Skocz do zawartości

marekdam1

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    111
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika marekdam1

Znachor

Znachor (6/13)

  • Od roku
  • Od miesiąca
  • Od tygodnia
  • Dedicated Rzadka
  • Collaborator

Ostatnio zdobyte

10

Reputacja

  1. Nie mogę już edytować powyższego, więc dubel wjeżdża. Jeszcze pozostaje kwestia tarcz. Czym one realnie się różnią, jeśli zakładamy porównanie dwóch różnych w tej samej wielkości, które będą pasować do tych hamulców? Albo inaczej, na leniwca: jakie wziąć do tych Deorek?
  2. Uff to świetnie, Boże uchowaj od tych brązowych, beżowych i białych obręczy na boku opony. Może to nie tak ważne, jak jakość i wykonanie, ale jako grafik, nie mogę przeżyć tych akcentów na czarnej oponie. Dzięki bardzo, szukam i zamawiam! BTW rozumiem, że tutaj iść w tubless i mleczko? Czy inaczej się nie da? Dla pewności pytam, żeby się w serwisie nie okazało, że mnie facio zapyta, jakie dętki do tego
  3. Uff to dobrze, bo średnio te amory teraz uśmiecha mi się kupować. Zmieniam na razie tylko hamulce i opony, minimum sezon z tym pojeżdżę bo z Judy jestem zadowolony. Notabene specjalnie dopłacałem parę groszy, żeby go mieć a nie jakiegoś santoura, czy inną sprężynę o wartości piwa.
  4. Dzięki. Bernstein skojarzyło mi się z nazwiskiem, myślałem że to coś w stylu wersja Mercedesa AMG itp.
  5. MTB ale mniejsze, szybsze. Gonię tę znienawidzoną uniwersalność, więc dobrze że to napisałeś, bo jeśli któreś z tych opon, które biorę pod uwagę są typowo gravelowe i gdzieś będę musiał prowadzić, to odpadają. Prowadzić mogę tylko pod pionową górę, gdzie indziej rower jest do jazdy W tej chwili wpierdzielam się w największe błoto i choć rozumiem, że nie da się mieć i tego i prędkości na szosie, to chcę celować w środek. Nie wyobrażam sobie schodzić z roweru, bo pasek piasku się gdzieś pojawił. Także dzięki za zwrócenie uwagi. Czyli co, z tych co wysłałem to chyba Race King, MTB ale mniej oporne? EDIT: Jeśli Race King to który? Tutaj dwa pytanka. Po pierwsze, czym się różnią te dwie poniżej? https://www.sbike.pl/pl/products/opona-continental-race-king-29x2-2-protection-tlr-bernstein-edition-11076.html https://biostern.abstore.pl/opony-mtb-continental-race-king-pt-29x2-2-zwijana,c106,p11645,pl.html Te drugie są tańsze i w całości czarne. To tylko różnica kosmetyczna, czy rzeczywiście jest to coś innego? Nie znoszę tych brązowych, beżowych i białych obręczy na oponach, więc byłoby cudnie, gdyby jednak były całkowicie czarne. Może detal, dla mnie ważna rzecz. I drugie pytanko: w pierwszym linku, w opisie jest informacja o dwóch wariantach: Cross King lub Mountain King. Czy to warianty kolorystyczne jak wyżej, czy coś innego się tu zmienia? I co oznacza Bernstein edition?
  6. Czyli rozumiem, że mam kolejny wydatek na horyzoncie. Z tego co mówisz o grubościach goleni wynika, że jest ryzyko złamania w razie ostrego hamowania przy dużych przeciążeniach? Kurde, czy te hamulce są aż tak ostre, że to się może zdarzyć? Nie jeżdżę w typowym MTB bo mnie życie i czas wolny zweryfikowały, ale chciałbym mieć poczucie, że jak znajdę czas i możliwość to mogę. Tak filozoficznie trochę, bo już nie o hamulcach: czy przypadkiem nie jest tak, że zamiast wymieniać amor lepiej wszystko sprzedać, a nowych hamulców nie montować i kupić klasę wyższy rower? 🤔 Zakładam, że dobry widelec z dwójkę mnie wyniesie, hamulce 500 w promocji, opony kolejne 500. A za rower dałem 4200...
  7. Co jest nie tak z Judy w tym kontekście? Że za miękki, czy jak? Amor też kiedyś chcę wymienić, ale na razie poszedłem w hamulce, bo duża promocja w linku od jednego z kolegów powyżej, oraz oponki wybierane w innym temacie. Widelec zeżre niestety więcej pieniążków, więc trzeba dłużej pokminić. BTW waga na ten moment zbliża się do setki, temat sprzed roku
