gwarancyjną, nie czekając na Canyona. Więc pewnie czeka mnie minimum tygodnia przerwa w jeździe.
  7. Odpowiedź z serwisu, co prawda po tygodniu ale: "(...) Jeśli sie nie znajdzie to najszybszą metodą doprowadzania roweru do sprawności będzie zlecenie lokalnie wymiany piasty i przesłanie nam rachunku. Zwrócimy koszty." Oczywiście poinformowałem ich o tym, że endcap się znalazł.
  8. Ale to żeby "dobić" do 120mm to chyba ze 300 psi (wg tego manometru) musiałbym dopompować. Nie będę ryzykował, zgłosiłem sprawę z tytułu rękojmi do Canyona.
  9. SAG to dla mnie nowość, muszę się tego nauczyć co ciekawe instrukcja o tym nie mówi w żadnym języku oprócz niemieckiego a przejrzałem tylko angielski i w ogóle się tym nie zajmowałem ;/
  10. Cześć, Nowy amor, przejechane może 60km. Zauważyłem że bardzo mocno się ugina, mimo że dopompowany do mojej wagi 105kg - 120 psi. Zmierzyłem wczoraj ciśnienie, spadło do około 100, dobiłem do 130, po nocy miał ok 120 (może spaść tyle przy odpinaniu pompki?), po zrobieniu 20 km na płaskim ciśnienie ok 110 psi. Zmierzyłem i miejsca na skok jest ok 50 cm, co jest z nim nie tak? I ten oring na amorze to powinien być taki luźny? Oczywiście napisze tez do serwisu ale mało responsywny jest i nie chciałbym żeby mnie spuścili na drzewo.
  11. Hamulce w specyfikacji są mt400 a zamontowali mt410
  12. No to dostarczyłem Wam przynajmniej rozrywki ale sposób montażu tego dla laika pozostawia wiele do życzenia, instrukcja nic o tym nie mówi. Ale endcapa się znalazł [facepalm] Dzięki wszystkim za pomoc!
  13. ja to teraz mam stresa ze jednak znajde tego capa w tej plastikowej osłonce co była na kole Rano taki pewny byłem ale skoro to jest wciskane... to już niczego nie jestem pewien. Tylko nie wiem czy wtedy sie cieszyć czy jednak płakać że taka akcja i tyle osób zaangażowanych w poszukiwanie przyczyn no cóż za kilka godzin się okaże...
  14. A to dla mnie lepiej czy gorzej, że jest inne niż w specyfikacji?
  15. Hmm.. piasta około 100 zł a wysyłka z Niemiec pewnie 150 lub odesłanie całego roweru jeszcze więcej... Nie chcę nic od nich "wyciągnąć" tylko móc użytkować rower, za który przecież niemało zapłaciłem. A za uratowanie wizerunku przecież nie da się zapłacić MasterCard
×
×
  • Dodaj nową pozycję...