Ja akurat mieszkam w DE i nie mam problemu z tym sklepem w sprawach reklamacji bądź zwrotów, wszystko odbywa się w ciągu kilku dni. Ale trzeba zrozumieć też niemiecką mentalność która jest inna od naszej, przykład raz w rowerze MTB scentrowałem koło ( dodam że był to czerwiec albo lipiec czyli sezon rowerowy w pełni ) więc postanowiłem zanieś je do serwisu w celu naprawy. Obdzwoniłem kilka lokalnych serwisantów i odpowiedzi były najczęściej takie, teraz mamy duży ruch więc najwcześniej za dwa albo trzy miesiące naprawimy koło, a kilka serwisów stwierdziło że nie naprawią mi koła bo nie kupiłem u nich roweru. W końcu udało się znaleźć serwis który ogarnął temat w ciągu trzech dni. Dla porównania zadzwoniłem do kilku serwisów w PL aby sprawdzić czy tam też tak to wygląda i kilka serwisów z Wrocławia było w stanie naprawić mi koło od tzw. ręki.