Skocz do zawartości

szuwar_1978

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    56
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika szuwar_1978

Ten od rowerów

Ten od rowerów (4/13)

  • Od roku
  • Reaktywny
  • Od miesiąca
  • Collaborator
  • Od tygodnia

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. Czytałem troszkę o tym i dlatego ruszyłem temat... czyli wychodzi na to że jezdzić... padnie... wymieć i tyle... w sumie koszt nie duży a wszystkie narzędzia mam to ogarnę sam...
  2. Dziękuję.... o to chodziło...
  3. Hehe... ceramika... super czyli kilka W do lansu
  4. Mam w gravelu suport jak w temacie. Rama karbon. Jaka jest alternatywa dla tego suportu z wyższej półki? Tokena znam pytanie dotyczy shimano?
  5. Przerzutka ustawiona zgodnie z manualem shimano i filmami na YT. Działa idealnie tylko dziwne to bo raz jak wrzucę na 1.5 jest ok a za chwilę ociera. Mam jeszcze tiagre i tam działa to idealnie.. Mam też ultegre w szosie Di2 i tu faktycznie jak dam wrzuc na duży do idzie do oporu a za chwilę trymuje się automatycznie... hm może w tej Tiagrze jest nie tak 😀😃
  6. Manetki GRX 810... jak kliknę 1x to właśnie łancuch wskakuje na te 1.5...
  7. Wczoraj dojechał kolejny rower tym razem gravel na GRX 810 i mam pewien problem z trymowaniem. Przerzutka ustawiłem .. Wszystko działa super ale jak chce wrzucic na duży blat ale od razu z trymowaniem czyli na pierwsze kliknięcie to łańcuch obciera... muszę kliknąć raz jeszcze i dopiero trymowac i jest OK. Żeby to zobrazować to 1-1.5-2 Czyli wrzucam od razu z 1 na 1.5 ale wtedy lancuch obciera tak jak by wskoczył na 1.3... muszę dać na 2 i dopiero na 1.5 i jest OK. W czym może być problem? Mam jeszcze inny rower ale na Tiagrze i tam działa to idealnie a tu nie...
  8. Rower kupiony w czerwcu jako pierwsza szosa na próbę i zabrało... więc przesiadłem się na wyższy model a ten z minimalnym przebiegiem około 1000km sprzedaje. Rower doinwestowany. Wymienione koła na DT Swiss HE1800. Zmieniona przerzutka na GRX 812 oraz kaseta na XT-M771 11-34. Pozostałe elementy to pełna grupa Tiagra FD-4700. Dodatkowo kaseta Tiagra w zestawie. Rozmiar M 54.. mam 178cm i jest idelany. Suma zainwestowana w rower to około 2000 PLN. Rower bez wkładu wyregulowany nasmarowany gotowy do jazdy. Zapraszam na jazdę próbną. Sprzedaje bez pedałów. Link olx: https://www.olx.pl/d/oferta/rower-szosowy-felt-vr-40-54-dt-swiss-grx-CID767-ID11JhxZ.html
  9. Nie to nie to.... po wielu próbach odpowietrzania pod różnymi kątami jest już prawie idealnie. Czyli to o czym pisali koledzy do szosowych trzeba mieć inne podejście i cierpliwość
  10. Powiem Wam że już robiłem różne fikołki... rower na uchwycie bujany pod każdym kątem za każdym razem co wkręcę lejek to idą bąble.... klamka robi się mega twarda ale na blokadzie klocków. Zakładam klocki koło ... no i nie działa jak powinna idzie za daleko... no szlak mnie trafi....
  11. Wymieniłem cały komplet... nowa klamka + zacisk z przewodem i klocki. Wszystko nówka sztuka. Generalnie dziś rozruszałem tłoczki w zacisku... przesmarowałem olejem i jest dużo lepiej.... bo było tak ze bez klocków jak naciskałem klamką to tłoczek wysuwał się i chował ... nie szło ich wypchnąć ... jeden się w końcu poddał ... więc wyczyściłem i przesmarowałem olejem... później walczyłem aby drugi się wysunął i ta sama procedura... teraz widzę że zbliżyły się do tarczy i klamka się utwardziła i ma mniejszy skok.
  12. To nie są moje pierwsze hamulce hydrauliczne.... ale pierwsze szosowe obejrzałem dużo filmów na YT i nic o czym bym nie wiedział nie mowią hm.... no nic będę walczył z przelewaniem....
  13. Założyłem nowy hamulec tył i nie mogę dojść do ładu... klamka ma duży skok ... dochodzi prawie do kierownicy. Wielokrotnie przelewany i odpowietrzany. Jak włożę blokadę tłoczków jest idealnie. Włożę klocki klamka ma duży skok. Wszystko nowe... klamka zacisk klocki.... ktoś coś podpowie?
  14. Chyba już wiem w czym może być problem... jak wymiana zacisku nie pomoże.... bo w chwili obecnej klamka bez oleju chodzi idealnie. Czeka mnie rozbiórka i trzeba zobaczyć czy tłoczek się nie zaciera w obudowie... podobno częsta przypadłość. Wystarczy wypolerować i wszystko wraca do normy.....
  15. Hm.... rozebrałem klamkę w drobny mak... nic podejrzanego nie zauważyłem. Wszystko wygląda jak nowe. Nasmarowalem tam gdzie powinien być... złożyłem i działa na sucho idealnie.... to już nie wiem gdzie szukać przyczyny. Zacisk i tak musiałem kupić bo podczas ostatniego odpowietrzania wysunęła mi się blokada i szlak trafił tłoczki.... a trafił się cały nowy zacisk z przewodem i klockami w dobrej cenie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...