Skocz do zawartości

Magval

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia użytkownika Magval

Świeżak

Świeżak (1/13)

  • Od miesiąca
  • Od tygodnia
  • Pierwszy post
  • Conversation Starter

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. Nossy, Widzę że wiesz co piszesz, trening ciekawy ale nie na mój poziom i potrzeby. Robisz trening pod tri, nie potrzebujesz eksplozywnej mocy do sprintów, ani kosmo siły. Najważniejszą cechą w tri jest wytrzymałość siłowa (nie mylić z siłą). - te dwa zdania są bardzo ważne, które są dla mnie normalnością. Jedynie nie wiem co do kadencji, najpierw starałem się jeździć na 90-95, ok 220 W/h ale znajomy powiedział mi bym zszedł z kadencji na ok 80. Odczucia mam użycia większej siły, nogi mi puchną. Gdy zamykam oczy nie patrzę na parametry nogi mi same przyspieszają do 90., czuje mięśnie ale nogi mi nie pęcznieją, jak przy mniejszej kadencji, Jak mam to czytać?
  2. Bardzo dziękuje wszystkim za komentarze, nie wiedziałem że tak szybko zmienię zdanie co do wyboru Gravel/Szosa, W Marcu musze już zamówić rower. Na jaki padnie wybór , dam znać.
  3. Wow, jakie szybkie odpowiedzi, Nie jestem przyzwyczajony ani w pacy ani w domu, (szczególnie z córką) do tak szybkich reakcji☺️ Opony prosta sprawa wymienić, rama 56, "Trening według planu zdecydowanie lepiej wychodzi w kontrolowanych warunkach = na trenażerze" - nie myślałem w ten sposób, ciekawe spostrzeżenie, po krótkiej analizie przychylam się do tego, Mam tu pytanie, (i tu wyjdzie mój brak wiedzy i doświadczenia) czy jak bedę robił kilometry na zewnątrz na nowej szosie a przygotowania wytrzymałościowe z doborem odpowiedniej intensywności i mocy z doborem czasowym na trenażerze ale rower MTB, to dobry pomysł? (chodzi mi o unikniecie montażu/demontażu roweru) OK, jest pierwsza decyzja - Idę w stronę szosy, czas na drugą decyzję, tak na szybko znalazłem coś takiego ale będę jeszcze przeglądał: co wy na to? Rower szosowy SENSA Giulia G3 Disc Ultegra Special - CentrumRowerowe.pl rower szosowy Orbea Orca M40| orbea |rower szosowy | greenbike.pl
  4. Przede wszystkim dziękuje za tyle wpisów, - dlaczego gravel - tak jak wcześniej pisałem boje się że przy mojej wadze będę co 1-2 tygodnie jeździła na centrowanie kół, no i nie jestem jeszcze przekonany czy TRI będzie tą dyscypliną na stałe, chyba mam kryzys wieku średniego i wpadłem na pomysł TRI, jestem osoba prosportową (ukończyłem AWF -specjalizacja Trener pływania , bez praktyki) dlatego nie boje się wyzwań, mam ogólną wiedze na temat wysiłku wytrzymałościowego. NOSSY: chyba jest w tym coś co piszesz, że pod starty inne opony ogarnę. Jeśli uważacie że nie powinienem się bać szosy, to musze wam zaufać, może powinienem się skupić na szosie, ale tu już chyba na oponach 28 a nie 25, jak często będę musiał centrować koła przy naszej jakości dróg? Wiec co proponujecie, na co powinienem zwrócić uwagę przede wszystkim szukam rad od praktyków. Mam jeszcze trochę czasu. Na tą chwile robię kilometry na trenażerze w domu, najpóźniej w kwietniu ruszam na trasy ourdoorowe, (muszę już mieć rower docelowy) 1 miesiąc rozjeżdzenie potem już wyznaczenie terminu startu i ułożenie planu pod zawody. - przekrok mam 87, jaka rama? - czy znacie jakieś miejsce w okolicach Warszawy gdzie przed kupnem będę mógł przetestować wielkość ramy i rodzaj roweru? Wiem, że może zbyt wiele wymagam, ale kto pyta nie błądzi.
  5. Witam wszystkich forumowiczów, Właśnie się zarejestrowałem do forum pierwszy raz. Krótki wstęp by bardziej mnie zrozumieć skąd moje pytanie. Właśnie skończyłem 50 lat, naszło mnie by skończyć jakiś triathlon, prawdopodobnie sprinterski bądź olimpijski. (proszę się nie martwić i myśleć że staruszka wzieło i pow......liło, dobre pływam, biegać każdy potrafi no i rower). Na razie myślę o ukończeniu. Pływanie i bieganie nie wymaga dodatkowego sprzętu, jazda roweru już tak. Mam 182 cm wzrostu i 93 kg, (nie tak bardzo tłustą, co dobrze zbudowaną), Moim zdaniem (ale mogę się mylić) parametry jakby decydują dlaczego gravel a nie szosówka. Mam Kellys Gate 30 z 2018 roku (do sprzedania),który aktualnie jest podpięty do trenażera Direto XR-T, (robię na razie treningi mocy przy średniej 220 W/h, wiem słabeusz, ale tak już mam, rower najsłabszy punt) Do rzeczy: Który/jaki grawel?: na tą chwile znalazłem RIDLEY Kanzo Speed GRX600, Ok 12 500 PLN, dlaczego ten: bo zależy mi na napędzie 2x11(10), w miarę wąskich oponach (tu 33), no ten ma mechanizm korbowy 50/34 najbardziej zbliżony do szosowych. Czy jest jeszcze jakaś inna propozycja w zbliżonym budżecie bądź tańsze? No i jaka rama do mnie pasuje? Gdyby była możliwość przetestowania roweru to gdzie jest taka opcja? Mieszkam w Warszawie Z góry dziękuje za pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...