Skocz do zawartości

krzysiek888

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    15
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika krzysiek888

Uczeń

Uczeń (2/13)

  • Od roku
  • Collaborator
  • Od miesiąca
  • Dedicated Rzadka
  • Od tygodnia

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. Gravel to i tak tylko gravel, nie zrobisz z tego szosy szczególnie przy takim Kross esker 5.0, jeśli nie wykorzystujesz całej kasety to po co Ci podwójny blat, jest przydatny tylko przy lepszych stopniowaniu, odnośnie prędkości to da Ci tylko przy zjazdach, i to w zależności czy masz mocne kopyto, jak ktoś jeździ nazwijmy to średnio zaawansowanie to pojedynczy blat z zupełności wystarczy, na pewno przy spokojnej jeździe na szutrach będzie to wygodniejsza opcja, a na szosie dużej różnicy nie odczujesz, największa będzie przy stopniowaniu, to oczywiście moja opinia. Mi się osobiście podoba Rower RIDLEY Kanzo Speed Rival1, jest obecnie w dużych promocjach i dobrze wygląda, jest na karbonie i waży 8.2kg, gdzie krossy karbonowe około 9.8 kg...
  2. Z jednej strony masz racje, jednak ja głównie celuje w jakieś drogi utwardzone, ścieżki rowerowe przeplatane z kostki/asfaltu, do takiej jazdy bardziej chciałem sportowego gravela niż wyprawowego, trochę mnie odrzuca opona 45 w nowym krossie, tak sobie teraz myślę, że kross 7.0 rival z 2023 byłby dla mnie chyba lepszym wyborem
  3. a geometria aspre 2 2024 jak wygląda w porównaniu z tym eskerem 6.0 ? jest spora różnica ?
  4. Witam, złapałem okazje kupna kross'a eskera 6.0 2gen w kolorze zielonym za 6500zł, po tej okazji zainteresowałem się z tym rowerem to odkryłem, że ta 2 generacja tego roweru to bardziej wyprawowy rower i trochę poszedł w stronę silexa tzw. 'dziadkowóz', czy tak faktycznie jest ? chciałem taką geometrię coś pomiędzy wygodą, a geometrią sportową, nigdy głównie pod wygodę, przyszłościowo myślałem o tym, żeby dokupić dodatkowy komplet kół i mieć bardziej pod asfalt jakieś 28/32, czy ten model faktycznie nie jest demonem szybkości ? opłaca się go brać ?
  5. Wszystko zależy jaka to będzie trasa, ja jak kupowałem pierwszy rower 'na poważnie' czyli wspomnianego wyżej fitnessa to również patrzyłem na każdy gram i aby być jak najszybszy, sezon zweryfikował, że liczy się mocna noga i kondycja. Moim zdaniem na taką trasę powinieneś wybrać coś wygodnego, a odpowiadając na samo pytanie zadane wyżej to również nie ma jednoznacznej odpowiedzi, zależy jaka to będzie trasa, aczkolwiek jakby wziąć jednego przeciętnego Kowalskiego i jakby miał przejechać te samą trasę na gravelu i fitnessie to czas byłby praktycznie ten sam(oczywiście w zależności od trasy).
  6. tak jak kolega wyżej, 15 km to tyle co nic, na same dojazdy do pracy trzeba wziąć coś po prostu wygodnego, według mnie prosta kierownica bardziej się sprawdzi wiec wybór padłby na fitness, ja osobiście po złapaniu zajawki w tym sezonie przechodzę z fitness'a na gravela, po jednym sezonie straciłem około 3 tysięcy zł na sprzedaży, nie bądź jak ja, na takie cele jakie napisałaś to sprawdzi się rower dużo tańszy i nie odczujesz różnicy, wybierz co Ci się podoba i w czym Ci najwygodniej.
