@PawelW84 Rower był z wystawy, nieużywany, opony totalnie nowe, 0 śladów użytkowania. To że sprzedają bubel z źle odlanymi oponami, krzywymi kołami (trek też sprzedaje nowe rowery z krzywymi kołami?)i brakiem znajomości produktu zwalnia ich z czegokolwiek?Chłopie, oni przez telefon mówili o całkiem innej kasecie, niż była faktycznie założona (za to wysępiłem chlapaki). Kartę podarunkową dostałem za poprzedni rower, który zaliczył 3 naprawy gwarancyjne i rozpadł się 40km od domu gdzie musiałem czekać 3 godziny, aż ktoś mnie zgarnie.. Z tym explo zostałem zrobiony w balona, bo rower "niby" przeszedł przegląd przed odbiorem dwukrotnie (dzień przed odbiorem i w dzień odbioru przez innego "speca", bo chciałem być pewny, że jest git), i już po odbiorze okazało się, że koło tył było do wycentrowania.. Najwidoczniej coś ukryli, nie chcieli powiedzieć i spodziewali się, że klient odpuści sobie, albo uzna to za "cechę".
Zaznaczę jeden najważniejszy fakt, płacę to wymagam, mogę te rowery zmieniać u nich jak rękawiczki, co 2 miesięce będzie nowy, aż trafię coś lepszego niż "bubel', którego nie potrafią naprawić stacjonarnie i w tym głównym serwisie w Łodzi.
Jak znajdę czas, to spróbuję coś przy tym zrobić sam, obecnie nie mam na to czasu.