Skocz do zawartości

ROzi78

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Skąd
    Kraków

Osiągnięcia użytkownika ROzi78

Świeżak

Świeżak (1/13)

  • Od tygodnia
  • Pierwszy post
  • Conversation Starter

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. @Mihau_ nie rozumiem. Obecnie mam napęd z przodu 48+32 i tył 11-32. I jest ok, poza tym, że na podjazdach 32 jest za twarda. I właśnie dlatego chce 11rz z tyłu. przełożenia 48/11 używam co prawda rzadko, ale używam. Może nie jak jeżdżę do pracy, ale na treningach wokół Krakowa jak najbardziej się zdarza. Ale generalnie chyba mam już rozwiązanie. Korba na 120bcd, na razie z małą zębatką (42t) i potem będę ją zmieniał na jakąś chińszczyzne, jak zobaczę jak duża tarcza wchodzi. Tak, że chyba temat do zamknięcia, a wszystkim doradzającym bardzo dziękuję. Pozdro
  2. @Kettler chce rozwiązanie 1x. przednia przerzutka mnie denerwowała, bo cały czas były z nią jakieś problemy. Ponadto mniejszej tarczy używałem sporadycznie, W efekie zdjąłem ją i jeżdżę obecnie na jednym blacie (łańcuch czasem spada - wiadomo, ale nauczyłem się go zakładać piątą bez zsiadania ;)) . Przy czym na niektórych dłuższych podjazdach bywa za twardo. Dlatego uznałem, że zmianiając na napęd 1x11 uda mi się wyeliminować wszystkie niedogodności które obecnie mi doskwierają. A sama zmiana jest konieczna, bo obecny napęd ma przejechane jakieś 7-8tys i wszystko jest już zużyte ponad wszelkie normy. @itr tak, zmieniam wszystko, łącznie z manetką. najwyższy czas. @KSikorski jest jakiś niesymetryczny rozstaw na 4 śruby. 60x100 albo coś koło tego. Przy czym mam wątpliwość, czy nawet jak znalazł bym coś 46-48t do swojej korby i jej nie zmieniał, to czy offset blatu zapewni odpowiednią linię łańcucha? Czy aby to nie jest tak, że dla korb 1x domyślny montaż blatu jest bliżej osi ramy?
  3. jakaś chińszczyzna noname. do wywalenia.
  4. Nie koniecznie. wystarczy asfalt i dłuższy zjazd. Kaseta SunRace MS8 11-speed 11-46T.
  5. Witam, To mój pierwszy post, więc chciał bym się na początek przywitać. Ponieważ jednak przybywam tu z konkretnym problemem do rozwiązania, to do rzeczy. Mianowicie jeżdżę sobie na rowerku typu fitness, a dokładnie Orbea Vector. Generalnie jest wszystko ok, ale ponieważ rower miał tradycyjny napęd z dwoma blatami z przodu i korbą na kwadrat, zapadła decyzja o zmianie na napęd 1x10 lub 1x11. O ile tył wydaje się prosty, to kwestia korby mnie przerosła. A to dlatego, że chciał bym mieć z przodu blat 46-48t, a największy gravelowy blat to 42t. Dla mnie to trochę za mało. Tradycyjne napędy szosowe są natomiast dwublatowe. Czyli próbuje połączyć tył mtb/gravel, korbę jednoblatową i przednią koronkę większą niż 42. No i to jest okazało się dla mnie problematyczne, bo kompletnie nie wiem jak wybrać korbę aby to hulało, a aby to nie kosztowało milionów. Czy jest tu ktoś kto przerabiał taki problem i zakończył to sukcesem, to znaczy udało mu się w ten sposób przebudować rower i na nim jeździć? Z góry dzięki za wszystkie podpowiedzi. Pozdrawiam, Kuba
×
×
  • Dodaj nową pozycję...