  8. No dobrze, coś tam poczytałem i myślę, że jednak Conti Terra Hardpak będą zbyt łyse i nie chcę aż tak przeginać w stronę slicków. Rozważam więc z Waszych propozycji dwie: Conti. Terra Speed PT 700x45C Czarna - Biostern oraz Race King (tu: zwijana, jest ok?) https://biostern.abstore.pl/opony-mtb-continental-race-king-pt-29x2-2-zwijana,c106,p11645,pl.html Cena ta sama, zdaje się taniej niż w CR. Wklejam jeszcze link do mojego roweru. Czy będą pasować obie? Jeśli tak, to którą wybrać, gdy są aż tak podobne? https://www.trekbikes.com/pl/pl_PL/rowery/rowery-górskie/rowery-cross-country/x-caliber/x-caliber-8/p/35069/
  9. O kurteczka, tak patrzę teraz i nawet te Hardpacki są blisko połowę mniej "oporne", jeśli dobrze to czytam, niż obecne stockowe Maxxisy. Nic dziwnego, że mam średnią prędkość 15 km/h a puls 130 ehh. Chrismel, to co napisałeś przekonuje mnie i pogłębię research, a może i kieszenie. Rzeczywiście wg tej logiki to właśnie casual, a nie pros dostaje najwięcej korzyści, czego się nie spodziewałem. Dzięki bardzo!
  10. O proszę. I to jest coś, co zmienia moje spojrzenie na sprawę. I mówisz, że nawet casualowo zobaczę różnicę wartą olania opon za stówę? Co prawda nie bieduję i jak trzeba to zapłacę, ale nie mam żadnego doświadczenia, by stwierdzić, że faktycznie dużo mi to daje. Zdaję się na was, rozważę każdy pogląd
  11. Opon za dwie i pół stówy sztuka na bank nie wezmę, bo robię 2-3k km rocznie i w żaden sposób mi się to nie opłaca Rozmawiajmy o modelach tańszych. Wspominacie koledzy o górkach i lekkim terenie. Wywracając więc dla pewności pytanie: czy biorąc Terra Hardpack, wjazd w jakiś park czy przypadkowo napotkane błoto nie spowoduje przegięcia w drugą stronę i nie zniszczy mnie? Bo wiadomo, szybkość fajnie mieć, ale też ważne jest zastrzeżenie, że to jednak nie jest szosa i szukam tego złotego środka. Może to już bieżnik przesadzony i jednak brać coś grubszego? Nie znalazłem niestety na Youtube przejażdżki i testu, jedynie prezentacja bieżnika. Tak wizualnie mi siedzi, ale oglądać na sucho to sobie można latami Mówię konkretnie o tych, chyba że one też mają różne inne wersje, które powinienem obadać? https://www.centrumrowerowe.pl/opona-continental-terra-hardpack-pd30125/ Edit: Tu wspomniana prezentacja na sucho:
  12. Moja obecna opona w X-calibrze 8 2023 to Maxxis Ardent Race, przystosowana do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, obudowa EXO, stopka zwijana, 60tpi, 29x2.35", więcej info o rowerku, rozmiar mam M: https://www.trekbikes.com/pl/pl_PL/rowery/rowery-górskie/rowery-cross-country/x-caliber/x-caliber-8/p/35069/ Na tę Terra Hardpack też właśnie zerkałem, wydaje się ciekawą hybrydą. No i cena, jednak pińcet złoty za ogumienie dla casuala trochę mierzi
  13. O super, dokładnie tego mi było trzeba. Obczajam opinie, ale pod kątem szybkości ludzie stawiają na Terra Speed, patrząc pobieżnie po reddicie. Zaciekawiła mnie jedna wypowiedź z tych opinii: jeden model na przód, drugi na tył. Ma to sens? Robi się tak w ogóle? EDIT: No tak, terra speed nie ma na 29 cali, to sobie pojeździłem 🤣 To może od innej strony podejdę. Co uzasadnia do amatorskiej jazdy oponę za 250zł względem na przykład takiej za sześć dyszek? Pytam bez ironii, nie znam się i chciałbym wiedzieć, za co jest sens płacić, a za co nie https://www.centrumrowerowe.pl/opona-continental-race-king-pd7103/
  14. Dzięki Panowie, tylko właśnie tu jest pytanie: na ile niezawodne będą liczniki z bajerem za 1/10 ceny najlepszych marek? Jak mówię, uszami wychodzą mi już sprzęty budżetowe, które padają po chwili i choć wiem, że nawet za dwa koła można trafić pechowy model (nawet w Twoim temacie ktoś ma taki problem ), szanse mimo to teoretycznie maleją.
  15. Dzięki, znam te strony, ale problem właśnie jest z tym, jakie opony brać pod uwagę, bo o tym pojęcia nie mam, a wydaje się, że możliwości są tysiące
×
×
  • Dodaj nową pozycję...