Skocz do zawartości

player123

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    378
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Skąd
    KampoDiKampi

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika player123

Wschodząca gwiazda

Wschodząca gwiazda (8/13)

  • Od roku
  • Conversation Starter
  • Dedicated Rzadka
  • Collaborator
  • Reaktywny

Ostatnio zdobyte

78

Reputacja

  1. To schudnąc, 150kg to nie jest waga pod ktora projektue sie tego typu sprzet.
  2. Moje zimowki jezdzily w tylko miescie stolecznym, tylko 2x dziennie, do i z kombinatu, 10 lub 6km w jedna strone, staly w garazu w kombinacie jak i w domu...i to wystarczylo by vki zdychały. Ja tam twierdze, że jak ktos ma czas na serwisowanie i czyszczenie co jazde, to vki beda dzialac, ale jak ktos nie ma na to czasu w mieszczuchu, to vki będa zdychac,a tarcze nie. W moich zimowkach robilem tylko jedna rzecz, patrzylem czy lancuch suchy/rudy - co dzialo sie z raz na tydzien - wtedy smarowalem wetem lancuch i jezdzilem dalej, az do momentu utraty zazebiania na kasecie....to nie jest dobre dla roweru na vkach, tam trzeba zagladać, czyscic, smarowac...nawet przypomniało mi sie iz kiedys w ktoryms z gruzów pivot mi przegnił 😉 W tarczowkach, wrzucałem jedynie nowe klocki...nie pamietam żadnych innych problemow z tarczami.
  3. Problemem nie było zamarzanie, a syf ktory wchodził w pivoty...to na nich wszystko przestawało działac. Te moje zimowki miejskie, byly używane tylko w zimie, lub w cieplejsze dni deszczowe - generalnie zawsze wtedy gdy wiekszosc ludzi stwierdza - to nie jest pogoda na rower. I w takich warunkach znacznie mniej problemow było z tarczowkami, w zasadzie tarczowki miały tylko jeden problem, ktory dotyczyl tez vłek - błyskawiczna degradacja klockow w warunkach zimowych. Od vłek juz wole rolkowe, ktore mialem w dwoch rowerach - to też jest rozwiazanie odporne na warunki, ale wymaga gniecenia klamki.
  4. Mile wspomnienia mam tez z Trek 7.3fx disc z 2007r w ktorym mialem mechaniczne tarcze, na nim po miescie ukrecilem 4.5tys km. Mial jakies okragle klocki w tych mechanikach, nie było to shimano, ale działały ok. Hayes mx2? Jakas taka egzotyka.
  5. Przez parę lat z rzedu do czasu pandemii dojezdzalem caly rok do robo...i moje najgorsze wspomnienie, to hamulce typu vki...jakie by nie byly, to po paru tyg przestawały odbijac, trzeba było je rizciągac rekami...syf, sól wida mróz i vki przestaja dzialac...jak ktos twierdzi inaczej, to moze jak jezdzi weekendowo to może mu sie wydawac. Proby czasu vki nie zdaja. Druga sprawa to znikanie klockow w vkach....na moje oko znikaja duzo szybciej niz klocki w tarczowkach....ktore tez w przypadku żywicy degraduja sie szybko....mialem kilka zimowych rowerow na vkach, pozniej na mechanicznych tarczach, i na hydraulice....najgorsze byly zdecydowanie vki, pozniej mechaniki, jakoas ostatnia moja zimowka niala hydraulki, zrobilem ze 2 sezony i przeżyly... Chyba te hydrauliki to byly jakies podstawowe tectro draco 2. Na bank byly to fabryczne heble z stevens x5 lite - caly ten rower uwazalem za najlepsza zimowke jaka mialem. Niestety po przejechaniu nieco ponad 3tys km tylko po miescie...steriwka odczepila sie od korony widelca, prawdopodobnie przez 180mm tarcze z przodu i moje pałowanie od swiatel do swiatel.