  7. Witam, na tradeinn jest Bianchi Via Nirone 7 GRX 400 w rozmiarze 55, pytanie czy rozmiar będzie odpowiedni na wzrost ok. 174 cm, niby mieszczę się w rozmiarówce, ale jest ryzykownie, jest ktoś w stanie mi porównać podzespoły tego roweru z takim aspre 2 ? co ma lepsze, a co gorsze, oczywiście oprócz podstawowych podzespołów, które są takie same, zastanawiam się czy kupić ten rower bo jest niby w promocji
  8. Ja swoją meride speeder 400 sprzedałem po jednym sezonie, jak patrzysz na wygodę to raczej nie będzie to najlepszy wybór.
  9. Mimo, że mierzysz wysoko to jeśli dopiero zaczynasz to bym na twoim miejscu wybrał taki model, który bardziej Ci się podoba oraz taki, który będzie dla Ciebie najwygodniejszy, tu akurat wypadałoby odwiedzić jakieś serwisy rowerowe i potestować, ja osobiście jestem w podobnej sytuacji będę szukać w podobnej cenie to masz kross'a eskera 5.0 na apexie za około 4200-4500zł, taki sam model na GRX jest za około 5300.
  10. Romet Aspre 2 lub Boreas 2 GRX stoi na osprzęcie GRX tak samo jak Kross Esker 5.0 GRX, wszystkie te rowery mają hydrauliczne hamulce, sztywne osie, karbonowe widelce, mam wrażenie, że w rowerach za 5-6 tysięcy to już będzie standard. Pytanie czy dla mnie przeciętnego zjadacza zrobi to jakąkolwiek różnice, pytanie czy dla mnie lepiej nie będzie wybrać wygodniejszy rower i taki, który mi się bardziej podoba...
  11. Witam, w poprzednim sezonie postawiłem na rower fitness, dokładnie meride speeder 400. Wcześniej przez krótki czas testowałem szose, w tym czasie złapałem zajawkę. Gdy testowałem szose to strasznie mi przypasował baranek, zaś sam fiitness był dosyć niewygodny, choć lepiej tłumił drgania niż szosa, co oczywiste. Postanowiłem sprzedać fitness, uznałem, że jest dla mnie nie do końca odpowiedni, postanowiłem, że wybór padnie na rower gravelowy, który rozważałem przed kupnem meridy. Na pewno chciałbym w nowym rowerze mieć sztywne osie, to dla mnie podstawa, kaseta 2x10, którą miałem w meridze była według mnie lepsza niż kasetą 1x11, którą miałem okazje testować, w chwili obecnej przemawia do mnie model kross esker 5.0, w wersji apex jest kaseta 1x11, zaś w wersji grx jest 2x10, pytanie czy warto dopłacać, jesteście w stanie mi polecić jakieś modele w promocji, są lepsze ceny przed sezonem czy raczej to nie ma różnicy ?
  12. Jakbyście mieli wybierać pomiędzy trek 3 disc, Merida speeder 200, Giant fastroad AR 2 to co byście wzięli ?
  13. A jesteście w stanie zaproponować jakieś alternatywy w postaci rowerów fitness ? tak do 5000 zł
  14. Dziękuję za odpowiedzi! Rozumiem już różnice, tym bardziej skłaniam się ku gravelowi. Model o jakim pisalem to Cube Nuroad w standardowej wersji jak ktoś wyżej napisał, jesteście w stanie napisać co lepiej kupić do ok. 5k ?
  15. Witam, interesuje mnie gravel CUBE NUROAD, czy do tej ceny znajdę coś lepszego jeśli chodzi o stosunek jakości do ceny ? myślałem o wymianie opony w takim rowerze na hybrydową aby zachować lepszą szybkość, a jednocześnie móc pokonać jakieś zagrożenia w postaci piaskowego odcinka na ścieżce... pytam jako laik, zawsze jeździłem, ale nigdy nie interesowałem się tym tematem. Jeszcze pytanie odnośnie tego czy jest sens się ograniczać do szukania roweru gravelowego skoro chcę w takim rowerze wymienić opony, czy rower szosowy to nie to samo co gravel, tylko różniący się oponami ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...