Skocz do zawartości

player123

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    366
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Skąd
    KampoDiKampi

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika player123

Wschodząca gwiazda

Wschodząca gwiazda (8/13)

  • Od roku
  • Conversation Starter
  • Dedicated Rzadka
  • Collaborator
  • Reaktywny

Ostatnio zdobyte

70

Reputacja

  1. A wozek jest dobrze ustawiony względem ramy/lini łancucha? Bo może jest krzywo przykrecona...
  2. Zawsze jak widzę, że ktos o tym pisze...to od razu przypomina mi się cyklon - naprawa ram rowerowych, to chyba ich ulubiony system ;-)) Kierownik serwisu niesamowice zachwalał mi to rozwiazanie, bardzo chetnie przyjmie taka ramę na naprawę...a że robi ich b.duzo, to polecał szczerze...uwielbia je.
  3. JAk dla mnie, odkąd klamka w topowej wersji nie jest carbon-wrapem...to nie ma sensu doplacać nie kumam czemu shimano zrezygnowalo z tego, szczególnie w rowerach w ktorych brud/piach/błoto moze trafić na klamkę... nic nie wyglada tak brzydko, jak pijesz kawke pod sklepem i patrzysz na przetarte do gołego klamki ... a tu filmik gdzie gosc dokladnie pokazuje na 8070 reach i free stroke adjust. TO chyba najlepszy filmik w tym temacie.... ktory wyjasnia kiedy i jak działac na freeStroke...
  4. Zabezpieczyć przed odmrożeniem przy rozprężaniu co2? Czy o co chodzi? @chrismel Vectran to prawdziwy pogromca szkieł...sporo jezdziłem na conti 4season...i tam miałem te kapcie ponacinane jak sito, dalej je mam na rowerze z przebiegiem paru tys km...ale tylko raz trafiłem na tak duże szkło, że slończyło sie pchaniem...cos ala najazd kołem na tulipana, zagapiłem sie niestety ...w Vectranie małe szkło siedzi tak długo aż sie z niego wykruszy ;-)...zupełnie inaczej niż w oponach z innymi wkładkami, gdzie siedzi i drąży aż zrobi dziure do detki. Np gravelkingi z tym ich plusem to smiech na jajach...pamietam że podczas pierwzzej jazdy zaliczyłem kapcia ;-)) No ale ma wadę ta wkładka, spore opory toczenia mają takie opony i waga słuszna...niemniej najlepsza opcja na brudne ddr po zimie.
  5. Dobry, jak pompka z Decathlona tylko droższa 😆
  6. Moim zdaniem naprawdę nie warto dopłacać do markowej TPU - chinol z metalowym wymiennym wentylem bedzie tej samej klasy ....no chyba że...to jak piszesz ma być prezent...słabo dać chiński celafon jako prezent 😆 ALe każde TPU trzeba dmuchać często.
  7. A ja mam w rowerze właśnie RideNow i złego słowa o nich nie powiem. Mam tam kola dt erc1400 i conti gp5000 w rozmiarze 25C, dmuchm 100PSI i jezdze....bezproblemowo. A wage mam niekolarską zupelnie...a od powrotu na siłownię to już wogole ;-))
  8. A jakich różnic można oczekiwać w przypadku kiszki tpu ktorej ścianka, a dokładnie jej grubość może roóznic się na poziomie setnych milimetra? Zdaje się że różnice sprowadzają się do jakości wykonania wentyla. Czy te markowe jakiś lepiej trzymaja ciśnienie niż chinszczyzna ktorą trzeba dodmuchać co 3dni? Jeżdżę na chińczykach już jakiś czas...I w życiu bym niedopłacił 3 czy 4x wiecej do conti czy pirelli :-)) to zwykły skok na kase.
  9. O losie, ale temat rozwinięty.... ja powiem tak ...jak komuś zależy na robieniu formy i ma mocna głowe, to zrobi to nawet w domu na trenażęrku... czy jezdzac w koło komina...potrzeba tylko pomiar mocy i jakis HRM... i moze to byc najgorszy rower na swiecie....byle miał dobry pomiar mocy ... ...a jesli nie chodzi o forme a o zajecie głowy zakupami....no to nie ma sie co zastanawiać tylko brac to co się najbardziej podoba... pozniej to i tak bedzie mozna ulepszyć ... i ograniczeniem bedize tylko zasobnośc portfela, lub miejsce składowania tych wszystkich rowerów.
  10. A moze juz wpadłes w pułapkę kupowania, upgrejdowania, kombinowania...nad rowerami, po to by zajać głowę i nie mysleć o innych tematach ? sposób niezły, ale ma pewne wady 😆 Myślę, żę dla ocalenia portfela, lepiej skupić sie na budowaniu formy ... kupnie pomiaru mocy, pulsometru ... trenażera i piłowaniu wyjdzie taniej i zdrowiej ... a i forma bedzie, mozna dodać do tego siłownie...głowa bedzie zajęta i endorfiny sporo.
  11. Problem jest tylko, jak wyglebisz i zaorasz np klamkę...towar nie jest już dostępny w każdym sklepie...
  12. O tym pisałem wyżej, mozesz sobie odszukac bez problemu w internetach, jakie sa zalecane max naciągi dla koł... w zaleznosci czy to tacze czy obreczowki, czy kolo symetrycnze przod, czy nie...czy tyl po stronie napędowej czy nie... możesz spokojnie zrobic jak podaje PArktool ... . Most rims have suggested ranges from 100 to 120 Kilograms-force, or 980 to 1177 Newtons. This is assuming there is no pressure in the tire. Przy tej obręczy nie ma sie co spuszczać nad dociągnieciem do jakiejs magicznej wartości zalecanej przez producenta... bo to koło jakies podstawowe... a nie karbon za miliony pleciony na sznurki.
  13. Chyba możesz zmierzyć grubość szprychy i na tej podstawie ocenic ile jest tego naciągu max zalecane ? Ta obrecz to zwykłe oczkowane alu...miałem chyba takie koła 28C tż w KTM Avenza cross... spokojnie mozesz centorwać ...nawet na oko... miliony nie leża na stole.
  14. I słusznie, 17 stopni na plus robi kokpit w rowerze jak dla starszej pani.
  15. 17stopni robi juz roznice. Moge porownac na 10cm eastonie ea70 bo gdzies mam Edyta: easton ea70 100m - 6 vs 17 stopni to ok 14mm wyżej...wiec dla mostka 80mm bedzie to z 1cm w samej wysokosci, i ciutke bliżej siodła...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...