  6. W dzisiejszych czasach, od strony firm dostarczających kontent (telewizje niezależnie od sposobu jej dostarczenia, czy to przez dvb czy przez ott czy jak kto tam chce, czy to radio, nie mowiac juz o interencie jak np Google przez YT) niemalże wszystkie odtworzenia/odsłon reklam sa policzone, także ludzie od dostarczania treści dokładnie wiedzą do ilu i konkretnie nawet do jakich ludzi taka reklama trafia 😆 Każdy trzeźwy producent potrzebujący reklamy, może dokładnie sprawdzić zanim zdecyduje sie na kampanie reklamową kiedy i do kogo taki przekaz trafi - na ile odsłon/obejrzeń może liczyć - no i ile to bedize kosztowało. Zatem każdy jeśli tylko chce pozna dość szybko siłę i potencjał takiej reklamy - wystarczy proste zapytanie "ile to bedzie kosztowało" - rozlicza się to już teraz w internetach niemalże per ilośc odsłon rzeczywistych - a nie potencjalnych. A jeśli twirdzisz, że im się nie chce - to moja odpowiedź na to jest taka - ALBO z jakiegoś powodu nie widzą potrzeby bo z badań im wychodzi ze.... (nie jestem specam w temacie takich badań i decyzji) nie trzeba - np takie Shimano może być juz wystarczająco zakontraktowane przez producentów rowerów iż nie musi się reklamować, bo detal u nich w zasadzie jest marginesem marginesów ....a reklama samego roweru pt wybierz Marke A bo ona ma osprzet Shimano ... to też może być z jakis powodów słabe... ALBO powód nr 2 zwyczajnie firmy nie maja na to kasy, a ich aktualny poziom sprzedazy i plany sa realizowane bez pompowania kasy w reklamy. Bez wiedzy "insajderskiej" wszelkie tego typu rozkminy to czyste gdybanie. A raczej nie sądze zeby na forum rowerowym ktos miał wgląd w finanse i plany firm rowerowych - ale nie wykluczam bo może jest ktos z np 7Anna kto opowie jak to u nich wygląda 😆 ale z Shimano/Sram i zależnych od nich raczej niebardzo
  7. Baterie w misuro sprawne ? Wogole to .... jakiej aplikacji uzywasz ?
  8. Masz rację. Jest spora szansa, że sztyca na niższych cisnieniach będzie się przycinać podczas wysuwania. Mam OneUp ktoregoś z ostatnich i jest bardzo czuły na nawet minimalnie przekroczone Nm na obejmie sztycy...
  9. żadna, od strony tłoka/hydrauliki...natomiast jako że masz tam inna klamkę to w zależnosci gdzie ją łapiesz i jak sciskasz... może wydawać sie ze któraś bedzie odczuwalnie lepsza/gorsza 😉 wynika to z prostej zależności - siła*ramie.
  10. TEoretycznie wygladem jest zbliżony do takiego jaki powinien być... https://www.bikehugger.com/posts/road-disc-brake-tech-flat-mount-vs-post-mount/ Tu masz wymiary, mozesz sprawdzic A ...https://www.assolutions.ca/flat-mount-caliper-to-post-mount-adapter-guide/
  11. Przecież jej cena to jakis żart....kosztuje tyle co zintegrowane aero....chyba że realna xena sklepowa, to max połowa tej katalogowej...
  12. No bo to musi ładnie opadać dosc niedaleko od mostka...mostek 31.8 a obejmy klamek 24mm...raczej nikt nie robi kierownicy ktora sie zwęża w miejscu górnego chwytu, tylko przed...czyli blisko mostka.
  13. A wozek jest dobrze ustawiony względem ramy/lini łancucha? Bo może jest krzywo przykrecona...
  14. Zawsze jak widzę, że ktos o tym pisze...to od razu przypomina mi się cyklon - naprawa ram rowerowych, to chyba ich ulubiony system ;-)) Kierownik serwisu niesamowice zachwalał mi to rozwiazanie, bardzo chetnie przyjmie taka ramę na naprawę...a że robi ich b.duzo, to polecał szczerze...uwielbia je.
  15. JAk dla mnie, odkąd klamka w topowej wersji nie jest carbon-wrapem...to nie ma sensu doplacać nie kumam czemu shimano zrezygnowalo z tego, szczególnie w rowerach w ktorych brud/piach/błoto moze trafić na klamkę... nic nie wyglada tak brzydko, jak pijesz kawke pod sklepem i patrzysz na przetarte do gołego klamki ... a tu filmik gdzie gosc dokladnie pokazuje na 8070 reach i free stroke adjust. TO chyba najlepszy filmik w tym temacie.... ktory wyjasnia kiedy i jak działac na freeStroke...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...